If onlyquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:09 schreef Robier het volgende:
Nou Hara, doe je ding en waag het niet maffia te zijn.
Heel simpel, ik heb bodyguards dus overleef de nachtquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:20 schreef DuTank het volgende:
Heel simpel: als je maffia bent overleef je die en anders niet.
Nee dus. Tevens tvp. Wat hara zegt. Er zijn nog BeeGees.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:20 schreef DuTank het volgende:
Goede taktiek! Net als die heksen tests van vroeger, bind een steen om de verdachte der nek en smijt haar het water in. Overleefd de verdachte het dan is het een heksquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:20 schreef DuTank het volgende:
Je weet mn rekeningnummer hè.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
lol, ik ben het nog geworden ookDank jullie
ik zou dat niet te hard roepen hara...quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heel simpel, ik heb bodyguards dus overleef de nacht
quote:Bodyguard- Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.
Eerste nacht doet die toch niks?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Wil de nachtwaker mij even een PM sturen, zo spoedig mogelijk
Vergeten...quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heel simpel, ik heb bodyguards dus overleef de nacht
En ik dacht dat wouser nog wel zo z'n best deedquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:03 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen, na contact met de Dorpsidioot, is dat probleem helemaal opgelost, er doet GEEN idioot mee aan het spel, oww, en voor het geval ik deze ronde vergeet, volgende keer dat ik zeg, als niemand anders wil, wil ik wel spelleider zijn, geef me dan een schop en een midelvinger, en laat iemand anders het doen, bij voorbaat dank
Fijn dat je het zo toe wil gevenquote:
Ja, ik ook van jou schatquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo toe wil geven![]()
quote:
ANTM? Ik ben 19, maar heb het gevoel dat ik oud begin te wordenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:21 schreef timmmmm het volgende:
Maar TS SL is zelf de grootste idioot hoor
En gaat nu naar beneden om ANTM te kijken
America's next top model. Vraag me niet waarom ik het weetquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
ANTM? Ik ben 19, maar heb het gevoel dat ik oud begin te worden
Dat vind ik nou een goed plan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:46 schreef -SG- het volgende:
Oke, laat de kills maar komen en dan lossen we de hints wel eventjes op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:03 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen, na contact met de Dorpsidioot, is dat probleem helemaal opgelost, er doet GEEN idioot mee aan het spel, oww, en voor het geval ik deze ronde vergeet, volgende keer dat ik zeg, als niemand anders wil, wil ik wel spelleider zijn, geef me dan een schop en een midelvinger, en laat iemand anders het doen, bij voorbaat dank
Waar mogen we op mikken met het schoppen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:03 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Bekijk hier hoe ik de nacht overleef
No Sh111111t sherlockquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:00 schreef Wouser het volgende:
omgbegint al goed eerst al de screenshots door iemand [ afbeelding ] en nu dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |