srry hoor maar moet het niet zijn: als jij alles wetende?quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Haha, je kunt er wel chagrijnig van worden iddMaar straks ga je genieten, als jij alles weten en wij domme onwetenden maar wat lopen te kakelen..
Geloof me, je zit dan gierend achter je pc
Nee, alleen de maffia doet er alles aan om te zorgen dat hara in ieder geval de eerste nacht dood gaat. We stuurden vorige ronde niet voor niets gelijk 2 man op haar af. Het zou me niets verbazen als ze dat nu weer doen, omdat hara gewoon heel goed is met de hints.quote:
Ja, als je 2 kandidaten dicht bij elkaar houdt kan de maffia vervolgens naar keuze kiezen wie er de burgemeester wordt. Als je terug leest hoe we in het vorige spel de burgemeester bepaalde zul je ook zien dat we het toen zo als maffia hebben aangepaktquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:45 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Dus ik ben hier de mob aan het helpen? Mooi is dat, ik ben daar de vorige keer dus ook al ingetuind![]()
Deze ezel stoot zich graag een paar keer tegen een steen.
Nuja, als er vlak voor het einde opeens wat stemmen naar bw gaan vanuit hara dan unvote ik hem maar.
Sorry trevland, ik heb geprobeerd me in te houden aangaande jouw spelfouten, maar dat is nu dus definitief voorbij, dat jij als een kip zonder kop woorden uitkraamt zonder schijnbaar enig verband, kan ik nog hebben, maar dat je nu werkelijk het lef hebt iemand anders op zijn fouten te wijzen gaat me echt net te ver!quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
srry hoor maar moet het niet zijn: als jij alles wetende?
ik wil niet alleen onderaan staan dus:
##UNVOTE SilentAlarm
Ik bedoelde: 'als jij alles weet'quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
srry hoor maar moet het niet zijn: als jij alles wetende?
Te viese fuuuuuurrrrquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry trevland, ik heb geprobeerd me in te houden aangaande jouw spelfouten, maar dat is nu dus definitief voorbij, dat jij als een kip zonder kop woorden uitkraamt zonder schijnbaar enig verband, kan ik nog hebben, maar dat je nu werkelijk het lef hebt iemand anders op zijn fouten te wijzen gaat me echt net te ver!
Ook heel handig dat hij meedoet enzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:04 schreef -SG- het volgende:
Krioro kon er 2 spellen terug anders ook goed de hints oplossen.
Ja maar daar kan ik dan weer niks aan doen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook heel handig dat hij meedoet enzo
We hebben toen inderdaad met z'n 2en zitten overleggen, maar die youtubefilmpjes -> Zweden was helemaal van hem en erg sterkquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik toen meegekregen had was dat die voor de helft van robier kwamen, SG
Ik heb mezelf bewezen, en jij?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik dan weer niks aan doen.
Ik kan dan weer wel zeggen dat ik even goed (mijn best doe) de hints ga oplossen. Dus daarom: Stem op mij!
Je gaat elke keer dood, dus kan je jezelf nooit bewijzen.quote:
Was jij erbij in de ronde dat ze alle hints heeft opgelost?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je gaat elke keer dood, dus kan je jezelf nooit bewijzen.
Gebeurtenissen/resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |