Ja maar daar kan ik dan weer niks aan doen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook heel handig dat hij meedoet enzo
We hebben toen inderdaad met z'n 2en zitten overleggen, maar die youtubefilmpjes -> Zweden was helemaal van hem en erg sterkquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik toen meegekregen had was dat die voor de helft van robier kwamen, SG
Ik heb mezelf bewezen, en jij?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik dan weer niks aan doen.
Ik kan dan weer wel zeggen dat ik even goed (mijn best doe) de hints ga oplossen. Dus daarom: Stem op mij!
Je gaat elke keer dood, dus kan je jezelf nooit bewijzen.quote:
Was jij erbij in de ronde dat ze alle hints heeft opgelost?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je gaat elke keer dood, dus kan je jezelf nooit bewijzen.
Gebeurtenissen/resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:
Alvast smakelijk etenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:24 schreef timmmmm het volgende:
Zo, het verhaaltje voor om 19.00 staat klaar, nu ga ik dan even eten maken, tot zo,
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:26 schreef DuTank het volgende:
Hara (6) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh
De BW (3) Susi, Ladidadida, SiestaGuru maffiahoertjes
-SG- (3): Sheepcidus, Wendytje, DuTank
Trevland (0)
PP: (1) MaJo
SilentAlarm(1): Trevland
-------------------------------------------------
PSV'er. Of telt dat niet als motivatie?
Altijd tochquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:26 schreef DuTank het volgende:
PSV'er. Of telt dat niet als motivatie?
Iedereen één keer radenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef krul76 het volgende:
Mijn god wat een zooi pm's, ik dacht ff dat ik populair was geworden maar nee, enkel onzin pm's
Hara (7) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh, krul76quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SiestaGuru het volgende:
Ey krul, met jouw stem erbij worden het er zeven he, en zeg ook even iets als "## vote hara" voor het geval iemand gaat hertellen ofzow.
Erg spannend trouwens, deze strijd.
Ja wordt SG of BW 2e.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SiestaGuru het volgende:
Erg spannend trouwens, deze strijd.
Handig om te weten dat jij je alleen beschikbaar stelt wanneer je mafia bentquote:
Krijg anders toch nooit stemmen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Handig om te weten dat jij je alleen beschikbaar stelt wanneer je mafia bent
Sorry?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:52 schreef DuTank het volgende:
Hara zei net in PM dat we vannacht Lekiamh als eerste moeten lynchen. Vergist zij zich ff hard! Ik ben helemaal geen maffia
Wat een sukkel. Stem dus niet op haar.
Ja duuuh, jij gaat er als eerste aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja duuuh, jij gaat er als eerste aan!
Ik mag hopen van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebeurde me al toen ik voor de eerste keer meedeed. Niet echt leuk om de hele tijd maar toe te moeten kijken.![]()
Details detailsquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelijk 3 dorpsbewoners eraan dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maffialijst:
1. DuTank
2. SiestaGuru
3. Sheepcidus
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maffialijst:
1. DuTank
2. SiestaGuru
3. Sheepcidus
4. Isdatzo
Hoi! Ik heb op het moment even weinig tijd, maar ik lees wel mee om wat te oefenen voor de volgende keer dat ik meedoe.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan killt maffia me tenminste niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vetrouw die hele Sheepcidus voor geen cent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |