abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:08:12 #201
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62711195
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:19 schreef HostiMeister het volgende:
Die Hans en Yin spelen het spel tenminste, heerlijk vuil, zoals het hoort.
Dat is maar net hoe je het programma interpreteert. Voor mij gaat het nog altijd om iemand die zich zo goed mogelijk kan redden op een onbewoond eiland. En daar lijkt het minder en minder om te gaan. Het is steeds meer een Big Brother op een onbewoond eiland met wat proeven en minder eten om een Robinson gevoel te houden.

Ik bedoel; iemand die een net maakt zodat hij in een boom kan slapen (en als enige normaal slaapt!) wordt er uit gestemd omdat hij "wel naar een verliezerseiland zou gaan". Weggestemd door een stel zonnebadende nietsnutten. Wat mij betreft mislukt je programma dan gigantisch.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62711240
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:08 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat is maar net hoe je het programma interpreteert. Voor mij gaat het nog altijd om iemand die zich zo goed mogelijk kan redden op een onbewoond eiland. En daar lijkt het minder en minder om te gaan. Het is steeds meer een Big Brother op een onbewoond eiland met wat proeven en minder eten om een Robinson gevoel te houden.

Ik bedoel; iemand die een net maakt zodat hij in een boom kan slapen (en als enige normaal slaapt!) wordt er uit gestemd omdat hij "wel naar een verliezerseiland zou gaan". Weggestemd door een stel zonnebadende nietsnutten. Wat mij betreft mislukt je programma dan gigantisch.
Hahaha, ja dan heb je inderdaad een andere insteek... Dit programma gaat al jaren niet meer over survival. Dat is een bijzaak. Het gaat hier voornamlijk over social skillz. Hoe goed kun je mensen manipuleren en ze voor je wagentje spannen en ze dan toch nog te vriend houden.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_62713174
Mjah...Maar dan moeten ze er niet 14 sociale randdebielen inzetten.. (die sharon )
pi_62713420
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:13 schreef Nuna het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd waarom Hiu volgende week aan het begin bijna moet huilen, terwijl ze aan het einde van de aflevering weer helemaal blij is?

Zou ze die immuniteitsmunt van Hans gejat hebben
volgens mij gaat ze huilen omdat ze vind dat een complot, dat er volgens haar niet is (hoe naief kun je zijn??) in haar schoenen wordt geschoven. Best wel komisch eigenlijk, gewoon het meest naïeve, weerloze meisje, dat zich van geen kwaad bewust is beschuldigen van een complot!

Echt een evildoer die hans.
pi_62717217
Het verbaast me dat mensen die Hans niet door hebben, hij doet het wel slim overigens, en ze kopen zijn doorzichtige leugens keer op keer en gaan vervolgens zelf ruzie maken . Maargoed het begint nu wel wat te irriteren dat die Hans en Yin alle proeven winnen en dat die hans met 2 vingers in de neus dit seizoen gaat winnen. En dat alles alleen maar door dat etentje aan het begin, denk dat ze dat een volgend seizoen wel zullen laten .

En er schijnt ook iemand mee te doen die heet Geert, maar die zie ik alleen in de opening, verder nog nooit van gehoord of in beeld gezien? Of is dat die man die door Hans aan de hondenriem de afleveringen door wordt getrokken?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_62717249
quote:
En er schijnt ook iemand mee te doen die heet Geert, maar die zie ik alleen in de opening, verder nog nooit van gehoord of in beeld gezien? Of is dat die man die door Hans aan de hondenriem de afleveringen door wordt getrokken?
Ja precies
pi_62717919
Ik kijk pas weer wanneer die poepchinees er uit is. Kan het niet aanhoren hoe zij praat
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_62717932
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef the_undertaker het volgende:
Ik kijk pas weer wanneer die poepchinees er uit is. Kan het niet aanhoren hoe zij praat
  Moderator maandag 27 oktober 2008 @ 15:30:04 #209
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_62720371
Die poeperd was er als 1e uit hoor, nu die 2 chinezen nog want ik voel me hassstikke vicje door ze!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Official ESF Kreviewer maandag 27 oktober 2008 @ 15:33:46 #210
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_62720472
Beetje jammer dat het concept wederom hetzelfde is. Vind het erg saai dit seizoen.
Van mij mogen ze ook wel een keer 10 of 20 man op zo'n eiland zetten en dan gewoon helemaal niets doen. Geen bonus, prijs, stemgedrag, eten, bedden. Gewoon niets. En dan écht eens kijken wie de beste survivor is. Kan je de sbs tokkies laten bellen om te stemmen ofzo.
Of als dat te extreem is, gewoon eens dmv proeven mensen eruit laten knikkeren ipv stemmen. Ben je laatste in de proef, optiefen. Dat scheelt gewoon enorm in het afspraken maken e.d.
pi_62721587
Maar het complottengebeuren is zeker 50% (van de zendtijd) van ER.
pi_62721787
Krea, waarom krijg je als special-admin geen ander kleurtje?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Official ESF Kreviewer maandag 27 oktober 2008 @ 16:43:41 #213
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_62722742
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:15 schreef YPPY het volgende:
Krea, waarom krijg je als special-admin geen ander kleurtje?
Dat heb ik speciaal zo geregeld. Dan val ik niet op en denken kutusers veilig te zijn.
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:27:47 #214
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_62724130
heeft yin nep tieten??
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:35:45 #215
211083 Angelof9
I must go first
pi_62724330
lijkt er wel op, want ze zien er nog precies hetzelfde uit als 10 kilo geleden.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_62725582
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:35 schreef Angelof9 het volgende:
lijkt er wel op, want ze zien er nog precies hetzelfde uit als 10 kilo geleden.
pi_62729623
!
Noot noot.
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:14:47 #218
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62729917
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:08 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ben ik erg met je eens. Ik vind Hans echt een smeerpijp die alles een beetje tegen elkaar op zit te stoken. Ben ZEER benieuwd naar volgende week, aangezien Hiukwam blijkbaar een bom laat pleuren, sarah idem en hans ineens met een bek vol tanden staat bij de eilandraad.

Wie is het meest aandachtgeil qua mannen... uh, hiukwan? fucking hell, die kon stevie wonder nog beantwoorden als je hem tv liet kijken

Maar goed. hopelijk pleurt er een harde bom op dat eiland en worden de complotten aangepakt. cut the bullshit. win je blijf je, verlies je pleur je op
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62730274
Ik zou dit een leuk scenario vinden.
Hans, Yin en Geert spreken af om Sharon eruit te stemmen.
Sharon wint de immuniteit, dus veranderen ze snel en besluiten Hiu eruit te stemmen. Maar........Hiu heeft die munt bij Hans gevonden en in haar eigen zak gestoken.
Op de eilandraad levert ze die doodleuk in!

Ze moeten nu op elkaar gaan stemmen.
Geert bedenkt dan dat hij het beste op Hans kan stemmen en Hiu en Sharon stemmen ook op Hans...

Hans vliegt er tot zijn verbijstering uit, terwijl hij nog triomfantelijk en mijlenver verheven boven iedereen zelfverzekerd op de boot zat richting eilandraad....

Yin is daarna woest, maar staat helemaal alleen. Dus die vliegt er de volgende keer uit als ze niet de immuniteit wint. En laat het dan net een poef zijn die haar niet ligt....

Geert, Sharon en Hiu gaan strijden om de 2 finaleplaatsen.....

Dat lijkt me toch een leuke wending of niet???
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_62730528
Very nice
pi_62732390
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Injetta het volgende:
Sharon wint de immuniteit, dus veranderen ze snel en besluiten Hiu eruit te stemmen. Maar........Hiu heeft die munt bij Hans gevonden en in haar eigen zak gestoken.

Geert bedenkt dan dat hij het beste op Hans kan stemmen en Hiu en Sharon stemmen ook op Hans...

Hans vliegt er tot zijn verbijstering uit, terwijl hij nog triomfantelijk en mijlenver verheven boven iedereen zelfverzekerd op de boot zat richting eilandraad....

Yin is daarna woest, maar staat helemaal alleen. Dus die vliegt er de volgende keer uit als ze niet de immuniteit wint. En laat het dan net een poef zijn die haar niet ligt....

Haha ik hoop dat het echt zo gaat !
pi_62741500
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Injetta het volgende:

Jaaaaaa
pi_62747113
Tja, dat tactisch spelen hoort er bij. Geert vond ik echt een eikel maar verdiende het nog niet om weg te gaan. Dan liever Sharon of vooral Sarah die ik erg zwak vind had er voor mij al veel eerder uitgemogen. Yin en Hans zijn allebei erg sterk met de proeven dus waarom zouden die er ineens uitmoeten?

Toen prince werd weggestemd terwijl niemand daar het mee eens was deden Sharon, Sarah maar wat graag mee. Dat is toch ook gewoon een complot?
pi_62775464
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef Moja het volgende:
Tja, dat tactisch spelen hoort er bij. Geert vond ik echt een eikel maar verdiende het nog niet om weg te gaan. Dan liever Sharon of vooral Sarah die ik erg zwak vind had er voor mij al veel eerder uitgemogen. Yin en Hans zijn allebei erg sterk met de proeven dus waarom zouden die er ineens uitmoeten?

Toen prince werd weggestemd terwijl niemand daar het mee eens was deden Sharon, Sarah maar wat graag mee. Dat is toch ook gewoon een complot?
Hans en Yin zijn inderdaad sterk op de proeven, daar kan niemand omheen. Maar omdat het twee gluiperds zijn wil iedereen ze eruit hebben. Ondanks dat ze goed zijn op de proeven spelen ze een vies spelletje en daarom vind ik zelf ook niet dat ze in de finale mogen staan.

De druppel bij mij was toen ze met z'n allen Prince eruit stemden. Iedereen vond Prince tof maar ja, "het was de afspraak en ik hou me aan mijn afspraken" zei Hans. gelul. Die afspraak werd gemaakt op de boot toen ze Prince nog helemaal niet kenden. Logisch toch dat je dan later als Prince een goeie peer blijkt te zijn om daar op terug te komen. Ik vond dat zo onzinnig van hem... De rest was aan het twijfelen maar Hans heeft ervoor gezorgd dat iedereen op Prince ging stemmen...
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:47:54 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62776078

Ik zit het nu terug te kijken via uitzendinggemist en wat een draak is die Yin zeg!
Ze speelt het subliem hoor, hou me ten goede, er vallen veel mensen voor, maar ieuw wat een eng wijf!
'Ja, maar ja... dat is het spel he' met een uitgestreken smoel!

*verder kijkt...
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:55:50 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62776395
Dat spel! Wat een heerlijk 'subtiele' stokerij!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:08:18 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62776806
Jaja Yin 'ik zou het laten rusten'. Dat zou je wel goed uitkomen.

Hmmm... ik moet mijn hotelkamer uit. Ben pas op de helft.
De rest thuis maar dan.
pi_62778319
En dan ook nog met d'r: 'Dit is geen liegen' of iets in die richting

lie·gen loog, h gelogen met opzet onwaarheden spreken: hij liegt dat hij barst heel erg; dat liegt er niet om dat moet je niet onderschatten

Maar ja, ze was ook zo dom om die ene vraag niet te begrijpen
pi_62786200
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:27 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

De rest was aan het twijfelen maar Hans heeft ervoor gezorgd dat iedereen op Prince ging stemmen...

Sharon en Sarah wilden zich aan de afspraak houden. De rest was juist aan het twijfelen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Moja op 29-10-2008 16:54:38 ]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:25:30 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62822379
Die viespeuk van een Hans nog even aangeven dat het hem tegenviel dat Sarah zo snel opgaf bij de proef! Maar wel zorgen dat ze 3 ringen aan dat ding had hangen!

En Yin die zegt dat ze ook moeite heeft met het tactische spel.

Ik zag net trouwens de 'volgende week in Robinson' langs komen, maar dat geeft heel veel weg als je hem nog niet gezien hebt. Heb snel het geluid uit gezet.

Waaaaaaaaaaat!
Yin is blij voor de ouders van Sarah dat ze toch hebben kunnen zien dat ze het toch best goed deed!
Kan het nog neerbuigender!

En dan die enge kerels in het bos 'ze heeft toch geluk gehad, ze mag niet klagen dat ze zo ver gekomen is'.
pi_62823732
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
En dan die enge kerels in het bos 'ze heeft toch geluk gehad, ze mag niet klagen dat ze zo ver gekomen is'.
Geert:"Ja, ik ben wel onder de indruk van Sarah. Wat ontzettend knap hoelang ze het vol hield met 3 ringen"
Hans:"Bah, Sarah kon er niets van"
Geert:"Ja.. nu dat je het zegt"

Of Geert is een tactisch genie, of hij stond achteraan bij het uitdelen van de ruggengraat
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62824738
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Die viespeuk van een Hans nog even aangeven dat het hem tegenviel dat Sarah zo snel opgaf bij de proef! Maar wel zorgen dat ze 3 ringen aan dat ding had hangen!

En Yin die zegt dat ze ook moeite heeft met het tactische spel.

Ik zag net trouwens de 'volgende week in Robinson' langs komen, maar dat geeft heel veel weg als je hem nog niet gezien hebt. Heb snel het geluid uit gezet.

Waaaaaaaaaaat!
Yin is blij voor de ouders van Sarah dat ze toch hebben kunnen zien dat ze het toch best goed deed!
Kan het nog neerbuigender!

Ja, of je zegt gewoon telkens wat ik dacht bij de betreffende scenes
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 2 november 2008 @ 13:49:06 #233
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62881099
Net de aflevering van vorige week gezien. Wat 'n smerig gedoe ( ) en wat suf hoe Sharon van de ene naar de andere bleef lopen . Al dat geklets is saai, maar ergens ook interessant. Ben zelf steeds bezig met "wat zou ik doen als ik .... was".
Wat ik iig zou (proberen te) doen, is die dagboeken van de anderen inzien - ik bedoel, de waarheid vertéllen doen ze toch niet. En ik zou op zoek gaan naar die munt; voor hetzelfde geld heeft iemand 'm wel, sta je toch mooi te kijken...

Hoe mooi zou het trouwens zijn als de kandidaten geconfronteerd zouden worden met opnames van de laatste dagen?! "Zo jongens, nu allemaal zitten, we gaan tv kijken." En dan de camera erop en draaien maar - ik denk dat het in dat geval maar goed is dat Geert dat mes gejat heeft.....

(ik denk dat Hiu vanavond die proef wint omdat ze ineens zo blij liep te doen... of ze heeft gewoon een mooi zeesterretje gevonden ofzo, ik zie haar daarom ook nog wel huilen van geluk )
pi_62881288
Ik denk dat Hans vanavond zijn munt gaat inzetten.
pi_62881351
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:57 schreef Tabloid het volgende:
Ik denk dat Hans vanavond zijn munt gaat inzetten.
Hoop eigenlijk dat Hiu hem jat
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zondag 2 november 2008 @ 14:39:34 #236
3185 Adelante
To let it go now
pi_62882355
Die Sharon heeft het licht ook niet aanstaan Hans moet er nog wel even inblijven, want als zelfs het spel niet meer smerig wordt gespeeld, is er helemaal niets meer om naar te kijken

Maar als Hiu zijn munt jat, wil ik dat gezicht ook wel eens zien.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62886609
Ben toch wel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Ik hoop ook nog steeds op een spannende wending van het plot eerlijk gezegd.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_62886842
Wie ging er vorige week nou ook alweer uit, zo saai dat ik het vergeet.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  zondag 2 november 2008 @ 18:15:03 #239
3185 Adelante
To let it go now
pi_62887331
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:58 schreef ROFLOL het volgende:
Wie ging er vorige week nou ook alweer uit, zo saai dat ik het vergeet.
Sarah
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62887784
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:39 schreef Adelante het volgende:
Maar als Hiu zijn munt jat, wil ik dat gezicht ook wel eens zien.
En dan het liefst tijdens de eilandraad . Dat iedereen heeft besloten op Hiu te stemmen, vervolgens lopen ze naar de eilandraad en dan plotseling zegt Hiu dat ze de munt inzet !
pi_62889050
Sharen deze week als alles volgens plan verloopt .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_62890250
Ik ga vanavond kijken. Ja. Ik.
A little bit hateful
pi_62890331
Mooi voor je, ik ook weer
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_62890475
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:50 schreef Tezz het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Ik hoop ook nog steeds op een spannende wending van het plot eerlijk gezegd.
Ik denk er een beetje dubbel over.

Ik vind het hele complotten verhaal altijd wel leuk, leidt tot leuke discussies en zo
Maar aan de andere kant vind ik het ook niet kunnen omdat een paar mensen dan standaard al veilig zijn - vaak de meest irritante mensen.

Dit keer hoop ik wel dat ze er wat aan gaan doen, omdat ik Hans en Yin gewoon irritant vind
Maar ze kunnen het nooit voorkomen denk ik.

Snapt iemand wat ik bedoel?
pi_62890567
Nee ik snap er niets maar ook niets van. Valt mij wel op dat Hiukwam niet meer zovaak in een zin wordt geschreven met het woordje irritant
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef HostiMeister het volgende:
Mooi voor je, ik ook weer
Helemaal geweldig voor jou, mij ook
A little bit hateful
pi_62891172
Ik bedoel dat ik die complotten wel leuk vind omdat er ruzies en discussies van komen, maar dat ik het ook weer niet leuk vind, want dan weet je gewoon al wie er als eerste uit gaan.

Hiukwan vond ik nooit irritant, al vond ik haar in het begin wat leuker.
Toen zei ze gewoon wat eruit floepte zonder na te denken, en nu praat ze er een beetje om heen.
pi_62891363
Hmm waarom hebben we nog steeds niet gezien of de krabbenval werkte ?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Trouwste user 2022 zondag 2 november 2008 @ 20:31:55 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_62891393
TVP

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 2 november 2008 @ 20:32:47 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62891425
Wat een kneuzen zeg. Gedraai en gekonkel!
pi_62891442
Ik ben begonnen aan survivor seizoen 16, eigenlijk veel toffer.
Top 5 China producten
  zondag 2 november 2008 @ 20:33:55 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62891449
Die kop van Yin!
  Trouwste user 2022 zondag 2 november 2008 @ 20:34:38 #252
7889 tong80
Spleenheup
pi_62891472
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
Die kop van Yin!
W*t is er mee ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_62891523
Yin doet dat ook dus what's the fucking problem!?
Top 5 China producten
pi_62891546
hans en yin, gore slangen. yin en hans schuimbekkend op zoek naar redenen om die chinees eruit te flikkeren. yin wat een stinkende bitch is dat zeg
  Moderator zondag 2 november 2008 @ 20:37:23 #255
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62891563
Wat een schijnheilige verontwaardiging van Yin.
Qua glibberigheid past ze goed bij Hans.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_62891568
Ik doe mijn borsten niet vooruit om iets te bereiken
pi_62891574
Haha mooi die compilatie, ze hadden ook even die knipoog ertussene moeten doen naar Hans toe toen ze vroeg of ze in dat bed gingen slapen of iets

"Volmondig bevestigd", leuke woordkeuze
Top 5 China producten
  zondag 2 november 2008 @ 20:37:49 #258
3185 Adelante
To let it go now
pi_62891581
dat muziekje er ook onder

Go Hiu
  zondag 2 november 2008 @ 20:38:11 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62891594
Ik had het niet verwacht, maar toch... ik vind dit echt niet fair voor Hiu...
Stelletje schijnheilen, dat trio!
pi_62891601
Als ik Hiukwam was, dan had ik iedereen met de paran toegetakeld. Goed dat geert het al meegejat.
A little bit hateful
  Moderator zondag 2 november 2008 @ 20:38:51 #261
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_62891610
Geert wil ook z'n hachje redden. Ook al zo hypocriet.
Pleur toch een stoenamie over dat kut-eiland.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 2 november 2008 @ 20:38:53 #262
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62891613
ik heb wel met Hiukwan te doen
  Trouwste user 2022 zondag 2 november 2008 @ 20:38:59 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_62891620
Het g**t over Yin de hele tijd.

Dus die g**t er4uit

pi_62891621
Sharon geniet
pi_62891622
zooooooo die chinees is de lul. iedereen maakt dr af nu
pi_62891625
Ik wil Hiukwan troosten
Top 5 China producten
pi_62891633
Wtf, wat is dit allemaal. En waar bemoeit Sharon zich eigenlijk mee.
A little bit hateful
pi_62891636
Die Sharon vind ik ook een kutwijf geworden, beetje maar meelullen met de andere om bij hun in de smaak te vallen.
Top 5 China producten
  zondag 2 november 2008 @ 20:39:52 #269
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62891637
en Sharon is bezig met een charmeoffensief? Inlikken bij Yin?!
  zondag 2 november 2008 @ 20:40:01 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62891644
Sharon schuift ook wel heel erg makkelijk aan bij dat stel zeg! Hoe redt ik mijn eigen hachje in 10 lessen!
  zondag 2 november 2008 @ 20:40:02 #271
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_62891645
Hiukwan mag Deruit!
------------------
pi_62891648
echt het eerste jaar dat er gewoon niemand overblijft die je het dan nog wel een klein beetje gunt om te winnen
  zondag 2 november 2008 @ 20:40:20 #273
3185 Adelante
To let it go now
pi_62891652
Die Sharon is ook een draak, die probeert gewoon d'r eigen hachje te redden
pi_62891662
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef Adelante het volgende:
Die Sharon is ook een draak, die probeert gewoon d'r eigen hachje te redden
Echt he!
  Trouwste user 2022 zondag 2 november 2008 @ 20:41:02 #275
7889 tong80
Spleenheup
pi_62891672
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef mikerw het volgende:
echt het eerste jaar dat er gewoon niemand overblijft die je het dan nog wel een klein beetje gunt om te winnen
Ik k*n ook geen f*voriet kie*en

pi_62891680
yin komt je wel een beetje troosten, maar je flikkert er gewoon keihard uit. hypocriete glibber. slang hans houdt zn muil weer slim
  zondag 2 november 2008 @ 20:41:47 #277
3185 Adelante
To let it go now
pi_62891686
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Sharon schuift ook wel heel erg makkelijk aan bij dat stel zeg! Hoe redt ik mijn eigen hachje in 10 lessen!
dat zeg ik
pi_62891687
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Daar is sharon ook echt het typje voor.

Maar geert maakt het helemaal bond. Vorige week met dat vleeshap proef en vandaag weer met zijn "niet voor de camera" bullshit
A little bit hateful
pi_62891696
Ah, nieuw complot!
pi_62891701
Hmm waar is het 2e eiland? Of zijn ze al samengesmolten inmiddels, ik ben even het overzicht kwijt
Top 5 China producten
  zondag 2 november 2008 @ 20:42:10 #281
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62891703
Hans is alweer zieltjes aan het winnen
pi_62891707
Die Yin blijft ook echt een walgelijk wijf.
  Trouwste user 2022 zondag 2 november 2008 @ 20:42:22 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_62891709
De eikels ijn ook niet leuk.

pi_62891721
die sharon is idd een aantal afleveringen geleden begonnen met zich ongelofelijk in te sluimen in de slangenkuil. was een smerig wijf is dat zeg. die zou maar met je werken. die anderen trouwens hetzelfde. die kan je toch nooit meer vertrouwen
pi_62891732
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef rene90 het volgende:
Hmm waar is het 2e eiland? Of zijn ze al samengesmolten inmiddels, ik ben even het overzicht kwijt
Geert half oor heeft ze omgebracht
A little bit hateful
  zondag 2 november 2008 @ 20:43:35 #286
3185 Adelante
To let it go now
pi_62891735
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:42 schreef rene90 het volgende:
2e eiland is vergaan nadat geert de overige deelnemers met machette had uitgemoord, maar dat durfden ze niet uit te zenden
  zondag 2 november 2008 @ 20:44:04 #287
3185 Adelante
To let it go now
pi_62891752
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:43 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

sick mind, joy forever
pi_62891753
Die Sharon

Lekker helpen om Hiukwan zwart te maken, er hele andere dingen bij gaan halen om jezelf maar te redden.
  Trouwste user 2022 zondag 2 november 2008 @ 20:44:56 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_62891786
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:43 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Fmilie v*n Vincent ?

pi_62891791
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:43 schreef Adelante het volgende:

[..]

2e eiland is vergaan nadat geert de overige deelnemers met machette had uitgemoord, maar dat durfden ze niet uit te zenden

Maar even serieus hoe zat het nou, zijn ze al samengesmolten of weet ik het hoe het ook alweer zat.
Top 5 China producten
pi_62891796
Was die Sharon trouwens niet familie van een FOK!ker hier?
pi_62891812
Sharon is ook een vreselijke valse vrucht. Zag je hoe die zat te soppen toen Hiu kwan het even moeilijk had.
  zondag 2 november 2008 @ 20:45:45 #293
130755 Kinga
versier hier
pi_62891813
Ohhh ik hoop nu echt dat Huikwan die munt jat, geloof inderdaad dat Sharon immuniteit wint
  zondag 2 november 2008 @ 20:45:57 #294
3185 Adelante
To let it go now
pi_62891822
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef rene90 het volgende:

[..]

Maar even serieus hoe zat het nou, zijn ze al samengesmolten of weet ik het hoe het ook alweer zat.
samensmelting is al een week of 4 en een verliezerseiland doen ze niet aan.
pi_62891829
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:31 schreef tong80 het volgende:
TVP

Alsof je hier nog niet gepost had
Wakker blijven tong
pi_62891834
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Was die Sharon trouwens niet familie van een FOK!ker hier?
Staat me wel iets van bij ja Hij vertelde een keer in een topic dat hij niks mocht vertellen erover enzo.
Top 5 China producten
  zondag 2 november 2008 @ 20:46:26 #297
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62891839
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:40 schreef mikerw het volgende:
Nee precies. Behalve dan dat ik na de oorspronkelijke irritatie over dagboek-Hiukwan nu toch wel naar haar neig, als het dan toch moet...

Ik vraag me ook echt serieus af hoe je tegen deze mensen aan kijkt nu als het idd vrienden of collega's zijn.
  zondag 2 november 2008 @ 20:46:47 #298
1762 YPPY
Yppiaans
pi_62891851
Sharon moet natuurlijk wel, om zichzelf te redden. Dat is het mooie van deze soap.

En wat is Geert slim. Je mag het wel zeggen, maar niet voor de camera.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 2 november 2008 @ 20:47:29 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62891869
Btw Adelante... wat heerlijk normaal om je weer in het blauw te zien!
pi_62891875
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:45 schreef Coos het volgende:
Sharon is ook een vreselijke valse vrucht. Zag je hoe die zat te soppen toen Hiu kwan het even moeilijk had.
Idd. Ik denk dat Hiu Sharon nu om een gunst gaat vragen. Natuurlijk hoop ik eigenlijk dat Hiu Hans heeft bestolen
I HATE MUSIC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')