Ze laten haar gewoon zoveel zien omdat ze eruitgaat. Anders komt diegene die er nu uitgaat ook zo weinig in het stuk voor..quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
Damn
Ik denk het precies hetzelfde als jullie allemaal
Denk dat Hiukwan er uit vliegt, gewoon... Omdat ze te veel praat en alles net wat beter weet.
Maar dan gaat ze denk ik naar het afvallerseiland ofzo
Dunno!
De koning onder de reality-series.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie is de mol kijk ik niet.
Behalve als het eerder kan, maar mijn gok is dat pas volgend weekend het nieuwe topic er is, dus heeft het toch geen zin.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Aankomend weekend pas een op?
Idd, van die ik weet niet hoeveel mensen geselecteerd worden en dan na 3 dagen opgevenquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:23 schreef cora4034 het volgende:
Er heeft nog niemand opgeef neigingen, dat is ook wel eens anders geweest.
Dat was een paar series geleden zo, dat begon toch met ene Johanna ofzo (een stevige dame met humor) die moest opgeven en toen volgden er meerdere.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Idd, van die ik weet niet hoeveel mensen geselecteerd worden en dan na 3 dagen opgeven!!
Vast wel. Nooit de tijd genomen om dat te volgen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:24 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De koning onder de reality-series.
Inderdaad, daar is een hap uitquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:24 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft die Geert een raar oor aan 1 kant
Zij volgt Ernst-Paul op.quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:26 schreef Michellee het volgende:
Het lijkt wel alsof die Hiukwa het commentaar doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |