abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:55:50 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62776395
Dat spel! Wat een heerlijk 'subtiele' stokerij!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:08:18 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62776806
Jaja Yin 'ik zou het laten rusten'. Dat zou je wel goed uitkomen.

Hmmm... ik moet mijn hotelkamer uit. Ben pas op de helft.
De rest thuis maar dan.
pi_62778319
En dan ook nog met d'r: 'Dit is geen liegen' of iets in die richting

lie·gen loog, h gelogen met opzet onwaarheden spreken: hij liegt dat hij barst heel erg; dat liegt er niet om dat moet je niet onderschatten

Maar ja, ze was ook zo dom om die ene vraag niet te begrijpen
pi_62786200
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:27 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

De rest was aan het twijfelen maar Hans heeft ervoor gezorgd dat iedereen op Prince ging stemmen...

Sharon en Sarah wilden zich aan de afspraak houden. De rest was juist aan het twijfelen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Moja op 29-10-2008 16:54:38 ]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:25:30 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62822379
Die viespeuk van een Hans nog even aangeven dat het hem tegenviel dat Sarah zo snel opgaf bij de proef! Maar wel zorgen dat ze 3 ringen aan dat ding had hangen!

En Yin die zegt dat ze ook moeite heeft met het tactische spel.

Ik zag net trouwens de 'volgende week in Robinson' langs komen, maar dat geeft heel veel weg als je hem nog niet gezien hebt. Heb snel het geluid uit gezet.

Waaaaaaaaaaat!
Yin is blij voor de ouders van Sarah dat ze toch hebben kunnen zien dat ze het toch best goed deed!
Kan het nog neerbuigender!

En dan die enge kerels in het bos 'ze heeft toch geluk gehad, ze mag niet klagen dat ze zo ver gekomen is'.
pi_62823732
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
En dan die enge kerels in het bos 'ze heeft toch geluk gehad, ze mag niet klagen dat ze zo ver gekomen is'.
Geert:"Ja, ik ben wel onder de indruk van Sarah. Wat ontzettend knap hoelang ze het vol hield met 3 ringen"
Hans:"Bah, Sarah kon er niets van"
Geert:"Ja.. nu dat je het zegt"

Of Geert is een tactisch genie, of hij stond achteraan bij het uitdelen van de ruggengraat
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62824738
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Die viespeuk van een Hans nog even aangeven dat het hem tegenviel dat Sarah zo snel opgaf bij de proef! Maar wel zorgen dat ze 3 ringen aan dat ding had hangen!

En Yin die zegt dat ze ook moeite heeft met het tactische spel.

Ik zag net trouwens de 'volgende week in Robinson' langs komen, maar dat geeft heel veel weg als je hem nog niet gezien hebt. Heb snel het geluid uit gezet.

Waaaaaaaaaaat!
Yin is blij voor de ouders van Sarah dat ze toch hebben kunnen zien dat ze het toch best goed deed!
Kan het nog neerbuigender!

Ja, of je zegt gewoon telkens wat ik dacht bij de betreffende scenes
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 2 november 2008 @ 13:49:06 #233
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_62881099
Net de aflevering van vorige week gezien. Wat 'n smerig gedoe ( ) en wat suf hoe Sharon van de ene naar de andere bleef lopen . Al dat geklets is saai, maar ergens ook interessant. Ben zelf steeds bezig met "wat zou ik doen als ik .... was".
Wat ik iig zou (proberen te) doen, is die dagboeken van de anderen inzien - ik bedoel, de waarheid vertéllen doen ze toch niet. En ik zou op zoek gaan naar die munt; voor hetzelfde geld heeft iemand 'm wel, sta je toch mooi te kijken...

Hoe mooi zou het trouwens zijn als de kandidaten geconfronteerd zouden worden met opnames van de laatste dagen?! "Zo jongens, nu allemaal zitten, we gaan tv kijken." En dan de camera erop en draaien maar - ik denk dat het in dat geval maar goed is dat Geert dat mes gejat heeft.....

(ik denk dat Hiu vanavond die proef wint omdat ze ineens zo blij liep te doen... of ze heeft gewoon een mooi zeesterretje gevonden ofzo, ik zie haar daarom ook nog wel huilen van geluk )
pi_62881288
Ik denk dat Hans vanavond zijn munt gaat inzetten.
pi_62881351
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:57 schreef Tabloid het volgende:
Ik denk dat Hans vanavond zijn munt gaat inzetten.
Hoop eigenlijk dat Hiu hem jat
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zondag 2 november 2008 @ 14:39:34 #236
3185 Adelante
To let it go now
pi_62882355
Die Sharon heeft het licht ook niet aanstaan Hans moet er nog wel even inblijven, want als zelfs het spel niet meer smerig wordt gespeeld, is er helemaal niets meer om naar te kijken

Maar als Hiu zijn munt jat, wil ik dat gezicht ook wel eens zien.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62886609
Ben toch wel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Ik hoop ook nog steeds op een spannende wending van het plot eerlijk gezegd.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_62886842
Wie ging er vorige week nou ook alweer uit, zo saai dat ik het vergeet.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
  zondag 2 november 2008 @ 18:15:03 #239
3185 Adelante
To let it go now
pi_62887331
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:58 schreef ROFLOL het volgende:
Wie ging er vorige week nou ook alweer uit, zo saai dat ik het vergeet.
Sarah
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62887784
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:39 schreef Adelante het volgende:
Maar als Hiu zijn munt jat, wil ik dat gezicht ook wel eens zien.
En dan het liefst tijdens de eilandraad . Dat iedereen heeft besloten op Hiu te stemmen, vervolgens lopen ze naar de eilandraad en dan plotseling zegt Hiu dat ze de munt inzet !
pi_62889050
Sharen deze week als alles volgens plan verloopt .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_62890250
Ik ga vanavond kijken. Ja. Ik.
A little bit hateful
pi_62890331
Mooi voor je, ik ook weer
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_62890475
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:50 schreef Tezz het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Ik hoop ook nog steeds op een spannende wending van het plot eerlijk gezegd.
Ik denk er een beetje dubbel over.

Ik vind het hele complotten verhaal altijd wel leuk, leidt tot leuke discussies en zo
Maar aan de andere kant vind ik het ook niet kunnen omdat een paar mensen dan standaard al veilig zijn - vaak de meest irritante mensen.

Dit keer hoop ik wel dat ze er wat aan gaan doen, omdat ik Hans en Yin gewoon irritant vind
Maar ze kunnen het nooit voorkomen denk ik.

Snapt iemand wat ik bedoel?
pi_62890567
Nee ik snap er niets maar ook niets van. Valt mij wel op dat Hiukwam niet meer zovaak in een zin wordt geschreven met het woordje irritant
quote:
Op zondag 2 november 2008 19:58 schreef HostiMeister het volgende:
Mooi voor je, ik ook weer
Helemaal geweldig voor jou, mij ook
A little bit hateful
pi_62891172
Ik bedoel dat ik die complotten wel leuk vind omdat er ruzies en discussies van komen, maar dat ik het ook weer niet leuk vind, want dan weet je gewoon al wie er als eerste uit gaan.

Hiukwan vond ik nooit irritant, al vond ik haar in het begin wat leuker.
Toen zei ze gewoon wat eruit floepte zonder na te denken, en nu praat ze er een beetje om heen.
pi_62891363
Hmm waarom hebben we nog steeds niet gezien of de krabbenval werkte ?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Trouwste user 2022 zondag 2 november 2008 @ 20:31:55 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_62891393
TVP

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 2 november 2008 @ 20:32:47 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62891425
Wat een kneuzen zeg. Gedraai en gekonkel!
pi_62891442
Ik ben begonnen aan survivor seizoen 16, eigenlijk veel toffer.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')