klopt.... jij bent alleen te vinden icm een kaassoufletjequote:Op maandag 20 oktober 2008 22:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jahoor, superscherpDe andere hints wijzen niet naar me, ik heb niks met friet/patat en ook niet met veel tijd.
Wat leidt er nog meer naar PP dan? Ik mis de helft hierquote:
Lol, hiermee val je door de mand.quote:
Godfather (fatherquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat leidt er nog meer naar PP dan? Ik mis de helft hier
Deze dingen (geript uit een andere post):quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat leidt er nog meer naar PP dan? Ik mis de helft hier
Zelfs kaassoufletjequote:Op maandag 20 oktober 2008 23:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klopt.... jij bent alleen te vinden icm een kaassoufletje![]()
en een kaassoufletje is nog geen patatje....
Oh vloek, PS dus.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:02 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Lol, hiermee val je door de mand.
Als iemand momenteel geen mafia is, dan ben ik het.
OMFG. Dit meen je niet hèquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:03 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Deze dingen (geript uit een andere post):
Gr. PP, vader, wonend in het zuiden, Godfather liefhebber
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
OMFG. Dit meen je niet hè![]()
![]()
![]()
DAT HEB IK ZELF GESCHREVEN!!!!!
PS: ik heb een voetbalshirt met nummer 14, mijn lievelingseten is friet (oh nee patat), ik ben mafia van beroep (dit terzijde), ik heb een schaduw als ik in de zon (langzaam) loop...
quote:De seriemoordenaar was vandaag op pad, hij liep een willekeurige woning binnen en begon als in het wilde weg te schieten, toen liet hij een granaatje achter, en rende het huis weer uit. Toen hij na de explosie terugkwam om het lijk nog eens stevig te verminken (hij wilde er een smileyface van maken, net als bij Batman) ontdekte hij tot zijn schrik dat er geen lijk was! Wat een stumpert, die seriemoordenaar!
’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd1 met een cheerleader2. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!3
Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd4 door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had9. Hij volgde lekiam toen die een frietje5 ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld! <-----
Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. ‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’6 zo sprak the Godfather7. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met 148 kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt
1Monopoly -> bordspel -> Puntenslijpsel -> Fotoboek -> Favo Forum -> Mens Erger Je Niet -> Spelletjes forum van FOK!
2Puntenslijpsel (jong iemand) -> signature -> "I've got moves, you've got shoes, let's go dancing" -> cheerleader?
3
4Geschaduwd -> The Last Shadow Puppets #4 -> Hierin heeft MaJo gepost.
Rimas -> Stalker
5Frietje (hoort natuurlijk mayonaise bij) -> MaJo
DuTank -> KLB -> Patat versus Friet
6
7
8Lynda -> profiel -> geboortedatum -> 14-01-1986
9Yosander -> fotoboek -> 18 uur al OpenTDD gespeelt -> EN HET IS PAS MAANDAG ZOMFG
DuTank -> fotoboek -> Werkenloos
Tussenstand
Dag 1
MaJo -> 2 Hints
Puntenslijpsel -> 2 Hints
DuTank -> 3 Hints
Yosander -> 1 Hint
Rimas -> 1 Hint
Lynda -> 1 Hint
Niet zo boos doen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
![]()
PS: ik heb een voetbalshirt met nummer 14, mijn lievelingseten is friet (oh nee patat), ik ben mafia van beroep (dit terzijde), ik heb een schaduw als ik in de zon (langzaam) loop...
Hihiquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Memmen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:06 schreef Wouser het volgende:
Wat is MEM?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb vanavond nog patat gegeten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:36 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb alle profiels gecheckt maar zie nergens patat
OOOOOOOH jij stiekemerd !quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog patat gegeten.
Echt lol.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:10 schreef SiestaGuru het volgende:
Gewoon even pp nog eens doorgelopen:
Monopoly -> Spel -> PP heeft gepost in: "hoe heet dit spel?.."
Cheerleader -> dansen -> PP heeft gepost in: "Mensen die niet snappen hoe ze moeten dansen"
Cheerleader -> slet -> PP heeft gepost in: "Ben ik een hoer/slet ?"
## vote PP
Je twee minuten gaan nu inquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:13 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Echt lol.
Ik ga NU 4 hints over jou zoeken en geef me 2 minuten de tijd.
quote:De seriemoordenaar was vandaag op pad, hij liep een willekeurige woning binnen en begon als in het wilde weg te schieten, toen liet hij een granaatje achter, en rende het huis weer uit. Toen hij na de explosie terugkwam om het lijk nog eens stevig te verminken (hij wilde er een smileyface van maken, net als bij Batman) ontdekte hij tot zijn schrik dat er geen lijk was! Wat een stumpert, die seriemoordenaar!
’s nachts sloop een maffialid De_boswachter’s kamer binnen, waar hij ekker lag te slapen. Hij sliep verschrikkelijk vast, hij had ook de hele avond gemonopolyd1 met een cheerleader2. Het maffialid ging langzaam doch doelgericht te werk, De boswachter (Dorpsbewoner) werd nooit meer terug gevonden………
Opgeruimd staat netjes!3
Nadat ze net een mededorpeling in veiligheid had gebracht, liep Lekiamh tevreden naar huis. Zonder dat ze het doorhad, werd Lekiamh onopvallend geschaduwd4 door een moordenaar, die blijkbaar alle tijd van de wereld had9. Hij volgde lekiam toen die een frietje5 ging halen bij de patatzaak, maar dat ging hem te ver, deze maffia gaat altijd in de aanval als hij patat ziet, zo’n hekel heeft hij eraan als men het friet noemt!!!! Lekiamh(Velddokterin) Wist niet eens wat er gebeurde toen zij vanachter werd beetgepakt en vakkundig werd gekeeld! <-----
Na rijp beraad in de maffiakringen, werd besloten silentalarm om te leggen. ‘Hij mag dan wel dom zijn, maar toch mag ik hem niet, hij moet sterven!’6 zo sprak the Godfather7. En zo gebeurde het dus ook, SilentAlarm (Dorpsbewoner) werd de volgende dag met 148 kogels in zijn lijf dood gevonden, in zijn slaap afgemaakt
1Monopoly -> bordspel -> Puntenslijpsel -> Fotoboek -> Favo Forum -> Mens Erger Je Niet -> Spelletjes forum van FOK!
Princepolly -> history -> Hoe heet dit spel...? -> monopoly
2Puntenslijpsel (jong iemand) -> signature -> "I've got moves, you've got shoes, let's go dancing" -> cheerleader?
Princepolly -> history -> Mensen die niet snappen hoe ze moeten dansen -> cheerleader
3
4Geschaduwd -> The Last Shadow Puppets #4 -> Hierin heeft MaJo gepost.
Rimas -> Stalker
5Frietje (hoort natuurlijk mayonaise bij) -> MaJo
DuTank -> KLB -> Patat versus Friet
6
7
8Lynda -> profiel -> geboortedatum -> 14-01-1986
9Yosander -> fotoboek -> 18 uur al OpenTDD gespeelt -> EN HET IS PAS MAANDAG ZOMFG
DuTank -> fotoboek -> Werkenloos
Tussenstand
Dag 1
MaJo -> 2 Hints
Puntenslijpsel -> 2 Hints
DuTank -> 3 Hints
Yosander -> 1 Hint
Rimas -> 1 Hint
Lynda -> 1 Hint
Princepolly -> 2 Hints
Ehm, die 18 uur OpenTTD slaat op de afgelopen zeven dagen.quote:
Overtuigend...quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef PrincePolly het volgende:
Posthistorie: Honger -> Friet
Siesta en slapen -? ER IS IN DE NACHT EEN MOORD GEPLEEGD!!!
Hij heeft gepost in een topic dat om 14:XX geopend werd
Hij postte in vogeltjesdans topic -> Chearleeders dansen!
KLAAR
Ik.... Maar dat is om dat ik de klemtoon verkeerd dacht bij de naam MaJo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
Even serieus nog, is majo niet waaaaaay te makkelijk? Volgens mij is er niemand die niet gelijk aan majo dacht
Tja, het is een nieuwe spelleider, die heeft natuurlijk weer eigen hints.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
Even serieus nog, is majo niet waaaaaay te makkelijk? Volgens mij is er niemand die niet gelijk aan majo dacht
ah ja kloptquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Ehm, die 18 uur OpenTTD slaat op de afgelopen zeven dagen.
Misschien maar we hebben wel een nieuwe spelleider hequote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik meende dat TIm het niveau van Ladidaida juist helemaal goed vond, vandaar dat ik t zo raar vindquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Tja, het is een nieuwe spelleider, die heeft natuurlijk weer eigen hints.
dat zal wel lukken nu...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |