Ja maar daar kan ik dan weer niks aan doen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ook heel handig dat hij meedoet enzo
We hebben toen inderdaad met z'n 2en zitten overleggen, maar die youtubefilmpjes -> Zweden was helemaal van hem en erg sterkquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik toen meegekregen had was dat die voor de helft van robier kwamen, SG
Ik heb mezelf bewezen, en jij?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik dan weer niks aan doen.
Ik kan dan weer wel zeggen dat ik even goed (mijn best doe) de hints ga oplossen. Dus daarom: Stem op mij!
Je gaat elke keer dood, dus kan je jezelf nooit bewijzen.quote:
Was jij erbij in de ronde dat ze alle hints heeft opgelost?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Je gaat elke keer dood, dus kan je jezelf nooit bewijzen.
Gebeurtenissen/resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:
Alvast smakelijk etenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:24 schreef timmmmm het volgende:
Zo, het verhaaltje voor om 19.00 staat klaar, nu ga ik dan even eten maken, tot zo,
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:26 schreef DuTank het volgende:
Hara (6) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh
De BW (3) Susi, Ladidadida, SiestaGuru maffiahoertjes
-SG- (3): Sheepcidus, Wendytje, DuTank
Trevland (0)
PP: (1) MaJo
SilentAlarm(1): Trevland
-------------------------------------------------
PSV'er. Of telt dat niet als motivatie?
Altijd tochquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:26 schreef DuTank het volgende:
PSV'er. Of telt dat niet als motivatie?
Iedereen één keer radenquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef krul76 het volgende:
Mijn god wat een zooi pm's, ik dacht ff dat ik populair was geworden maar nee, enkel onzin pm's
Hara (7) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh, krul76quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SiestaGuru het volgende:
Ey krul, met jouw stem erbij worden het er zeven he, en zeg ook even iets als "## vote hara" voor het geval iemand gaat hertellen ofzow.
Erg spannend trouwens, deze strijd.
Ja wordt SG of BW 2e.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SiestaGuru het volgende:
Erg spannend trouwens, deze strijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |