Handig om te weten dat jij je alleen beschikbaar stelt wanneer je mafia bentquote:
Krijg anders toch nooit stemmen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:56 schreef Harajuku. het volgende:
Handig om te weten dat jij je alleen beschikbaar stelt wanneer je mafia bent
Sorry?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:52 schreef DuTank het volgende:
Hara zei net in PM dat we vannacht Lekiamh als eerste moeten lynchen. Vergist zij zich ff hard! Ik ben helemaal geen maffia
Wat een sukkel. Stem dus niet op haar.
Ja duuuh, jij gaat er als eerste aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja duuuh, jij gaat er als eerste aan!
Ik mag hopen van niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gebeurde me al toen ik voor de eerste keer meedeed. Niet echt leuk om de hele tijd maar toe te moeten kijken.![]()
Details detailsquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook heel handig dat hij meedoet enzo
Gelijk 3 dorpsbewoners eraan dusquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maffialijst:
1. DuTank
2. SiestaGuru
3. Sheepcidus
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maffialijst:
1. DuTank
2. SiestaGuru
3. Sheepcidus
4. Isdatzo
Hoi! Ik heb op het moment even weinig tijd, maar ik lees wel mee om wat te oefenen voor de volgende keer dat ik meedoe.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook heel handig dat hij meedoet enzo
Dan killt maffia me tenminste niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vetrouw die hele Sheepcidus voor geen cent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |