hij gedraagt zich echt alsof hij een koning is en dat is anti-koning mar anti-koning stata gelijk aan koning dus eigenlijk is hij best wel koningquote:
Dat bedoelde ik te zeggenquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:26 schreef peer_boy het volgende:
Zal Hans nog een leven hebben na Robinson?
Juist.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef Quyxz_ het volgende:
3 - 3 en hans heeft veto dus sarah eruit
nee dat laten ze volgende week zien, hopelijkquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Coos het volgende:
Het nagesprek met Sarah zal wel niet geschikt zijn voor de uitzending.
Inderdaad.. zou Hans ontmaskerd worden? Of laten ze ons dat weer denken en lult hij zich er weer uitquote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd...
Nu toch wel weer spannend
Hans
Ik denk juist héél geschikt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Coos het volgende:
Het nagesprek met Sarah zal wel niet geschikt zijn voor de uitzending.
Hoezo ontmaskerd? Het is toch al duidelijk voor zowel Sharon als de rest van de kliek hoe het spel gespeeld wordt? Het is nu alleen het beestje bij de naam noemen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Inderdaad.. zou Hans ontmaskerd worden? Of laten ze ons dat weer denken en lult hij zich er weer uit
Hmja, da's wel zo. Het is eigenlijk geen verrassing meer neequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:40 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Hoezo ontmaskerd? Het is toch al duidelijk voor zowel Sharon als de rest van de kliek hoe het spel gespeeld wordt? Het is nu alleen het beestje bij de naam noemen...
Inderdaad. Die Sharon ook, wordt recht in haar gezicht ontzettend simpel voorgelogen terwijl Hans niet eens meer de moeite neemt haar aan te kijken en ze slikt het als zoete koek. Ongelofelijk hoe deze mensen zich laten piepelen...quote:Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
Heel veel naieve mensen in het spel... Volgende week krijg je deze zin heel vaak te horen:
"Heeeuhhhh, dit had ik nooit van Hans verwacht![]()
![]()
"
ik begrijp het nietquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:52 schreef Tristessa het volgende:
Wat ik eigenlijk nooit zo goed begrijp is dat mensen altijd weer complotten gaan smeden. Natuurlijk begríjp ik het wel, maar het komt vroeg of laat toch (bijna) altijd uit en dan is het hek van de dam.
Uhhh..what about Yin? Die doet net zo hard meequote:Op zondag 26 oktober 2008 23:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
Wat was die Hans ook weer bezig vandaag zeg, sjeez :S
Ik kon het niet meer aanzien.Ik heb een anti-Hans hyve aangemaakt...
http://hansishypocriet.hyves.nl
inderdaad, ongelofelijk hoe ze ruzie met elkaar gaan maken onder de neus van Hans die met de meest slappe lulverhalen alles aan elkaar liegt, en z'n spelletje gewoon verder kan spelen, en elke immuniteitsproef wint... die kop ook weer toen hij won. Bleeghhhquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
Heel veel naieve mensen in het spel... Volgende week krijg je deze zin heel vaak te horen:
"Heeeuhhhh, dit had ik nooit van Hans verwacht![]()
![]()
"
Je hebt gelijk maar ik had geen zin om drie hyves aan te makenquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:55 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Uhhh..what about Yin? Die doet net zo hard mee(En geert en Hiukwan ook, maar Hans + Yin vormen de kern.)
Maar je had 'm toch Hans&Yinzijnhypocriet kunnen noemen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 00:08 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk maar ik had geen zin om drie hyves aan te maken
Ja cool!quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:13 schreef Nuna het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd waarom Hiu volgende week aan het begin bijna moet huilen, terwijl ze aan het einde van de aflevering weer helemaal blij is?
Zou ze die immuniteitsmunt van Hans gejat hebben
Tuurlijk mag dat.quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:24 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja cool!zou dat mogen?
"ja, ik heb de munt gevonden in de slaapzak van Hans"
Denk het ook jaquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom die nabespreking van de eilandraad altijd in de normale aflevering en nu ineens naar volgende week verplaatsen? Om toch kijkers te trekken zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |