abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:08:12 #201
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62711195
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:19 schreef HostiMeister het volgende:
Die Hans en Yin spelen het spel tenminste, heerlijk vuil, zoals het hoort.
Dat is maar net hoe je het programma interpreteert. Voor mij gaat het nog altijd om iemand die zich zo goed mogelijk kan redden op een onbewoond eiland. En daar lijkt het minder en minder om te gaan. Het is steeds meer een Big Brother op een onbewoond eiland met wat proeven en minder eten om een Robinson gevoel te houden.

Ik bedoel; iemand die een net maakt zodat hij in een boom kan slapen (en als enige normaal slaapt!) wordt er uit gestemd omdat hij "wel naar een verliezerseiland zou gaan". Weggestemd door een stel zonnebadende nietsnutten. Wat mij betreft mislukt je programma dan gigantisch.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62711240
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:08 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat is maar net hoe je het programma interpreteert. Voor mij gaat het nog altijd om iemand die zich zo goed mogelijk kan redden op een onbewoond eiland. En daar lijkt het minder en minder om te gaan. Het is steeds meer een Big Brother op een onbewoond eiland met wat proeven en minder eten om een Robinson gevoel te houden.

Ik bedoel; iemand die een net maakt zodat hij in een boom kan slapen (en als enige normaal slaapt!) wordt er uit gestemd omdat hij "wel naar een verliezerseiland zou gaan". Weggestemd door een stel zonnebadende nietsnutten. Wat mij betreft mislukt je programma dan gigantisch.
Hahaha, ja dan heb je inderdaad een andere insteek... Dit programma gaat al jaren niet meer over survival. Dat is een bijzaak. Het gaat hier voornamlijk over social skillz. Hoe goed kun je mensen manipuleren en ze voor je wagentje spannen en ze dan toch nog te vriend houden.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_62713174
Mjah...Maar dan moeten ze er niet 14 sociale randdebielen inzetten.. (die sharon )
pi_62713420
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:13 schreef Nuna het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd waarom Hiu volgende week aan het begin bijna moet huilen, terwijl ze aan het einde van de aflevering weer helemaal blij is?

Zou ze die immuniteitsmunt van Hans gejat hebben
volgens mij gaat ze huilen omdat ze vind dat een complot, dat er volgens haar niet is (hoe naief kun je zijn??) in haar schoenen wordt geschoven. Best wel komisch eigenlijk, gewoon het meest naïeve, weerloze meisje, dat zich van geen kwaad bewust is beschuldigen van een complot!

Echt een evildoer die hans.
pi_62717217
Het verbaast me dat mensen die Hans niet door hebben, hij doet het wel slim overigens, en ze kopen zijn doorzichtige leugens keer op keer en gaan vervolgens zelf ruzie maken . Maargoed het begint nu wel wat te irriteren dat die Hans en Yin alle proeven winnen en dat die hans met 2 vingers in de neus dit seizoen gaat winnen. En dat alles alleen maar door dat etentje aan het begin, denk dat ze dat een volgend seizoen wel zullen laten .

En er schijnt ook iemand mee te doen die heet Geert, maar die zie ik alleen in de opening, verder nog nooit van gehoord of in beeld gezien? Of is dat die man die door Hans aan de hondenriem de afleveringen door wordt getrokken?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_62717249
quote:
En er schijnt ook iemand mee te doen die heet Geert, maar die zie ik alleen in de opening, verder nog nooit van gehoord of in beeld gezien? Of is dat die man die door Hans aan de hondenriem de afleveringen door wordt getrokken?
Ja precies
pi_62717919
Ik kijk pas weer wanneer die poepchinees er uit is. Kan het niet aanhoren hoe zij praat
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_62717932
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 14:06 schreef the_undertaker het volgende:
Ik kijk pas weer wanneer die poepchinees er uit is. Kan het niet aanhoren hoe zij praat
  Moderator maandag 27 oktober 2008 @ 15:30:04 #209
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_62720371
Die poeperd was er als 1e uit hoor, nu die 2 chinezen nog want ik voel me hassstikke vicje door ze!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Official ESF Kreviewer maandag 27 oktober 2008 @ 15:33:46 #210
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_62720472
Beetje jammer dat het concept wederom hetzelfde is. Vind het erg saai dit seizoen.
Van mij mogen ze ook wel een keer 10 of 20 man op zo'n eiland zetten en dan gewoon helemaal niets doen. Geen bonus, prijs, stemgedrag, eten, bedden. Gewoon niets. En dan écht eens kijken wie de beste survivor is. Kan je de sbs tokkies laten bellen om te stemmen ofzo.
Of als dat te extreem is, gewoon eens dmv proeven mensen eruit laten knikkeren ipv stemmen. Ben je laatste in de proef, optiefen. Dat scheelt gewoon enorm in het afspraken maken e.d.
pi_62721587
Maar het complottengebeuren is zeker 50% (van de zendtijd) van ER.
pi_62721787
Krea, waarom krijg je als special-admin geen ander kleurtje?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Official ESF Kreviewer maandag 27 oktober 2008 @ 16:43:41 #213
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_62722742
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:15 schreef YPPY het volgende:
Krea, waarom krijg je als special-admin geen ander kleurtje?
Dat heb ik speciaal zo geregeld. Dan val ik niet op en denken kutusers veilig te zijn.
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:27:47 #214
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_62724130
heeft yin nep tieten??
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:35:45 #215
211083 Angelof9
I must go first
pi_62724330
lijkt er wel op, want ze zien er nog precies hetzelfde uit als 10 kilo geleden.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_62725582
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:35 schreef Angelof9 het volgende:
lijkt er wel op, want ze zien er nog precies hetzelfde uit als 10 kilo geleden.
pi_62729623
!
Noot noot.
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:14:47 #218
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62729917
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:08 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ben ik erg met je eens. Ik vind Hans echt een smeerpijp die alles een beetje tegen elkaar op zit te stoken. Ben ZEER benieuwd naar volgende week, aangezien Hiukwam blijkbaar een bom laat pleuren, sarah idem en hans ineens met een bek vol tanden staat bij de eilandraad.

Wie is het meest aandachtgeil qua mannen... uh, hiukwan? fucking hell, die kon stevie wonder nog beantwoorden als je hem tv liet kijken

Maar goed. hopelijk pleurt er een harde bom op dat eiland en worden de complotten aangepakt. cut the bullshit. win je blijf je, verlies je pleur je op
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62730274
Ik zou dit een leuk scenario vinden.
Hans, Yin en Geert spreken af om Sharon eruit te stemmen.
Sharon wint de immuniteit, dus veranderen ze snel en besluiten Hiu eruit te stemmen. Maar........Hiu heeft die munt bij Hans gevonden en in haar eigen zak gestoken.
Op de eilandraad levert ze die doodleuk in!

Ze moeten nu op elkaar gaan stemmen.
Geert bedenkt dan dat hij het beste op Hans kan stemmen en Hiu en Sharon stemmen ook op Hans...

Hans vliegt er tot zijn verbijstering uit, terwijl hij nog triomfantelijk en mijlenver verheven boven iedereen zelfverzekerd op de boot zat richting eilandraad....

Yin is daarna woest, maar staat helemaal alleen. Dus die vliegt er de volgende keer uit als ze niet de immuniteit wint. En laat het dan net een poef zijn die haar niet ligt....

Geert, Sharon en Hiu gaan strijden om de 2 finaleplaatsen.....

Dat lijkt me toch een leuke wending of niet???
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_62730528
Very nice
pi_62732390
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Injetta het volgende:
Sharon wint de immuniteit, dus veranderen ze snel en besluiten Hiu eruit te stemmen. Maar........Hiu heeft die munt bij Hans gevonden en in haar eigen zak gestoken.

Geert bedenkt dan dat hij het beste op Hans kan stemmen en Hiu en Sharon stemmen ook op Hans...

Hans vliegt er tot zijn verbijstering uit, terwijl hij nog triomfantelijk en mijlenver verheven boven iedereen zelfverzekerd op de boot zat richting eilandraad....

Yin is daarna woest, maar staat helemaal alleen. Dus die vliegt er de volgende keer uit als ze niet de immuniteit wint. En laat het dan net een poef zijn die haar niet ligt....

Haha ik hoop dat het echt zo gaat !
pi_62741500
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:23 schreef Injetta het volgende:

Jaaaaaa
pi_62747113
Tja, dat tactisch spelen hoort er bij. Geert vond ik echt een eikel maar verdiende het nog niet om weg te gaan. Dan liever Sharon of vooral Sarah die ik erg zwak vind had er voor mij al veel eerder uitgemogen. Yin en Hans zijn allebei erg sterk met de proeven dus waarom zouden die er ineens uitmoeten?

Toen prince werd weggestemd terwijl niemand daar het mee eens was deden Sharon, Sarah maar wat graag mee. Dat is toch ook gewoon een complot?
pi_62775464
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:11 schreef Moja het volgende:
Tja, dat tactisch spelen hoort er bij. Geert vond ik echt een eikel maar verdiende het nog niet om weg te gaan. Dan liever Sharon of vooral Sarah die ik erg zwak vind had er voor mij al veel eerder uitgemogen. Yin en Hans zijn allebei erg sterk met de proeven dus waarom zouden die er ineens uitmoeten?

Toen prince werd weggestemd terwijl niemand daar het mee eens was deden Sharon, Sarah maar wat graag mee. Dat is toch ook gewoon een complot?
Hans en Yin zijn inderdaad sterk op de proeven, daar kan niemand omheen. Maar omdat het twee gluiperds zijn wil iedereen ze eruit hebben. Ondanks dat ze goed zijn op de proeven spelen ze een vies spelletje en daarom vind ik zelf ook niet dat ze in de finale mogen staan.

De druppel bij mij was toen ze met z'n allen Prince eruit stemden. Iedereen vond Prince tof maar ja, "het was de afspraak en ik hou me aan mijn afspraken" zei Hans. gelul. Die afspraak werd gemaakt op de boot toen ze Prince nog helemaal niet kenden. Logisch toch dat je dan later als Prince een goeie peer blijkt te zijn om daar op terug te komen. Ik vond dat zo onzinnig van hem... De rest was aan het twijfelen maar Hans heeft ervoor gezorgd dat iedereen op Prince ging stemmen...
  woensdag 29 oktober 2008 @ 10:47:54 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62776078

Ik zit het nu terug te kijken via uitzendinggemist en wat een draak is die Yin zeg!
Ze speelt het subliem hoor, hou me ten goede, er vallen veel mensen voor, maar ieuw wat een eng wijf!
'Ja, maar ja... dat is het spel he' met een uitgestreken smoel!

*verder kijkt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')