1 2 3 4 5 6 7 8 | http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-geert2.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-hans.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-hiukwan.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-kyra.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-sarah.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-sharon.jpg http://i327.photobucket.com/albums/k451/IDfok/er/ernw-yin.jpg |
bij leuke en lekkere vrouwen prima, maar deze saaie dozen maken het er niet beter opquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:28 schreef YPPY het volgende:
Echt wel leuk dat de vrouwen vol in de meerderheid zijn.
ze heeft hem vast van tevoren deelgenoot gemaakt: "dat je het vast weet, ik ga ze allemaal verleiden.. maar 't is pure tactiek schat, no worries, jij en Vicje (quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:27 schreef Karina het volgende:
Als ik de man/vriend van Yin was, zou ik dit niet zo leuk vinden denk ik, dat geslijm met die mannen.
vrouwen?! lief en aardig?!?!? goh...quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:29 schreef tong80 het volgende:
Is leuk maar de doodsteek voor het programma. Die gaan lief en aardig doen
Deze wel. Ik ken ook kuthoeren hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
vrouwen?! lief en aardig?!?!? goh...
quote:
Ja, dus ik vrees dat de komende 2 afleveringen net zo saai wordenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:34 schreef Quyxz_ het volgende:
geert hans yin en hiukwan hebben dus echt een complot tot het eind
Whehe zelfs daar ontbrak een stukje uitquote:
klonk als iets van damien rice, toen kyra moest vertrekkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:39 schreef Stranger het volgende:
Hoe heette dat nummer dat ze aan het einde van de eilandraad gebruikten? Het klonk erg bekend, maar kan er niet op komen.
Lijkt me niet, meestal blijven ze nog een paar dagen op het eiland voordat ze terug naar huis gaan.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
Wat nou boring as hell? Ze hebben ons de hele tijd voor het lapje gehouden en voila! Geert terug
volgens mij komt die niet terug in het spel hoor, mogen ze gewoon even hun gal spuwen. Anders was ie niet zo gewassen en geschoren enzoquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef djkoelkast het volgende:
Wat nou boring as hell? Ze hebben ons de hele tijd voor het lapje gehouden en voila! Geert terug
nu ik die uitspraak zo nog eens lees valt ineens het kwartje, Hans handelt en denkt volgens de wetten van de "Secret"!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:43 schreef Symn het volgende:
Ik walg van die Hans: " Het past gewoon in mijn leven dat ik die munt vind, dat is gewoon Hans!"
Mee eens, zowel wat betreft Yin als Hiukwan. En aangezien het niet om de liefste maar om de sterkste gaat, mag de titel van mij nog steeds naar Yin.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:28 schreef Tezz het volgende:
En toch vind ik dat Yin het spel het beste speelt. Ze is op haar hoede, ze is tactisch erg goed, ze wint vaak proeven, heeft lichamelijk uithoudingsvermogen en ze is ook nog eens sociaal sneaky!!!
Volgens mij is Hiukwan het meest oprecht. Zij heeft echt geen complot gesmeed maar doet gewoon haar ding.
De rest mag wieberen wat mij betreft.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:44 schreef oldschoolf00l het volgende:
T programma is zo dood, dat ze zelfs t uitvallersresort erin gooien voor de sensatiewoorden van Geert. Tering wat een saaie kutzooi dit jaar.
Helemaal mee eens, Was echt ranzig.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:54 schreef Tante Bep het volgende:
Gatverdegatver, wat een ongelooflijk goor gedoe was dat met die gemarineerde kadavers, echt de smerigste Robinson proef die ik ooit heb gezien.
Ja, echt walgelijk! Ik vond er niets aan.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:54 schreef Tante Bep het volgende:
Gatverdegatver, wat een ongelooflijk goor gedoe was dat met die gemarineerde kadavers, echt de smerigste Robinson proef die ik ooit heb gezien.![]()
Klopt, maar zover zijn we nog niet (is meestal pas in de laatste of eennalaatste aflevering).quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:07 schreef Nr.G het volgende:
Het is toch elk jaar dat de afvallers sinds de samensmelting nog een keer terug gehaald worden voor een proef. Ze mogen dan vragen stellen aan de overblijvers en stemmen op hun favoriet. Gebeurt elk jaar voor de finale.
quote:laten we hopen dat er een afvallerseiland is daarboven
Moet hij die munt van te voren al inzetten, of pas als blijkt dat hij de meeste stemmen heeft (ijdele hoop)?quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:25 schreef Tristessa het volgende:
Jammer dat Hans die immuniteitsmunt heeft. Mocht er iets aan de complotten veranderen (het zal wel niet, maar goed), dan kan hij alsnog roet in het eten gooien.
Vooraf hèquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:25 schreef Irrem het volgende:
[..]
Moet hij die munt van te voren al inzetten, of pas als blijkt dat hij de meeste stemmen heeft (ijdele hoop)?
Tijdje op een onbewoond afvallerseiland gezeten vermoed ik?quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:21 schreef Symn het volgende:
secret??
Yin heeft dat sneaky gedoe helemaal niet nodig want ze is fysiek heel sterk. Als zij het spel oprecht zou spelen zou ik ook voor haar zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2008 07:28 schreef Tezz het volgende:
En toch vind ik dat Yin het spel het beste speelt. Ze is op haar hoede, ze is tactisch erg goed, ze wint vaak proeven, heeft lichamelijk uithoudingsvermogen en ze is ook nog eens sociaal sneaky!!!
Volgens mij is Hiukwan het meest oprecht. Zij heeft echt geen complot gesmeed maar doet gewoon haar ding.
De rest mag wieberen wat mij betreft.
Ik ben het met je eens hoor maar wat zou jij doen als jij op dat eiland zou zitten? Als je gewoon je ding doet en je niet bezighoudt met complotten dan word je vroeg of laat uitgeknikkerd door een complot...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Yin heeft dat sneaky gedoe helemaal niet nodig want ze is fysiek heel sterk. Als zij het spel oprecht zou spelen zou ik ook voor haar zijn.
Ik heb een hekel aan die complotten, dat is dodelijk voor het hele programma. Je weet nu al dat de volgende afvaller Sharon wordt.
Op de manier hoe Geert en Prince uit het spel zijn gestemd vind ik heel erg jammer. Hiukwan vind ik ook het meest oprecht.
Of ze word opgevreten door een haai en dit is een tributequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef flyguy het volgende:
Gok dat hiukwan gaat winnen... Verklaard de irri voiceover....
Ik hoop dat ze het gefilmd hebben danquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:18 schreef neggix het volgende:
[..]
Of ze word opgevreten door een haai en dit is een tributeLijkt me beter
Haha, ze weet zelf ook dat ze niet "Robinsonwaardig" is dus gooit ze het er maar op dat "Robinsonwaardig" voornamelijk op sociaal vlak is...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:07 schreef Nr.G het volgende:
Ja ze is zo "Robinsonwaardig"..![]()
Degene die die term verzonnen heeft mogen ze een ravijn in tieven.
Vind ik ook maar een niks. Ik walg er niet van, maar vind haar ook niet leuk doen ofzo. Ze heeft het gewoon niet.quote:
Kyra?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:02 schreef djkoelkast het volgende:
Allebei die chinezen zijn irritant. Voor mij zit er al geen echte winnaar meer in, maar anders maar die Geert of die blonde. Die vind ik het minst walgelijk van allemaal
Kyra was welquote:
En en en?quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:43 schreef Tabloid het volgende:
Even de uitzending van vorigde week bekeken.
Sorry papa.quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Wie is ze?vaag verhaal maak jij ervan jongetje
Yin is best een kutwijf inderdaad maar het verbaasde me wel hoe sterk ze steeds is. Daarom toch kandidaat voor de finale wat mij betreft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Yin heeft dat sneaky gedoe helemaal niet nodig want ze is fysiek heel sterk. Als zij het spel oprecht zou spelen zou ik ook voor haar zijn.
Ik heb een hekel aan die complotten, dat is dodelijk voor het hele programma. Je weet nu al dat de volgende afvaller Sharon wordt.
Op de manier hoe Geert en Prince uit het spel zijn gestemd vind ik heel erg jammer. Hiukwan vind ik ook het meest oprecht.
Ja, nou enquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:30 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Kyra was welmaar ze ligt eruit
![]()
Natuurlijk haalt Yin de finale... net als Hans en Geert... (evt Hiukwan als de finale met 4 is)quote:Op zondag 26 oktober 2008 11:28 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Yin is best een kutwijf inderdaad maar het verbaasde me wel hoe sterk ze steeds is. Daarom toch kandidaat voor de finale wat mij betreft.
We zullen vanavond zien of Een-oor-Geert nog een rol gaat spelenquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Natuurlijk haalt Yin de finale... net als Hans en Geert... (evt Hiukwan als de finale met 4 is)
Of Ernst-Paul heeft er uit uit nood maar een ander script doorheen geduwd.
Denk dat de productie Geert dr weer in gaat douwen. Compleet dood programma anders.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:11 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Natuurlijk haalt Yin de finale... net als Hans en Geert... (evt Hiukwan als de finale met 4 is)
Of Ernst-Paul heeft er uit uit nood maar een ander script doorheen geduwd.
Er is wel zo'n programma op de Duitse RTL.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:58 schreef Nielsch het volgende:
Wat een ontzettend kutseizoen zeg. Alle interessante mensen worden eruit gestemd en alleen de enorme zeikerds en irritante eikels blijven over. Zo triest als dit jaar heb ik het nog nooit gezien.
Het is jammer dat het geen live programma is (kan ook haast niet, met de enorme productie die erachter zit), want dan kon het publiek thuis tenminste stemmen.
Dat was vroeger niet dicht en waar zijn trouwens haar borsten?quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:25 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en deze
http://hiukwan-chung.hyves.nl/ ( dicht profiel)
Als het publiek had mogen stemmen had Geert D er als eerste uitgelegen en had Prince het geldbedrag alvast op zijn rekening bij kunnen schrijven.quote:Op zondag 26 oktober 2008 15:58 schreef Nielsch het volgende:
Het is jammer dat het geen live programma is (kan ook haast niet, met de enorme productie die erachter zit), want dan kon het publiek thuis tenminste stemmen.
dat moet je hier niet vragenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef tong80 het volgende:
Ik kon dit topic niet vinden.
Kijkt iedereen naar die Fucking Joseph ?
Houd ook in dat het overleven niet erg moeilijk is als ze hier zoveel energie in kunnen stoppenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:58 schreef Cairon het volgende:
konkelen... konkelen... konkelen...
booooooooring
Dat is juist het leuke.quote:
Lijkt veel op het afvallerseiland van vorig jaar? Was toch ook zo'n grote rots met een klein strandje?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef Quyxz_ het volgende:
Gewoon een appart eilandje waar een spa op zit
Samen met Geert en Hans nog wel..quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:04 schreef tong80 het volgende:
Waarom ligt Yin topless ?
Ze is al bruin en niemand is daar om bruin te worden
En Chico!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:11 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Lijkt veel op het afvallerseiland van vorig jaar? Was toch ook zo'n grote rots met een klein strandje?
er is 1 complot van hans yin geert en hiukwan die de rest eruit stemtquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:16 schreef YPPY het volgende:
Ik snap er echt niks meer van met al die complotten. Nu weer actie graag!
hij gedraagt zich echt alsof hij een koning is en dat is anti-koning mar anti-koning stata gelijk aan koning dus eigenlijk is hij best wel koningquote:
Dat bedoelde ik te zeggenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:26 schreef peer_boy het volgende:
Zal Hans nog een leven hebben na Robinson?
Juist.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef Quyxz_ het volgende:
3 - 3 en hans heeft veto dus sarah eruit
nee dat laten ze volgende week zien, hopelijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Coos het volgende:
Het nagesprek met Sarah zal wel niet geschikt zijn voor de uitzending.
Inderdaad.. zou Hans ontmaskerd worden? Of laten ze ons dat weer denken en lult hij zich er weer uitquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd...
Nu toch wel weer spannend
Hans
Ik denk juist héél geschikt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Coos het volgende:
Het nagesprek met Sarah zal wel niet geschikt zijn voor de uitzending.
Hoezo ontmaskerd? Het is toch al duidelijk voor zowel Sharon als de rest van de kliek hoe het spel gespeeld wordt? Het is nu alleen het beestje bij de naam noemen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad.. zou Hans ontmaskerd worden? Of laten ze ons dat weer denken en lult hij zich er weer uit
Hmja, da's wel zo. Het is eigenlijk geen verrassing meer neequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:40 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Hoezo ontmaskerd? Het is toch al duidelijk voor zowel Sharon als de rest van de kliek hoe het spel gespeeld wordt? Het is nu alleen het beestje bij de naam noemen...
Inderdaad. Die Sharon ook, wordt recht in haar gezicht ontzettend simpel voorgelogen terwijl Hans niet eens meer de moeite neemt haar aan te kijken en ze slikt het als zoete koek. Ongelofelijk hoe deze mensen zich laten piepelen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
Heel veel naieve mensen in het spel... Volgende week krijg je deze zin heel vaak te horen:
"Heeeuhhhh, dit had ik nooit van Hans verwacht![]()
![]()
"
ik begrijp het nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:52 schreef Tristessa het volgende:
Wat ik eigenlijk nooit zo goed begrijp is dat mensen altijd weer complotten gaan smeden. Natuurlijk begríjp ik het wel, maar het komt vroeg of laat toch (bijna) altijd uit en dan is het hek van de dam.
Uhhh..what about Yin? Die doet net zo hard meequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
Wat was die Hans ook weer bezig vandaag zeg, sjeez :S
Ik kon het niet meer aanzien.Ik heb een anti-Hans hyve aangemaakt...
http://hansishypocriet.hyves.nl
inderdaad, ongelofelijk hoe ze ruzie met elkaar gaan maken onder de neus van Hans die met de meest slappe lulverhalen alles aan elkaar liegt, en z'n spelletje gewoon verder kan spelen, en elke immuniteitsproef wint... die kop ook weer toen hij won. Bleeghhhquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
Heel veel naieve mensen in het spel... Volgende week krijg je deze zin heel vaak te horen:
"Heeeuhhhh, dit had ik nooit van Hans verwacht![]()
![]()
"
Je hebt gelijk maar ik had geen zin om drie hyves aan te makenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:55 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Uhhh..what about Yin? Die doet net zo hard mee(En geert en Hiukwan ook, maar Hans + Yin vormen de kern.)
Maar je had 'm toch Hans&Yinzijnhypocriet kunnen noemen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar ik had geen zin om drie hyves aan te maken
Ja cool!quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:13 schreef Nuna het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd waarom Hiu volgende week aan het begin bijna moet huilen, terwijl ze aan het einde van de aflevering weer helemaal blij is?
Zou ze die immuniteitsmunt van Hans gejat hebben
Tuurlijk mag dat.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja cool!zou dat mogen?
"ja, ik heb de munt gevonden in de slaapzak van Hans"
Denk het ook jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom die nabespreking van de eilandraad altijd in de normale aflevering en nu ineens naar volgende week verplaatsen? Om toch kijkers te trekken zeker?
Dat is maar net hoe je het programma interpreteert. Voor mij gaat het nog altijd om iemand die zich zo goed mogelijk kan redden op een onbewoond eiland. En daar lijkt het minder en minder om te gaan. Het is steeds meer een Big Brother op een onbewoond eiland met wat proeven en minder eten om een Robinson gevoel te houden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:19 schreef HostiMeister het volgende:
Die Hans en Yin spelen het spel tenminste, heerlijk vuil, zoals het hoort.
Hahaha, ja dan heb je inderdaad een andere insteek... Dit programma gaat al jaren niet meer over survival. Dat is een bijzaak. Het gaat hier voornamlijk over social skillz. Hoe goed kun je mensen manipuleren en ze voor je wagentje spannen en ze dan toch nog te vriend houden.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je het programma interpreteert. Voor mij gaat het nog altijd om iemand die zich zo goed mogelijk kan redden op een onbewoond eiland. En daar lijkt het minder en minder om te gaan. Het is steeds meer een Big Brother op een onbewoond eiland met wat proeven en minder eten om een Robinson gevoel te houden.
Ik bedoel; iemand die een net maakt zodat hij in een boom kan slapen (en als enige normaal slaapt!) wordt er uit gestemd omdat hij "wel naar een verliezerseiland zou gaan". Weggestemd door een stel zonnebadende nietsnutten. Wat mij betreft mislukt je programma dan gigantisch.
volgens mij gaat ze huilen omdat ze vind dat een complot, dat er volgens haar niet is (hoe naief kun je zijn??) in haar schoenen wordt geschoven. Best wel komisch eigenlijk, gewoon het meest naïeve, weerloze meisje, dat zich van geen kwaad bewust is beschuldigen van een complot!quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:13 schreef Nuna het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd waarom Hiu volgende week aan het begin bijna moet huilen, terwijl ze aan het einde van de aflevering weer helemaal blij is?
Zou ze die immuniteitsmunt van Hans gejat hebben
Ja preciesquote:En er schijnt ook iemand mee te doen die heet Geert, maar die zie ik alleen in de opening, verder nog nooit van gehoord of in beeld gezien? Of is dat die man die door Hans aan de hondenriem de afleveringen door wordt getrokken?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef the_undertaker het volgende:
Ik kijk pas weer wanneer die poepchinees er uit is. Kan het niet aanhoren hoe zij praat
Dat heb ik speciaal zo geregeld. Dan val ik niet op en denken kutusers veilig te zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:15 schreef YPPY het volgende:
Krea, waarom krijg je als special-admin geen ander kleurtje?
quote:Op maandag 27 oktober 2008 17:35 schreef Angelof9 het volgende:
lijkt er wel op, want ze zien er nog precies hetzelfde uit als 10 kilo geleden.
Ben ik erg met je eens. Ik vind Hans echt een smeerpijp die alles een beetje tegen elkaar op zit te stoken. Ben ZEER benieuwd naar volgende week, aangezien Hiukwam blijkbaar een bom laat pleuren, sarah idem en hans ineens met een bek vol tanden staat bij de eilandraad.quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:08 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je het programma interpreteert. Voor mij gaat het nog altijd om iemand die zich zo goed mogelijk kan redden op een onbewoond eiland. En daar lijkt het minder en minder om te gaan. Het is steeds meer een Big Brother op een onbewoond eiland met wat proeven en minder eten om een Robinson gevoel te houden.
Ik bedoel; iemand die een net maakt zodat hij in een boom kan slapen (en als enige normaal slaapt!) wordt er uit gestemd omdat hij "wel naar een verliezerseiland zou gaan". Weggestemd door een stel zonnebadende nietsnutten. Wat mij betreft mislukt je programma dan gigantisch.
Haha ik hoop dat het echt zo gaatquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Injetta het volgende:
Ik zou dit een leuk scenario vinden.
Hans, Yin en Geert spreken af om Sharon eruit te stemmen.
Sharon wint de immuniteit, dus veranderen ze snel en besluiten Hiu eruit te stemmen. Maar........Hiu heeft die munt bij Hans gevonden en in haar eigen zak gestoken.
Op de eilandraad levert ze die doodleuk in!
Ze moeten nu op elkaar gaan stemmen.
Geert bedenkt dan dat hij het beste op Hans kan stemmen en Hiu en Sharon stemmen ook op Hans...
Hans vliegt er tot zijn verbijstering uit, terwijl hij nog triomfantelijk en mijlenver verheven boven iedereen zelfverzekerd op de boot zat richting eilandraad....
Yin is daarna woest, maar staat helemaal alleen. Dus die vliegt er de volgende keer uit als ze niet de immuniteit wint. En laat het dan net een poef zijn die haar niet ligt....
Geert, Sharon en Hiu gaan strijden om de 2 finaleplaatsen.....
Dat lijkt me toch een leuke wending of niet???
Jaaaaaaquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Injetta het volgende:
Ik zou dit een leuk scenario vinden.
Hans, Yin en Geert spreken af om Sharon eruit te stemmen.
Sharon wint de immuniteit, dus veranderen ze snel en besluiten Hiu eruit te stemmen. Maar........Hiu heeft die munt bij Hans gevonden en in haar eigen zak gestoken.
Op de eilandraad levert ze die doodleuk in!
Ze moeten nu op elkaar gaan stemmen.
Geert bedenkt dan dat hij het beste op Hans kan stemmen en Hiu en Sharon stemmen ook op Hans...
Hans vliegt er tot zijn verbijstering uit, terwijl hij nog triomfantelijk en mijlenver verheven boven iedereen zelfverzekerd op de boot zat richting eilandraad....
Yin is daarna woest, maar staat helemaal alleen. Dus die vliegt er de volgende keer uit als ze niet de immuniteit wint. En laat het dan net een poef zijn die haar niet ligt....
Geert, Sharon en Hiu gaan strijden om de 2 finaleplaatsen.....
Dat lijkt me toch een leuke wending of niet???
Hans en Yin zijn inderdaad sterk op de proeven, daar kan niemand omheen. Maar omdat het twee gluiperds zijn wil iedereen ze eruit hebben. Ondanks dat ze goed zijn op de proeven spelen ze een vies spelletje en daarom vind ik zelf ook niet dat ze in de finale mogen staan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef Moja het volgende:
Tja, dat tactisch spelen hoort er bij. Geert vond ik echt een eikel maar verdiende het nog niet om weg te gaan. Dan liever Sharon of vooral Sarah die ik erg zwak vind had er voor mij al veel eerder uitgemogen. Yin en Hans zijn allebei erg sterk met de proeven dus waarom zouden die er ineens uitmoeten?
Toen prince werd weggestemd terwijl niemand daar het mee eens was deden Sharon, Sarah maar wat graag mee. Dat is toch ook gewoon een complot?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
De rest was aan het twijfelen maar Hans heeft ervoor gezorgd dat iedereen op Prince ging stemmen...
Geert:"Ja, ik ben wel onder de indruk van Sarah. Wat ontzettend knap hoelang ze het vol hield met 3 ringen"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
En dan die enge kerels in het bos 'ze heeft toch geluk gehad, ze mag niet klagen dat ze zo ver gekomen is'.![]()
![]()
Ja, of je zegt gewoon telkens wat ik dacht bij de betreffende scenesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:25 schreef Brighteyes het volgende:Die viespeuk van een Hans nog even aangeven dat het hem tegenviel dat Sarah zo snel opgaf bij de proef!
Maar wel zorgen dat ze 3 ringen aan dat ding had hangen!
En Yin die zegt dat ze ook moeite heeft met het tactische spel.
Ik zag net trouwens de 'volgende week in Robinson' langs komen, maar dat geeft heel veel weg als je hem nog niet gezien hebt. Heb snel het geluid uit gezet.
Waaaaaaaaaaat!
Yin is blij voor de ouders van Sarah dat ze toch hebben kunnen zien dat ze het toch best goed deed!
Kan het nog neerbuigender!
En dan die enge kerels in het bos 'ze heeft toch geluk gehad, ze mag niet klagen dat ze zo ver gekomen is'.![]()
![]()
Hoop eigenlijk dat Hiu hem jatquote:Op zondag 2 november 2008 13:57 schreef Tabloid het volgende:
Ik denk dat Hans vanavond zijn munt gaat inzetten.
Sarahquote:Op zondag 2 november 2008 17:58 schreef ROFLOL het volgende:
Wie ging er vorige week nou ook alweer uit, zo saai dat ik het vergeet.
En dan het liefst tijdens de eilandraadquote:Op zondag 2 november 2008 14:39 schreef Adelante het volgende:
Maar als Hiu zijn munt jat, wil ik dat gezicht ook wel eens zien.
Ik denk er een beetje dubbel over.quote:Op zondag 2 november 2008 17:50 schreef Tezz het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Ik hoop ook nog steeds op een spannende wending van het plot eerlijk gezegd.
Helemaal geweldig voor jou, mij ookquote:
W*t is er mee ?quote:
Echt he!quote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef Adelante het volgende:
Die Sharon is ook een draak, die probeert gewoon d'r eigen hachje te redden
Ik k*n ook geen f*voriet kie*enquote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef mikerw het volgende:
echt het eerste jaar dat er gewoon niemand overblijft die je het dan nog wel een klein beetje gunt om te winnen
dat zeg ikquote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Sharon schuift ook wel heel erg makkelijk aan bij dat stel zeg! Hoe redt ik mijn eigen hachje in 10 lessen!
Daar is sharon ook echt het typje voor.quote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef Brighteyes het volgende:Sharon schuift ook wel heel erg makkelijk aan bij dat stel zeg! Hoe redt ik mijn eigen hachje in 10 lessen!
Geert half oor heeft ze omgebrachtquote:Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef rene90 het volgende:
Hmm waar is het 2e eiland? Of zijn ze al samengesmolten inmiddels, ik ben even het overzicht kwijt
2e eiland is vergaan nadat geert de overige deelnemers met machette had uitgemoord, maar dat durfden ze niet uit te zendenquote:Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef rene90 het volgende:
Hmm waar is het 2e eiland? Of zijn ze al samengesmolten inmiddels, ik ben even het overzicht kwijt
sick mind, joy foreverquote:Op zondag 2 november 2008 20:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geert half oor heeft ze omgebracht
Fmilie v*n Vincent ?quote:Op zondag 2 november 2008 20:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geert half oor heeft ze omgebracht
quote:Op zondag 2 november 2008 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
2e eiland is vergaan nadat geert de overige deelnemers met machette had uitgemoord, maar dat durfden ze niet uit te zenden
samensmelting is al een week of 4 en een verliezerseiland doen ze niet aan.quote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
![]()
Maar even serieus hoe zat het nou, zijn ze al samengesmolten of weet ik het hoe het ook alweer zat.
Alsof je hier nog niet gepost hadquote:
Staat me wel iets van bij jaquote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Was die Sharon trouwens niet familie van een FOK!ker hier?
Nee precies. Behalve dan dat ik na de oorspronkelijke irritatie over dagboek-Hiukwan nu toch wel naar haar neig, als het dan toch moet...quote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef mikerw het volgende:
echt het eerste jaar dat er gewoon niemand overblijft die je het dan nog wel een klein beetje gunt om te winnen
Idd. Ik denk dat Hiu Sharon nu om een gunst gaat vragen. Natuurlijk hoop ik eigenlijk dat Hiu Hans heeft bestolenquote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Coos het volgende:
Sharon is ook een vreselijke valse vrucht. Zag je hoe die zat te soppen toen Hiu kwan het even moeilijk had.
voelt als nooit weggeweestquote:Op zondag 2 november 2008 20:47 schreef Brighteyes het volgende:
Btw Adelante... wat heerlijk normaal om je weer in het blauw te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |