Oh je gaat even overleggen met random wat mensen hoe het nu zit?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Hij komt waarschijnlijk een kwartiertje later, er zijn wat onduidelijkheden!
Buh... Nog 15 minuten in spanningquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:58 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:00 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Oh je gaat even overleggen met random wat mensen hoe het nu zit?
God help usquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:03 schreef Wouser het volgende:
Paniek panieeeeeeeeeeeeeeeeeeeek paniek in de tent
Ren voor je leven (letterlijk)
but don't worry super wouser is er
Wanneer jij dat niet accepteerd maakt me dat niets uit, dat begrijp je toch wel hè, jij mag van geluk spreken dat ik je nog mee laat doenquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:02 schreef Wouser het volgende:
[..]brilljant vraag
![]()
Wanneer ik dus nu dood zou gaan accepteer ik dit niet dat snap je toch wel he
Jammerquote:
Ok wtfquote:De seriemoordenaar was vandaag op pad, hij liep een willekeurige woning binnen en begon als in het wilde weg te schieten, toen liet hij een granaatje achter, en rende het huis weer uit. Toen hij na de explosie terugkwam om het lijk nog eens stevig te verminken (hij wilde er een smileyface van maken, net als bij Batman) ontdekte hij tot zijn schrik dat er geen lijk was! Wat een stumpert, die seriemoordenaar!
potentiele hints behalve gekeeldquote:De seriemoordenaar was vandaag op pad, hij liep een willekeurige woning binnen en begon als in het wilde weg te schieten, toen liet hij een granaatje achter, en rende het huis weer uit. Toen hij na de explosie terugkwam om het lijk nog eens stevig te verminken (hij wilde er een smileyface van maken, net als bij Batman) ontdekte hij tot zijn schrik dat er geen lijk was! Wat een stumpert, die seriemoordenaar!
’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd met een cheerleader. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!
Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een frietje ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld! <-----
Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. ‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’ zo sprak the Godfather. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met 14 kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt
Oei, ik dacht dat jij een vrouw was, het spijt me, vergeef me, ik ga het meteen wijzigenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:11 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Jammer, maar ze heeft gelukkig 1 kill voorkomen (nu ja dat had ook een maffia lid kunnen zijn).
Maar het allerbelangrijkste is: IK LEEF NOG!
quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
De seriemoordenaar was vandaag op pad, hij liep een willekeurige woning binnen en begon als in het wilde weg te schieten, toen liet hij een granaatje achter, en rende het huis weer uit. Toen hij na de explosie terugkwam om het lijk nog eens stevig te verminken (hij wilde er een smileyface van maken, net als bij Batman) ontdekte hij tot zijn schrik dat er geen lijk was! Wat een stumpert, die seriemoordenaar!
quote:’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd met een cheerleader. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!
Een frietje halen bij de patatzaak ?quote:Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had. Hij volgde lekiam toen die een frietje ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld!
quote:Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. ‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’ zo sprak the Godfather. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met 14 kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt…
Ja, na de vorige ronde eh? Ik kan me nog iets herinneren dat vlijmscherp was...quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:12 schreef Wouser het volgende:
[..]pwned
![]()
Lekiamh wanneer heb je je laten ombouwen
Haha, ik weet in een keer wat je hiermee bedoelde.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:58 schreef timmmmm het volgende:
Wie had er ook al weer dyslexiequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
's nachts sloop een maffialid De_boswachter's kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd met een cheerleader. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, [De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!
Puntenslijpsel (jong iemand) -> signature -> "I've got moves, you've got shoes, let's go dancing" -> cheerleader?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:17 schreef Wouser het volgende:
Monopoly -> bordspel -> Puntenslijpsel -> Fotoboek -> Favo Forum -> Mens Erger Je Niet -> Spelletjes Forum v. Fok
Wow wow wow wat ga je snel ! Maar wel heel goed.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:25 schreef Wouser het volgende:
Friet -> MaJo?
Geschaduwd -> Fobo -> foto's van MaJo. (MaJo als zwartepiet, MaJo verschuilt achter roos)
Ik.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Wow wow wow wat ga je snel ! Maar wel heel goed.
Wie komt er uit het zuiden des lands ?
ik :$?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Shit is dat een woordquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:
gekeeld, wat is daar fout aan
http://www.mijnwoordenboek.nl/EN/verb/kelen
Ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Hummm? Ik weet dat ik geniale opmerkingen hebquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Trevland het volgende:
Zozo wouser is op dreef.
daar heb je een aantal zeer sterke punten
ik geloof dat ik SiestaGuru moet bedanken voor de opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |