quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:27 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
De rest was aan het twijfelen maar Hans heeft ervoor gezorgd dat iedereen op Prince ging stemmen...
Geert:"Ja, ik ben wel onder de indruk van Sarah. Wat ontzettend knap hoelang ze het vol hield met 3 ringen"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
En dan die enge kerels in het bos 'ze heeft toch geluk gehad, ze mag niet klagen dat ze zo ver gekomen is'.![]()
![]()
Ja, of je zegt gewoon telkens wat ik dacht bij de betreffende scenesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:25 schreef Brighteyes het volgende:Die viespeuk van een Hans nog even aangeven dat het hem tegenviel dat Sarah zo snel opgaf bij de proef!
Maar wel zorgen dat ze 3 ringen aan dat ding had hangen!
En Yin die zegt dat ze ook moeite heeft met het tactische spel.
Ik zag net trouwens de 'volgende week in Robinson' langs komen, maar dat geeft heel veel weg als je hem nog niet gezien hebt. Heb snel het geluid uit gezet.
Waaaaaaaaaaat!
Yin is blij voor de ouders van Sarah dat ze toch hebben kunnen zien dat ze het toch best goed deed!
Kan het nog neerbuigender!
En dan die enge kerels in het bos 'ze heeft toch geluk gehad, ze mag niet klagen dat ze zo ver gekomen is'.![]()
![]()
Hoop eigenlijk dat Hiu hem jatquote:Op zondag 2 november 2008 13:57 schreef Tabloid het volgende:
Ik denk dat Hans vanavond zijn munt gaat inzetten.
Sarahquote:Op zondag 2 november 2008 17:58 schreef ROFLOL het volgende:
Wie ging er vorige week nou ook alweer uit, zo saai dat ik het vergeet.
En dan het liefst tijdens de eilandraadquote:Op zondag 2 november 2008 14:39 schreef Adelante het volgende:
Maar als Hiu zijn munt jat, wil ik dat gezicht ook wel eens zien.
Ik denk er een beetje dubbel over.quote:Op zondag 2 november 2008 17:50 schreef Tezz het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Ik hoop ook nog steeds op een spannende wending van het plot eerlijk gezegd.
Helemaal geweldig voor jou, mij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |