abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 oktober 2008 @ 21:22:04 #151
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62701334
Dat begrijp ik wel, maar wie nou wat heeft gezegd tegen wie en waarom en wanneer, het zal wel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62701359
de varanenval!
I HATE MUSIC
pi_62701367
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:22 schreef RijstNatie het volgende:
KANKER HANS
hij gedraagt zich echt alsof hij een koning is en dat is anti-koning mar anti-koning stata gelijk aan koning dus eigenlijk is hij best wel koning
gr gr
pi_62701417
o wat hans nu zegt over sarah is wel min
gr gr
pi_62701420
Hans lelijke rattekop een beetje lopen zeiken over iemand die extra gewichtjes heeft gekregen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_62701465
Wat een walgelijk mannetje is Hans,
Dat is eens wat anders...
pi_62701479
liet er nou iemand een scheet?

of hoorde ik het verkeerd
Nothing to see here, carry on
  Trouwste user 2022 zondag 26 oktober 2008 @ 21:26:18 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_62701483
Dat iemand dit doet.

Totaal geen schaamte.

Zit ie nu trots naar de TV te kijken ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62701484
wie liet een scheet?
I HATE MUSIC
pi_62701493
Zal Hans nog een leven hebben na Robinson?
  Trouwste user 2022 zondag 26 oktober 2008 @ 21:27:13 #161
7889 tong80
Spleenheup
pi_62701521
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:26 schreef peer_boy het volgende:
Zal Hans nog een leven hebben na Robinson?
Dat bedoelde ik te zeggen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62701524
Hiukwan zonder eigen mening
I HATE MUSIC
pi_62701548
3 - 3 en hans heeft veto dus sarah eruit
gr gr
pi_62701598
o nee van vorige eilandraden de stemmen
gr gr
  Trouwste user 2022 zondag 26 oktober 2008 @ 21:29:28 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_62701605
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef Quyxz_ het volgende:
3 - 3 en hans heeft veto dus sarah eruit
Juist.

pi_62701616
dus Sarah
gr gr
pi_62701632
Ziet er leuk uit voor volgende week!
pi_62701642
nou weer ff wat cliffhangers voor vorige week
gr gr
pi_62701652
volgende dus
gr gr
pi_62701667
Nou ja het is wel het konkeleiland dit keer
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_62701682
Ben benieuwd...
Nu toch wel weer spannend

Hans
Noot noot.
pi_62701689
Het nagesprek met Sarah zal wel niet geschikt zijn voor de uitzending.
pi_62701775
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Coos het volgende:
nee dat laten ze volgende week zien, hopelijk

een cliffhanger dus
gr gr
pi_62701776
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ben benieuwd...
Nu toch wel weer spannend

Hans
Inderdaad.. zou Hans ontmaskerd worden? Of laten ze ons dat weer denken en lult hij zich er weer uit
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 21:35:08 #175
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62701867
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef Coos het volgende:
Ik denk juist héél geschikt.

Snap ook niet waar dat gekonkel voor nodig is.
Je kunt toch ook best taktisch spelen zónder zo schijnheilig te doen de hele tijd?

En op de vraag "wie is er het meest gevoelig voor mannelijke aandacht" had ik Hans gekozen. Valse nicht.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_62701959
Hans is echt om te kotsen zeg, bah. Zoooo minachtend over Sarah.
Ik vond Sarah vorige week nog suf maar vandaag was ze lekker bezig!
pi_62702066
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Inderdaad.. zou Hans ontmaskerd worden? Of laten ze ons dat weer denken en lult hij zich er weer uit
Hoezo ontmaskerd? Het is toch al duidelijk voor zowel Sharon als de rest van de kliek hoe het spel gespeeld wordt? Het is nu alleen het beestje bij de naam noemen...
I HATE MUSIC
pi_62702306
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:40 schreef FictionalFenna het volgende:

[..]

Hoezo ontmaskerd? Het is toch al duidelijk voor zowel Sharon als de rest van de kliek hoe het spel gespeeld wordt? Het is nu alleen het beestje bij de naam noemen...
Hmja, da's wel zo. Het is eigenlijk geen verrassing meer nee
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_62703187
Heel veel naieve mensen in het spel... Volgende week krijg je deze zin heel vaak te horen:

"Heeeuhhhh, dit had ik nooit van Hans verwacht "
Noot noot.
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:31:59 #180
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62704129
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
Heel veel naieve mensen in het spel... Volgende week krijg je deze zin heel vaak te horen:

Inderdaad. Die Sharon ook, wordt recht in haar gezicht ontzettend simpel voorgelogen terwijl Hans niet eens meer de moeite neemt haar aan te kijken en ze slikt het als zoete koek. Ongelofelijk hoe deze mensen zich laten piepelen...

Hans en Yin.. wat een frustrerend stel om naar te kijken...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62704675
Tjonge jonge, erg triest weer allemaal. Ben wel blij dat het nu voor iedereen in het kamp ook duidelijk is hoe het er voor staat. Ben benieuwd wat volgende week gaat brengen .
pi_62704866
Wat ik eigenlijk nooit zo goed begrijp is dat mensen altijd weer complotten gaan smeden. Natuurlijk begríjp ik het wel, maar het komt vroeg of laat toch (bijna) altijd uit en dan is het hek van de dam.
pi_62705277
Die Hans en Yin zijn echt om te kotsen........
Wat een huichelachtig stelletje zeg.

Zelfs de programmamakers doen er van alles aan om de rest de ogen te openen, maar dat lijkt slecht te lukken.

Hans en Yin wanen zich God en Godin daar......
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_62705891
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:52 schreef Tristessa het volgende:
Wat ik eigenlijk nooit zo goed begrijp is dat mensen altijd weer complotten gaan smeden. Natuurlijk begríjp ik het wel, maar het komt vroeg of laat toch (bijna) altijd uit en dan is het hek van de dam.
ik begrijp het niet
gr gr
pi_62706740
Wat was die Hans ook weer bezig vandaag zeg, sjeez :S

Ik kon het niet meer aanzien. Ik heb een anti-Hans hyve aangemaakt...

http://hansishypocriet.hyves.nl
pi_62706823
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
Wat was die Hans ook weer bezig vandaag zeg, sjeez :S

Ik kon het niet meer aanzien. Ik heb een anti-Hans hyve aangemaakt...

http://hansishypocriet.hyves.nl
Uhhh..what about Yin? Die doet net zo hard mee (En geert en Hiukwan ook, maar Hans + Yin vormen de kern.)
I HATE MUSIC
pi_62707016
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:08 schreef Jojoortje het volgende:

inderdaad, ongelofelijk hoe ze ruzie met elkaar gaan maken onder de neus van Hans die met de meest slappe lulverhalen alles aan elkaar liegt, en z'n spelletje gewoon verder kan spelen, en elke immuniteitsproef wint... die kop ook weer toen hij won. Bleeghhh

Kunnen de makers geen goede proeven verzinnen
pi_62707115
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:55 schreef FictionalFenna het volgende:

[..]

Uhhh..what about Yin? Die doet net zo hard mee (En geert en Hiukwan ook, maar Hans + Yin vormen de kern.)
Je hebt gelijk maar ik had geen zin om drie hyves aan te maken
pi_62708317
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 00:08 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Je hebt gelijk maar ik had geen zin om drie hyves aan te maken
Maar je had 'm toch Hans&Yinzijnhypocriet kunnen noemen.

Die Yin ook weer : nee Hans liegt in het kader van het spel en dan mag je het geen liegen noemen..

tuuuuuurlijk
pi_62709089
Toch weer fantastisch hoe dat Hans het spelletje diplomatiek speelt. Hiukwan tegen Sharon (en Sarah) opzetten. Is alleen maar als opzet bedoelt om vast de tijd rijp te maken om na Sarah, Sharon Hiukwan eruit (te laten) stemmen.

Tja, en dan zou Geert aan de beurt zijn, die heeft geen kans tegen de 2 stemmen van Hans en Yin. Maar zover zal het niet komen omdat er meestal een finaleplaats spel is met 3 personen, meen ik?

Afijn, als uiteindelijk de afvallers de robinson mogen kiezen dan zou (stille) Geert dit spel met 16 vingers in zijn neus moeten winnen....mist hij de laatste 2 haalt.

En anders.....huiver/doemscenario....dan zal er gekozen moeten worden tussen Hans en Yin!!!
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_62709102
Toen Hans z'n lelijke bek opentrok over hoe Sarah zich niet had ingezet bij de ringenproef heb ik weggezapt. Ga het ook niet meer kijken. Wat een ontzettend kutseizoen vol met leugenachtige, zeikende en bovenal saaie mensen. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen. En kap dan eens met die eilandraad; gewoon keigave proeven verzinnen en die laten bepalen wie er weg moet!
PWBF
pi_62709133
Yin was in ieder geval weer lekker sluw. 'Vriendjes' blijven met Sharon, terwijl ze haar eigenlijk gewoon recht in het gezicht voorliegt. En Hans die lacht zich rot: waar er twee vechten om 1 been loopt de derde er mee heen.

Ik vond het een saaie aflevering. Ik baalde voor de uitzending als een stekker, want onze tv is kapot en de nieuwe is er nog niet, waardoor we maar een zeer irritant klein streepje beeld hadden om te kijken, maar ik heb niets gemist aan de beelden volgens mij.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_62709303
Ik ben trouwens wel benieuwd waarom Hiu volgende week aan het begin bijna moet huilen, terwijl ze aan het einde van de aflevering weer helemaal blij is?

Zou ze die immuniteitsmunt van Hans gejat hebben
pi_62709338
Die Hans en Yin spelen het spel tenminste, heerlijk vuil, zoals het hoort.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_62709387
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:13 schreef Nuna het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd waarom Hiu volgende week aan het begin bijna moet huilen, terwijl ze aan het einde van de aflevering weer helemaal blij is?

Zou ze die immuniteitsmunt van Hans gejat hebben
Ja cool! zou dat mogen?
"ja, ik heb de munt gevonden in de slaapzak van Hans"
pi_62709407
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:24 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Ja cool! zou dat mogen?
"ja, ik heb de munt gevonden in de slaapzak van Hans"
Tuurlijk mag dat.
" Ik heb m hasstikke eerlijk gefonden "
pi_62709974
Waarom die nabespreking van de eilandraad altijd in de normale aflevering en nu ineens naar volgende week verplaatsen? Om toch kijkers te trekken zeker ?
sig verwijderd door FA
pi_62710197
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom die nabespreking van de eilandraad altijd in de normale aflevering en nu ineens naar volgende week verplaatsen? Om toch kijkers te trekken zeker ?
Denk het ook ja

Zo te zien wordt er dit keer nabesproken met de rest van het kamp erbij? De makers willen natuurlijk ook niets liever dan die confrontatie tussen Sarah, die zich genaaid voelt (en terecht), en de rest van het kamp.

Ben ook erg benieuwd waar Hui mee bezig is.. "Ze krijgen straks wat te zien, zeker weten.." de munt?
  Moderator maandag 27 oktober 2008 @ 09:49:23 #199
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_62710702
Zonde, dan had van mij Sharon er uit gemogen want Sarah was de enige die ze allemaal door had, de rest is of nogal naïef of speelt het voorlopig op safe omdat ze toch denken veilig te zijn.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_62710739
Ik hoop dat ze samen met sharon en geert een verbond heeft om hans en yin te playen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')