Wie had er ook al weer dyslexiequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
's nachts sloop een maffialid De_boswachter's kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd met een cheerleader. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, [De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!
Puntenslijpsel (jong iemand) -> signature -> "I've got moves, you've got shoes, let's go dancing" -> cheerleader?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:17 schreef Wouser het volgende:
Monopoly -> bordspel -> Puntenslijpsel -> Fotoboek -> Favo Forum -> Mens Erger Je Niet -> Spelletjes Forum v. Fok
Wow wow wow wat ga je snel ! Maar wel heel goed.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:25 schreef Wouser het volgende:
Friet -> MaJo?
Geschaduwd -> Fobo -> foto's van MaJo. (MaJo als zwartepiet, MaJo verschuilt achter roos)
Ik.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Wow wow wow wat ga je snel ! Maar wel heel goed.
Wie komt er uit het zuiden des lands ?
ik :$?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Shit is dat een woordquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:34 schreef timmmmm het volgende:
gekeeld, wat is daar fout aan
http://www.mijnwoordenboek.nl/EN/verb/kelen
Ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Hummm? Ik weet dat ik geniale opmerkingen hebquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:33 schreef Trevland het volgende:
Zozo wouser is op dreef.
daar heb je een aantal zeer sterke punten
ik geloof dat ik SiestaGuru moet bedanken voor de opmerking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |