abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:53:45 #1
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62527516

Inleiding/Spelregels
Om even kort uit te leggen hoe het spel in elkaar zit: we bevinden ons in een dorp waarin een maffiagroep actief is en dorpelingen vermoordt. Deze maffialeden wonen echter ook gewoon in het dorp, het kan dus iedereen van je medespelers zijn. De dorpelingen moeten erachter zien te komen wie er tot de maffia behoren, door hints op te lossen en elke dag iemand (hopelijk een maffialid) te lynchen. Intussen vermoordt de maffia ook door. Het is de bedoeling om alle maffialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getale zijn dan de dorpsmensen.

In principe zijn er dus 2 soorten rollen:
- of je bent maffia
- of je bent dorpsbewoner (eventueel met een speciale rol, zie hieronder)

Eerst zal iedereen een rol toegewezen krijgen via PM. Deze rol heb je voor de rest van het spel. Het is verboden om printscreens van je rol te versturen aan medespelers (indien dit wel gebeurt, aub melden bij mij). Na de rollenverdeling zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. Iedereen die wil mag zich hiervoor verkiesbaar stellen. De burgemeester zal een aantal bodyguards (speciale rol) hebben, die zullen voorkomen dat de burgemeester ‘s nachts sterft aan de hand van de maffia. De burgemeester kan wel gelynched worden door het dorp.

Elke dag zullen er aanwijzingen zijn, die leiden naar de maffia, die de dorpsleden kunnen analyseren. Hiermee moeten ze proberen de maffialeden te vinden en lynchen.

's Nachts kunnen de maffialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun kills of andere abilities. Let er hierbij goed op wanneer de tijd is: de lynch door het dorp gebeurt elke dag om 19:00. Tussen 19:00 en 22:00 sturen de maffialeden en speciale rollen hun PM''s. Om 22:00 zullen deze ook bekend worden in het topic.

In de nacht (19:00 tot 22:00) zullen er dorpsleden sterven door toedoen van de maffia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aan de hand van deze aanwijzingen moet het dorp uitzoeken wie er tot de maffia behoren. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Deze teksten/plaatjes/whatever mag je dus ook niet veranderen zolang het spel duurt.

Overdag zal er iemand gelynched worden door het dorp, n.a.v. de kills van ’s nachts. Hierbij mag iedereen stemmen, in het topic! Om er achter te komen hoe je precies moet stemmen, lees dan even verder bij stemregels.

De burgemeester mag in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden door het dorp. Iedereen mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet van te voren aangekondigd worden door de burgemeester.

Als de maffia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om maffia te lynchen waardoor de maffia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle maffia dood is.

Stemregels:

1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijvoorbeeld: ”##Ik stem voor Piet.” Doe aub de ## ervoor zodat voor mij gemakkelijk te vinden is wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "Ik stem nu voor Piet, maar als het helpt om Jan te redden stem ik op Henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ”##unvote Jan, ##vote Piet”
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig

Deadlines

De dag -> nacht-overgang zal elke dag om 19:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen stemmen wie er dood gaat)
De nacht -> dag-overgang zal elke dag om 22:00 plaatsvinden. (Tot die tijd mag iedereen met een speciale rol PMen)

Rollen:

Zoals al eerder benoemd, er zijn dus verschillende rollen in het spel. Aan het begin krijgt iedereen een PM met daarin zijn/haar rol. Lees hieronder wat je rol inhoudt:

Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten. Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle maffia dood is gegaan, dit kun je bereiken door de hints van de nachtkills zo goed mogelijk op te lossen.

Maffia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je medemaffialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal maffia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Rechercheur - Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Dorpsoudste - Als dorpsoudste geniet je veel respect in het dorp. Bij elke lynch mag je een tweede stem naar mij PM-en. Dit mag ook op een andere persoon zijn dan waarop je in het topic gestemd hebt. De dorpsoudste wint als alle maffia dood zijn.

Velddoctor- Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem of haar, indien er slechts één maffialid hem/haar als kill heeft opgegeven, beschermen. Indien de maffia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle maffia dood is.

Bodyguard- Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet 's nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle maffia dood zijn. Er zullen 2 bodyguards zijn.

Zombie - Je wraakgevoelens zijn altijd al hoog geweest, maar het blijkt dat ze zó hoog zijn dat je zelfs na je dood nog wraak wilt nemen. Wanneer je gekilled wordt, mag je de dag erna één iemand naar keuze doodmaken als je dat zou willen. De doodsoorzaak van jezelf maakt niet uit.

Bom; Als bom ben je schadelijk voor een ieder die jou vermoordt. Je ontploft en je moordenaar gaat met je mee het graf in. Als de bom bij een lynch sterft, gaat degene die als laatst op deze persoon stemde, ook dood.

Seriemoordenaar: Je hoort niet bij de maffia, maar je ambieert een positie bij hun groep. Daarom ga je zelf maar op pad en vermoord je iedereen; dorpelingen, maffialeden, het maakt niet uit. Jouw doel is om alleen over te blijven.

Spion: Je hebt sympathie voor de maffia, al hoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffialeden zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia!

Cupido: deze schiet aan het begin van het spel zijn twee liefdespijlen op twee mensen, deze twee worden verliefd op elkaar en krijgen elkaars naam te horen van de spelleider. Zodra 1 van beide geliefden sterft, sterft de andere van liefdesverdriet
Voorbeeld

Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=66251

Hoe je rol-PM er uit zal zien:

Enkele voorbeelden van de PM's die je kunt krijgen:

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Mafia spel is dorpsoudste.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.

- Jouw rol in FOK! Maffia spel is maffia.
Jouw medemaffialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3

Voorlopig deelnemerslijst.

1) Wouser: Profiel History Fotoboek
2) Hara: Profiel History Fotoboek
3) PS: Profiel History Fotoboek
4) Thieske: Profiel History Fotoboek
5) Rimas: Profiel History Fotoboek
6) MaJo: Profiel History Fotoboek
7) Trevland: Profiel History Fotoboek
8) Sheepcidus: Profiel History Fotoboek
9) Clesar03: Profiel History Fotoboek
10) Ladidadida: Profiel History Fotoboek
11) -SG: Profiel History Fotoboek
12) SiestaGuru: Profiel History Fotoboek
13) DuTank: Profiel History Fotoboek
14) PrincePolly: Profiel History Fotoboek
15) De BW: Profiel History Fotoboek
16) bloodysunday: Profiel History Fotoboek
17) krul76: Profiel History Fotoboek
18) Lynda: Profiel History Fotoboek
19) Wendytje: Profiel History Fotoboek
20) isdatzo: Profiel History Fotoboek
21) SilentAlarm Profiel History -Geen Fotoboek-
22) CaLex
23) Susi
24) Yosander Profiel History Fotoboek
25) Robier Profiel History Fotoboek
26) Lekiamh Profiel History Fotoboek
Belangrijke posts:
Laffe huichelaar
pi_62527644
fipo (TVP)

Dat scheelde heel weinig
pi_62527645
weer mijn linkje kwijt?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:58:54 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62527646
Zo, en nu mag je de menukaart ( ) van de Mcdonalds verder zelf uitpluizen!
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:59:58 #5
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_62527673
Wat is de tussen stand van de BM verkiezingen?

EN STEM OP MIJ
pi_62527682
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:58 schreef timmmmm het volgende:
Zo, en nu mag je de menukaart ( ) van de Mcdonalds verder zelf uitpluizen!
Moet ik eigenlijk nog iets in mijn fobo zetten, of is dat niet verplicht?
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:04:08 #7
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62527775
Hoeft niet, mag ook niet, want dan verander je hem, en dat is dan weer niet toegestaan

@ trevland, volgens mij zijn jullie verwent door ladi als spelleidster, ik ga in ieder geval niet alles voor je doen, zoek hem zelf maar op in het vorige topic
Laffe huichelaar
pi_62527822
tvp
uit een aspergernest
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:11:26 #9
216584 Trevland
pi_62527933
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:37 schreef timmmmm het volgende:
-SG- (2): Sheepcidus, Wendytje
SilentAlarm
Trevland (1): Siestaguru
PP: (1) MaJo
Hara (4) Robier, CaLeX, silentalarm, PS
De BW (2) Susi, Ladidadida

Knippen en plakken mensen, even het lijstje aanvullen!
Hara ik wil wel op jouw stemmen maar dan moet je ook op mij stemmen
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:25:29 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62528289
tvp, even bijlezen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:29:03 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62528380
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:11 schreef Trevland het volgende:

[..]

Hara ik wil wel op jouw stemmen maar dan moet je ook op mij stemmen
Waarom zit je steeds zo achter mijn stem aan
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:29:47 #12
216584 Trevland
pi_62528397
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Waarom zit je steeds zo achter mijn stem aan
Dan staa ik gedeelde 2de en niet verder naar onderen^^
pi_62529123
tvp
U MAD?
pi_62529684
Hara (4) Robier, CaLeX, silentalarm, PS
De BW (2) Susi, Ladidadida
Trevland (1): Siestaguru
SilentAlarm

Met Hara als burgemeester weten we dat er in ieder geval naar de hints gekeken wordt, de vorige ronde heeft de mafia er niet voor niets alles aan gedaan om Hara maar geen burgemeester te laten worden. Het zal me dan ook niets verbazen als er vlak voor het eind van de verkiezingen ineens veel stemmen naar een andere kandidaat gaan.

Mede dorpelingen, zorg dat we dit keer een goede burgemeester hebben en maak het de mafia niet weer te makkelijk .
pi_62530027
tvp
pi_62530132
Kunnen we de burgemeesterverkiezingen vandaag door laten gaan tot 20.00? Omdat we gisteren nauwelijks tijd hebben gehad is dat misschien beter. Er zijn nu ook nog maar 10 van de 25 stemmen binnen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:45:16 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62530396
Laten we maar eens kijken hoe dat ervor staat om 19.00, als we dan nog steeds zo weinig stemmen hebben vind ik het goed, maar met 15+ stemmen gaan we gewoon door, hoor,
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:22:08 #18
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_62531340
TVPeetje reetje
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_62531365
Nou, vooruit...

Ik gun Hara die positie wel voor een keertje.

##vote Harajuku
pi_62531385
# vote Hara
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:25:33 #21
216584 Trevland
pi_62531435
Ik vind het zo zielig voor SilentAlarm dat hij als enige nog geen vote heeft gekregen krijgt hij hem van mij

##Vote SilentAlarm
pi_62531508
Wrm snap ik het niet?
ik bedoel...
is dit een online game...?
of word dit hier gwn op forum gdn of hoe>?
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:28:42 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62531530
Zeg, kunnen jullie het lijstje nou niet kopieren, zo ingewikkeld is dat toch niet!?

Je hebt ze écht verwend dor alles voor ze te doen ladi!
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:30:03 #24
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62531564
@anieketje, dit spel wordt voornamelijk via het forum gespeeld, maar oook een beetje over PM, lees af en toe mee, dan snap je het voor volgende ronde wel
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:33:01 #25
163094 Ladidadida
pi_62531660
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:28 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, kunnen jullie het lijstje nou niet kopieren, zo ingewikkeld is dat toch niet!?

Je hebt ze écht verwend dor alles voor ze te doen ladi!
Leuk hè, spelleider zijn
pi_62531695
Ik wil wel een beetje een strijd zien.

##unvote trevland
##vote de BW

Hara (6) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh
De BW (3) Susi, Ladidadida, SiestaGuru
Trevland (0)
SilentAlarm(1): Trevland
pi_62531727
oja ik stem nog steeds niet!
pi_62531890
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:34 schreef SiestaGuru het volgende:
Ik wil wel een beetje een strijd zien.

##unvote trevland
##vote de BW

Trevland (0)
Vorige keer was dat ook zo makkelijk voor ons mafia, van die gasten die een spannende strijd willen zien zodat we maar 2 votes hoeven te verwisselen voor een meerderheid .
pi_62532000
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef Robier het volgende:

[..]

Vorige keer was dat ook zo makkelijk voor ons mafia, van die gasten die een spannende strijd willen zien zodat we maar 2 votes hoeven te verwisselen voor een meerderheid .
Dus ik ben hier de mob aan het helpen? Mooi is dat, ik ben daar de vorige keer dus ook al ingetuind

Deze ezel stoot zich graag een paar keer tegen een steen.

Nuja, als er vlak voor het einde opeens wat stemmen naar bw gaan vanuit hara dan unvote ik hem maar.
pi_62532038
Dus ik ben mob OK, whatever.
U MAD?
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:48:06 #31
163094 Ladidadida
pi_62532064
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:40 schreef Robier het volgende:
zodat we maar 2 votes hoeven te verwisselen voor een meerderheid .
We, de maffia?
pi_62532073
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:46 schreef de_boswachter het volgende:
Dat is toch overduidelijk? Daarom heb ik natuurlijk ook nog steeds een stem op je staan.
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:48:45 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62532082
Nou, ik heb al gemerkt Dat het niet zo goed is voor je humeur, Bij jou waren er tenmisnte geen idioten die hun rol screenshotten en PMen, nee ik heb echt een goeie eerste dag achter de rug!
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:49:07 #34
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62532092
Mensen die nu willen voorspellen wie wel of wie geen mob is .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_62532093
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:48 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

We, de maffia?
Hij heeft het over de vorige ronde slome
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:50:04 #36
163094 Ladidadida
pi_62532117
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:49 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Hij heeft het over de vorige ronde slome
Hij gebruikt anders tegenwoordige tijd.
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:50:55 #37
216584 Trevland
pi_62532137
Goh nog geen eens 1 kill en de beschuldigingen vliegen al in het rond^^

Plzz dont unvote me
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:51:26 #38
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62532153
Trouwens, jullie spammen hard..
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:51:36 #39
163094 Ladidadida
pi_62532162
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:48 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik heb al gemerkt Dat het niet zo goed is voor je humeur, Bij jou waren er tenmisnte geen idioten die hun rol screenshotten en PMen, nee ik heb echt een goeie eerste dag achter de rug!
Haha, je kunt er wel chagrijnig van worden idd Maar straks ga je genieten, als jij alles weten en wij domme onwetenden maar wat lopen te kakelen.. Geloof me, je zit dan gierend achter je pc
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:53:47 #40
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62532221
Nou, voorlopig zijn de hints die ik heb kunnen fabriceren zo makkelijk dat jullie al snel evenveel weten als ik, maar ik ben er nog mee bezig
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:54:03 #41
216584 Trevland
pi_62532228
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Haha, je kunt er wel chagrijnig van worden idd Maar straks ga je genieten, als jij alles weten en wij domme onwetenden maar wat lopen te kakelen.. Geloof me, je zit dan gierend achter je pc
srry hoor maar moet het niet zijn: als jij alles wetende?

ik wil niet alleen onderaan staan dus:

##UNVOTE SilentAlarm
pi_62532298
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:46 schreef de_boswachter het volgende:
Nee, alleen de maffia doet er alles aan om te zorgen dat hara in ieder geval de eerste nacht dood gaat. We stuurden vorige ronde niet voor niets gelijk 2 man op haar af. Het zou me niets verbazen als ze dat nu weer doen, omdat hara gewoon heel goed is met de hints.
pi_62532344
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:45 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Dus ik ben hier de mob aan het helpen? Mooi is dat, ik ben daar de vorige keer dus ook al ingetuind

Deze ezel stoot zich graag een paar keer tegen een steen.

Nuja, als er vlak voor het einde opeens wat stemmen naar bw gaan vanuit hara dan unvote ik hem maar.
Ja, als je 2 kandidaten dicht bij elkaar houdt kan de maffia vervolgens naar keuze kiezen wie er de burgemeester wordt. Als je terug leest hoe we in het vorige spel de burgemeester bepaalde zul je ook zien dat we het toen zo als maffia hebben aangepakt .
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:59:00 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62532362
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:

[..]

ik wil niet alleen onderaan staan dus:

##UNVOTE SilentAlarm
Sorry trevland, ik heb geprobeerd me in te houden aangaande jouw spelfouten, maar dat is nu dus definitief voorbij, dat jij als een kip zonder kop woorden uitkraamt zonder schijnbaar enig verband, kan ik nog hebben, maar dat je nu werkelijk het lef hebt iemand anders op zijn fouten te wijzen gaat me echt net te ver!
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 16:59:13 #45
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_62532368

Lekker thuiskomen zo, er stond weer een vol topic klaar!
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:01:27 #46
163094 Ladidadida
pi_62532427
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef Trevland het volgende:

[..]

Ik bedoelde: 'als jij alles weet' Maar je snapt de strekking. Ik probeer timmmmm een hart onder de riem te steken
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:03:40 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62532496
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 16:59 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Sorry trevland, ik heb geprobeerd me in te houden aangaande jouw spelfouten, maar dat is nu dus definitief voorbij, dat jij als een kip zonder kop woorden uitkraamt zonder schijnbaar enig verband, kan ik nog hebben, maar dat je nu werkelijk het lef hebt iemand anders op zijn fouten te wijzen gaat me echt net te ver!
Te viese fuuuuuurrrr

Of zo.
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:04:00 #48
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62532500
Krioro kon er 2 spellen terug anders ook goed de hints oplossen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:05:15 #49
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62532536
Wat ik toen meegekregen had was dat die voor de helft van robier kwamen, SG
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:05:53 #50
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62532552
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:04 schreef -SG- het volgende:
Krioro kon er 2 spellen terug anders ook goed de hints oplossen.
Ook heel handig dat hij meedoet enzo
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:07:22 #51
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62532580
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja maar daar kan ik dan weer niks aan doen.

Ik kan dan weer wel zeggen dat ik even goed (mijn best doe) de hints ga oplossen. Dus daarom: Stem op mij!
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:13:08 #52
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62532717
Begin van het spel is altijd het tofst.

Iedereen die elkaar zit te beschuldigen en niemand word vertrouwd terwijl de maffia waarschijnlijk zit te stoken.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_62532726
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik toen meegekregen had was dat die voor de helft van robier kwamen, SG
We hebben toen inderdaad met z'n 2en zitten overleggen, maar die youtubefilmpjes -> Zweden was helemaal van hem en erg sterk .
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:13:49 #54
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62532732
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:07 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ja maar daar kan ik dan weer niks aan doen.

Ik kan dan weer wel zeggen dat ik even goed (mijn best doe) de hints ga oplossen. Dus daarom: Stem op mij!
Ik heb mezelf bewezen, en jij?
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:14:34 #55
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_62532751
Never mind.

Volgende ronde doe ik weer mee
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:15:33 #56
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62532775
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Je gaat elke keer dood, dus kan je jezelf nooit bewijzen.
Radio Soulwax!
pi_62532797
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:15 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Je gaat elke keer dood, dus kan je jezelf nooit bewijzen.
Was jij erbij in de ronde dat ze alle hints heeft opgelost?
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:16:57 #58
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62532804
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Gebeurtenissen/resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst . Daarom is het ook heel moeilijk op wie je moet stemmen. Behalve voor de maffia natuurlijk .
pi_62532888
Wat is de tussenstand van welke stemming?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:24:53 #60
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62532997
Zo, het verhaaltje voor om 19.00 staat klaar, nu ga ik dan even eten maken, tot zo,
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:26:12 #61
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62533032
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:24 schreef timmmmm het volgende:
Zo, het verhaaltje voor om 19.00 staat klaar, nu ga ik dan even eten maken, tot zo,
Alvast smakelijk eten .
pi_62533047
De BW (3) Susi, Ladidadida, SiestaGuru maffiahoertjes
-SG- (3): Sheepcidus, Wendytje, DuTank
Trevland (0)
-------------------------------------------------
PSV'er. Of telt dat niet als motivatie?
pi_62533074
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:26 schreef DuTank het volgende:
Trevland (0)
-------------------------------------------------
pi_62533101
Hara (6) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh, krul76
Trevland (0)
pi_62533119
Mijn god wat een zooi pm's, ik dacht ff dat ik populair was geworden maar nee, enkel onzin pm's
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:34:32 #66
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62533245
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:26 schreef DuTank het volgende:

Altijd toch .
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:35:08 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62533256
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:29 schreef krul76 het volgende:
Mijn god wat een zooi pm's, ik dacht ff dat ik populair was geworden maar nee, enkel onzin pm's
Iedereen één keer raden
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:37:35 #68
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62533319
GVD iedereen heeft meerdere PMs gekregen en ik maar 1 van wouser.
Ben ik niet populair ofzo!

maandag 20 oktober 2008 @ 17:39:48 #69
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62533368
Wees blij
pi_62533389
Ey krul, met jouw stem erbij worden het er zeven he , en zeg ook even iets als "## vote hara" voor het geval iemand gaat hertellen ofzow.

Erg spannend trouwens, deze strijd.
pi_62533438
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SiestaGuru het volgende:
Ey krul, met jouw stem erbij worden het er zeven he , en zeg ook even iets als "## vote hara" voor het geval iemand gaat hertellen ofzow.

Hara (7) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh, krul76
Trevland (0)
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:44:35 #72
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62533465
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef SiestaGuru het volgende:

Ja wordt SG of BW 2e.
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:49:57 #73
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62533577
Ja, wacht maar. Op het laatste moment komt er weer zo een schaap langs dat mijn stemmen jat. Ik geloof het pas wanneer het 19.00 is
pi_62533627
Hara zei net in PM dat we vannacht Lekiamh als eerste moeten lynchen. Vergist zij zich ff hard! Ik ben helemaal geen maffia
Wat een sukkel. Stem dus niet op haar.
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:52:48 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62533637
Kom er maar in Sheep
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:54:38 #76
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62533682
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:52 schreef Harajuku. het volgende:
Kom er maar in Sheep
Ben dit keer geen maffia.
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:56:23 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62533713
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:54 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Ben dit keer geen maffia.
Handig om te weten dat jij je alleen beschikbaar stelt wanneer je mafia bent
  maandag 20 oktober 2008 @ 17:58:48 #78
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62533765
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:56 schreef Harajuku. het volgende:

Handig om te weten dat jij je alleen beschikbaar stelt wanneer je mafia bent
Krijg anders toch nooit stemmen.
Radio Soulwax!
pi_62534007
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:52 schreef DuTank het volgende:
Hara zei net in PM dat we vannacht Lekiamh als eerste moeten lynchen. Vergist zij zich ff hard! Ik ben helemaal geen maffia
Wat een sukkel. Stem dus niet op haar.
Sorry?
pi_62534046
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:08 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Sorry?
Ja duuuh, jij gaat er als eerste aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62534066
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:08 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Sorry?
Hard voor je
pi_62534099
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:10 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ja duuuh, jij gaat er als eerste aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag hopen van niet.
Dat gebeurde me al toen ik voor de eerste keer meedeed. Niet echt leuk om de hele tijd maar toe te moeten kijken.
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:14:23 #83
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62534120
Maffialijst:

1. DuTank
2. SiestaGuru
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:16:29 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62534160
quote:

[..]

Details details

$$$$$ vote Harajuku.
Huilen dan.
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:17:15 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62534180
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:14 schreef Sheepcidus het volgende:
Maffialijst:

1. DuTank
2. SiestaGuru
Maffialijst:

1. DuTank
2. SiestaGuru
3. Sheepcidus
Huilen dan.
pi_62534201
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maffialijst:

1. DuTank
2. SiestaGuru
3. Sheepcidus
Gelijk 3 dorpsbewoners eraan dus
pi_62534230
#Hara
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:22:41 #88
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62534291
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maffialijst:

1. DuTank
2. SiestaGuru
3. Sheepcidus
4. Isdatzo
Radio Soulwax!
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:25:25 #89
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62534354
Ja, lieve mensen, ik ga echt jullie stemmen niet in de tussenstand zetten, wil je dat hij meetelt doe je dat zelf, als uitslag pak ik de laatste tussenstand
Laffe huichelaar
pi_62534371
Hara (9) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh, krul76, Isdatzo, Wouser
Trevland (0)
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:28:31 #91
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62534440
good boy, robier
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:32:41 #92
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62534512
## -SG-

Hara (9) Robier, CaLeX, silentalarm, PS, thieske, lekiamh, krul76, Isdatzo, Wouser
-SG- (4): Sheepcidus, Wendytje, DuTank, Rimas
Trevland (0)
pi_62534524
quote:

[..]

Hoi! Ik heb op het moment even weinig tijd, maar ik lees wel mee om wat te oefenen voor de volgende keer dat ik meedoe.
full stops and exclamation marks
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:33:19 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_62534532
Ik vetrouw die hele Sheepcidus voor geen cent
Huilen dan.
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:40:57 #95
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_62534719
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 18:33 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vetrouw die hele Sheepcidus voor geen cent
Dan killt maffia me tenminste niet.
Radio Soulwax!
pi_62534889
Ik vertrouw niemand en kijk wel naar de hints in plaats van wat men zegt.
pi_62535106
Spannend
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:00:25 #98
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62535142

Na een lange dag heftige discussies en moddergooiende campagnes, aanvaardde het
dorp nu juichend Harajuku. als burgemeester. Er werd fanatiek
feestgevierd door haar aanhangers, en de stemming was zo vrolijk dat zelfs haar
tegenstanders in de verkiezing niet konden blijven mokken. Alleen de dorpsoudste
stond van een afstandje hoofdschuddend toe te kijken, blijkbaar waren ze niet zo
slim als hij/zij gedacht had, ze waren vergeten wat hen vannacht boven het hoofd
hing.......

Speciale rollen kunnen mij tot 22.00 uur PMen, ook wil ik uiterlijk voor half
tien een PM van cupido hebben!

Gefeliciteerd, Hara.
Laffe huichelaar
  maandag 20 oktober 2008 @ 19:06:52 #99
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62535318
lol, ik ben het nog geworden ook Dank jullie
pi_62535364
Nou Hara, doe je ding en waag het niet maffia te zijn .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')