W*t is er mee ?quote:
Echt he!quote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef Adelante het volgende:
Die Sharon is ook een draak, die probeert gewoon d'r eigen hachje te redden
Ik k*n ook geen f*voriet kie*enquote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef mikerw het volgende:
echt het eerste jaar dat er gewoon niemand overblijft die je het dan nog wel een klein beetje gunt om te winnen
dat zeg ikquote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Sharon schuift ook wel heel erg makkelijk aan bij dat stel zeg! Hoe redt ik mijn eigen hachje in 10 lessen!
Daar is sharon ook echt het typje voor.quote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef Brighteyes het volgende:Sharon schuift ook wel heel erg makkelijk aan bij dat stel zeg! Hoe redt ik mijn eigen hachje in 10 lessen!
Geert half oor heeft ze omgebrachtquote:Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef rene90 het volgende:
Hmm waar is het 2e eiland? Of zijn ze al samengesmolten inmiddels, ik ben even het overzicht kwijt
2e eiland is vergaan nadat geert de overige deelnemers met machette had uitgemoord, maar dat durfden ze niet uit te zendenquote:Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef rene90 het volgende:
Hmm waar is het 2e eiland? Of zijn ze al samengesmolten inmiddels, ik ben even het overzicht kwijt
sick mind, joy foreverquote:Op zondag 2 november 2008 20:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geert half oor heeft ze omgebracht
Fmilie v*n Vincent ?quote:Op zondag 2 november 2008 20:43 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geert half oor heeft ze omgebracht
quote:Op zondag 2 november 2008 20:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
2e eiland is vergaan nadat geert de overige deelnemers met machette had uitgemoord, maar dat durfden ze niet uit te zenden
samensmelting is al een week of 4 en een verliezerseiland doen ze niet aan.quote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
![]()
Maar even serieus hoe zat het nou, zijn ze al samengesmolten of weet ik het hoe het ook alweer zat.
Alsof je hier nog niet gepost hadquote:
Staat me wel iets van bij jaquote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Was die Sharon trouwens niet familie van een FOK!ker hier?
Nee precies. Behalve dan dat ik na de oorspronkelijke irritatie over dagboek-Hiukwan nu toch wel naar haar neig, als het dan toch moet...quote:Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef mikerw het volgende:
echt het eerste jaar dat er gewoon niemand overblijft die je het dan nog wel een klein beetje gunt om te winnen
Idd. Ik denk dat Hiu Sharon nu om een gunst gaat vragen. Natuurlijk hoop ik eigenlijk dat Hiu Hans heeft bestolenquote:Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Coos het volgende:
Sharon is ook een vreselijke valse vrucht. Zag je hoe die zat te soppen toen Hiu kwan het even moeilijk had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |