oh, ik snap het, er is een of andere marketingjosti geweest en die heeft bedacht dat er herfststorm thee moest zijnquote:
Da is toch hetzelfde als dat er een marketingsjosti is geweest die bedacht dat men koffie in een pad dat nog minder drinkbaar is ook zou kopen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
oh, ik snap het, er is een of andere marketingjosti geweest en die heeft bedacht dat er herfststorm thee moest zijn
ehmmmm jaquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Da is toch hetzelfde als dat er een marketingsjosti is geweest die bedacht dat men koffie in een pad dat nog minder drinkbaar is ook zou kopen?
Daar ben ik inmiddels van terugquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:27 schreef Klonk het volgende:
MPG goed nieuws, laptop van klonkette draait op Ubuntu
De tijd gaat snel als je plezier hebt, hij vermaakt zich dus blijkbaar wel heel erg goed in de KSC!quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:25 schreef MPG het volgende:
Hoe komt kapitän gasthof erbij dat KSC al 3 jaar betsaat
Whehequote:Op zondag 19 oktober 2008 12:34 schreef Klonk het volgende:
ze kwam er zelf mee
dus gisteravond de sprong gewaagd, zeker met een laptop wil het draadloze nog wel eens irritant zijn, maar het ging van Ubuntu uit probleemloos, van mij uit iets minder, was het wachtwoord voor de wifi en de router vergeten
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:47 schreef Klonk het volgende:
nu is het leuk ja, gisteravond terwijl ik zo gaar als de neten was vond ik het een stuk minder grappig
Lekker biertje d'r biequote:Op zondag 19 oktober 2008 12:47 schreef Klonk het volgende:
nu is het leuk ja, gisteravond terwijl ik zo gaar als de neten was vond ik het een stuk minder grappig
quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
beetje een nieuw topic openen als ik weg ben
Ik heb nog wel een stukje appeltaart staan hoor... kreeg ik gratis bij de supermarkt vrijdag omdat die 40 jaar bestond.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:50 schreef BrandX het volgende:bennik weer.
tis echt n zondag. heb lekkere trek, dus ik ga zo lekker een giga zak chips opentrekken
Ik ben vandaag officieel begonnen met lijnen. Wat inhoudt dat ik welgeteld 2 zweedse beschuitjes met kaas en een beker capuccino gehad heb vandaag. Dat laatste terwijl ik toekeek hoe de kids bij de McDonalds een ijsje naar binnen werkten.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:50 schreef BrandX het volgende:bennik weer.
tis echt n zondag. heb lekkere trek, dus ik ga zo lekker een giga zak chips opentrekken
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben vandaag officieel begonnen met lijnen. Wat inhoudt dat ik welgeteld 2 zweedse beschuitjes met kaas en een beker capuccino gehad heb vandaag. Dat laatste terwijl ik toekeek hoe de kids bij de McDonalds een ijsje naar binnen werkten.
*trots is*
Ik heb nog af te bakken appelflappen hier staanquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stukje appeltaart staan hoor... kreeg ik gratis bij de supermarkt vrijdag omdat die 40 jaar bestond.
Dat is in principe ook mijn manierquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
netjes!
zelf ben ik ook aan het lijnen, dwz, minder snoepen, en verder het gebruikelijke aantal uren sporten. Gaat niet al te snel, maar wel goed.
Af en toe een vreetdagje tussendoor kan gelukkig geen kwaad. De sportdietiste adviseerde dat zelfs, zodat je je niet ging frustreren en foute vreetbuien gaat krijgen en zulks
Gooi ze in de oven, we komen eraanquote:Op zondag 19 oktober 2008 14:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb nog af te bakken appelflappen hier staan
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat is in principe ook mijn manier. Alleen de eerste week ga ik er altijd even flink tegenaan, omdat ik mezelf ken... ik moet eerst de gewoonte om de kast in te duiken weer afleren. Dat wordt dus de komende dagen weer kilo's worteltjes, tomaatjes en augurken eten
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:53 schreef Klonk het volgende:
totdat een wortel erachter komt dat dat grote scherpe mes voor hem bestemd is
quote:Op zondag 19 oktober 2008 14:53 schreef Klonk het volgende:
totdat een wortel erachter komt dat dat grote scherpe mes voor hem bestemd is
quote:
Misschien vindt ze dat wel lekkerquote:
In de OP staat dat de KSC een vervolg is op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks, en die is oktober 2005 begonnenquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:25 schreef MPG het volgende:
Hoe komt kapitän gasthof erbij dat KSC al 3 jaar betsaat
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
De tijd gaat snel als je plezier hebt, hij vermaakt zich dus blijkbaar wel heel erg goed in de KSC!
KSC is daar een vervolg op ja. Een vervolg dat begon op 28 februari 2007 .quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In de OP staat dat de KSC een vervolg is op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks, en die is oktober 2005 begonnenDacht dat ik dat dan wel als startdatum kon nemen
Mooizoquote:[..]Dat was wel duidelijk toch
Pfff teringdruk hier opeens, maar wel lekker veel werk verzetten zo met zn 4en. Ik ga weer aan de slag!
Plaatje voor het gemis:
[ afbeelding ]
Toch wil ik KanisGunnink voor vandaag alvast nomineren voor de KSC Huiswerk Awardquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:27 schreef MPG het volgende:
KSC is daar een vervolg op ja. Een vervolg dat begon op 28 februari 2007 .
Eensch.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch wil ik KanisGunnink voor vandaag alvast nomineren voor de KSC Huiswerk Award![]()
Ik waardeer dat welOok al ben ook ik maar KSC n00b.
Met de nominatie, of met het n00b zijn van Fles?quote:
Met beide wrsl. En dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met de nominatie, of met het n00b zijn van Fles?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met de nominatie, of met het n00b zijn van Fles?
Met alle driequote:
Ja, gitaarspelenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met beide wrsl. En dan?
Mot je wat of zo![]()
Tot zo dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tot zo dan!Is een foto uit 2003 die al eerder op inet gestaan heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
proberen kan altijdquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:27 schreef MPG het volgende:
Eten.
Fles, kom jij zometeen de afwas doen?
Ik zou zeggen: pak de trein naar Zandvoort en kom hier ook even helpen. Tip: er rijdt hier wat werkmaterieel rond, iets van een blauwe dieselloc met Railprowagens en een gele stopmachine...quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik kom niet ook jouw afwas doen
T Zal een V100 zijn van VolkerRail met de Idefix?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: pak de trein naar Zandvoort en kom hier ook even helpen. Tip: er rijdt hier wat werkmaterieel rond, iets van een blauwe dieselloc met Railprowagens en een gele stopmachine....
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: pak de trein naar Zandvoort en kom hier ook even helpen. Tip: er rijdt hier wat werkmaterieel rond, iets van een blauwe dieselloc met Railprowagens en een gele stopmachine....
Hij staat zelfs op mijn pcquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is een foto uit 2003 die al eerder op inet gestaan heeft
Best welquote:
Als je er een braadworst op kan klaarmaken vind ik het een prima dingquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Avond
Hoe warm mag een GeForce8500 GT worden?
Hoe warm wordt het?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Avond
Hoe warm mag een GeForce8500 GT worden?
Wel fucking lame om daarvoor een anim gif te makenquote:
hij is tofquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel fucking lame om daarvoor een anim gif te maken
Bijna 5 jaar nu iddquote:
Heel stoer, die uitstraling echt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna 5 jaar nu idd![]()
Maar is dat geen stoere kerel dan?
Hij is passief gekoeld, als je 70 graden warm genoeg vind kan je zo een worstje op het grilletje leggenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je er een braadworst op kan klaarmaken vind ik het een prima ding
Need for Speed kapt er mee en dan is ie 69 graden.quote:
Een V100 inderdaadquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
T Zal een V100 zijn van VolkerRail met de Idefix?
Ik hou niet zo van mosselen en volgend weekend heb ik al aardig volgeplandquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ik kom volgend weekend graag een mosseltje happen aan de vloedlijn hoorCare 2 join?
Gelijk heb je. Ik heb geen gamepc meer, het is toch altijd weer geouwehoerquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef Klonk het volgende:
zal ik nog eens iets roepen over een gameconsole of krijg ik dan een pak slaag
BX ftw!quote:
Ik heb nu zo'n chocostokje, die moet je in de melk dan en er mee roeren. Best goed spulquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:42 schreef DaMart het volgende:
Trouwens, warme chocolademelk met slagroom en appeltaart![]()
.
Probeer het eensquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef Klonk het volgende:
Nou, mijn ouders hebben een CItroen BX gehad en dat was crap op in een luier.quote:
Oeps, ik knoei met mijn koffiequote:Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef Klonk het volgende:
BX zijn gammele edoch toffe bakken, vooral als je al rijdende die luchtvering bewoogquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, mijn ouders hebben een CItroen BX gehad en dat was crap op in een luier.
En geen olie lekken, motorische problemen hebben etc. Mja, dan is zelfs een slOpel tof.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
BX zijn gammele edoch toffe bakken, vooral als je al rijdende die luchtvering bewoog
mijn eerste auto was een Opel Ascona, daarna ging het achteruit qua tofheidquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En geen olie lekken, motorische problemen hebben etc. Mja, dan is zelfs een slOpel tof.
Morgen mijn nieuwe auto ophalenquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn eerste auto was een Opel Ascona, daarna ging het achteruit qua tofheid
Heb je nou al een huis?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
opzich vind ik het zelf te hoog.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Need for Speed kapt er mee en dan is ie 69 graden.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je nou al een huis?
Dan moet je MPG even aankijken, die neemt de troep wel mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Een ps3 is goedkoper in the long runquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:01 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
opzich vind ik het zelf te hoog.
neem een nieuwe videokaartHD4850 is de beste prijs kwaliteits kaart
![]()
Draait alle spellen perfect
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je nou al een huis?
als het goed is hoor ik 24-25 okt. wat. Zoja, laat ik het je direct per PM wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de eerste week van nov. heb ik een tuutje tot mijn beschikking, en dan moet ik een ergens een dagje in het oosten zijn, dus kan ik er wellicht gelijk 1tje ophalen
lolwut
Ik durf dat gewoon hoor. Reken maar voor wat er mis mee isquote:
Ik dacht dat hij een bijbaan had in de voedselindustrie?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je MPG even aankijken, die neemt de troep wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik durf dat gewoon hoor. Reken maar voor wat er mis mee is
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een bijbaan had in de voedselindustrie?ik kan uit zeer betrouwbare bron vertellen dat vuilnisman zijn errug goed betaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
Ik weetsquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik kan uit zeer betrouwbare bron vertellen dat vuilnisman zijn errug goed betaald
Boejjequote:Op zondag 19 oktober 2008 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ze staan niet symmetrisch.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een bijbaan had in de voedselindustrie?groentepwner, een paar straten hiervandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
Zie UIquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik nou straks een Senseo of desnoods een Nespresso in mn huisje wil he, welke moet ik dan nemen? Ik wil gewoon een bak koffie kunnen tappen en zo, en meer niet
Zijn dit je railkilometers?quote:2006: 41.999 km
2007: 50.854 km
2008: 21.406 km
ja.quote:
Whehequote:Op zondag 19 oktober 2008 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja.
ik had 200 op 42.017 staan, maar ik kwam erachter dat er nog 18 vanaf moesten. Nee, ik ben daar niet blij over.
Uhm, nespresso ftw. Immer. Maar goed, dat zal Fles wel te weinig vindenquote:
Juustquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
groentepwner, een paar straten hiervandaan
quote:
quote:
Als ik nogeens lol en plezeer nodig heb kom ik het bij jullie halen. Ben gewaarschuwd.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Lewis Hamilton bijna wereldkampioen
Oeh!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik nogeens lol en plezeer nodig heb kom ik het bij jullie halen. Ben gewaarschuwd.
quote:
dat was hier verre van het gevalquote:Op maandag 20 oktober 2008 07:45 schreef OA het volgende:
Ik vind het altijd erg fijn om op maandagochtend een lege mailbox aan te treffen!
Hier meestal ook, dus daarom is het zo fijn!quote:
Helaas, dan zou ik een ruime half jaar zonder auto zitten. En ik zie eigenlijk geen verbeteringen? Op de benzinemotor na, je mag je bekeuring duurder makenquote:Op maandag 20 oktober 2008 06:35 schreef OA het volgende:
Indah![]()
Ph, je had wat langer moeten wachten, want er komt een verbeterde Prius aan...
Ik heb gewoon net gegeten en ik heb een parttimedag. En een nieuwe auto over een uurtje of wat. Ik moet alleen een nokia cardraadje kopen geloof ik, ik heb er de ballen verstand van. Bluetooth zit er op, maar ik moet ergens stroom vandaan tappen, want met bluetooth aan zuipt dat ding de accu van het teefoontje op.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:09 schreef Klonk het volgende:
ik heb een lege mailbox en een lege buik, eerste ben ik blij om, tweede ga ik nu wat aan doen
ontbijten
Ik moet wel zorgen dat ie op die nokia past, dus ik hoop dat dat ergens ligtquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:20 schreef Klonk het volgende:
gelukkig kosten dat soort autoladertjes geen ruk meer tegenwoordig
Mijn pa is ook jarig, dus ik neem zijn taart welquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Naja, taart voor iedereen dan maar he
[ afbeelding ]
oh, ben inwerkelijkheid 2 jaartjes ouder nu dan deze taarten zeggen
shit, je hebt het net nog kunnen copiën.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn pa is ook jarig, dus ik neem zijn taart wel
Alsnog gefeliciteerd
Ik wilde het net vragenquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
shit, je hebt het net nog kunnen copiën.
Dacht dat die taarten 35 zeiden, maar er staat 85En zo oud ben ik nou ook weer niet
Ach, volgende keer is hij wel weer puntloos en haalt Massa 8 punten of zo...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Lewis Hamilton bijna wereldkampioen
O, je bent vandaag wel echt jarig?!quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Naja, taart voor iedereen dan maar he
[ afbeelding ]
Rightquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, volgende keer is hij wel weer puntloos en haalt Massa 8 punten of zo....
Frutselquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd dan he
Damart![]()
Yep, vandaag doe ik het voor het eggiequote:Op maandag 20 oktober 2008 08:43 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd BX met je 21e verjaardag BX![]()
.
Thanksquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:38 schreef OA het volgende:
[..]
O, je bent vandaag wel echt jarig?!![]()
Gefeliciteerd dan maar!![]()
Proficiat BX.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yep, vandaag doe ik het voor het eggie![]()
[..]
Thanks
Zijn gangetje is ook voor mij wel een goede omschrijving. Beetje moe alleen de laatste tijd, maar dat krijg je in deze tijd van het jaarquote:
Ik krijg juist wat meer energie in deze tijdquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn gangetje is ook voor mij wel een goede omschrijving. Beetje moe alleen de laatste tijd, maar dat krijg je in deze tijd van het jaar.
lekker gewinkeld?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey schattebout.![]()
Fijn om je even te zien.
Nu al?quote:
Zaterdag? Ja, heerlijk, was gezellig. Ik ging voor een jas, tas enz.. En mijn oudersquote:
Das idd best liev van zequote:Op maandag 20 oktober 2008 09:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zaterdag? Ja, heerlijk, was gezellig. Ik ging voor een jas, tas enz.. En mijn ouders
zeiden toen, "laat ons dat maar betalen".De schatten.
Minste wat ik kon doen is toen hen te tracteren iets lekkers, dus zijn we op een terrasje gaan zitten.
Was ook wel nodig, net een uurtje gelopen en mijn rug was erg aanwezig.Er lagen dekens in de stoelen.
Heerlijk die warmte in mijn rug.![]()
Hoe was jouw weekend?
Nee, ze waren niet mee.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das idd best liev van zeNog iets voor de kids gekocht dan?
De mijne? Mjah, beetje wisselvallig eigenlijk... veel socializenWas weer eens nodig
Zondag zon beetje de hele middag en avond kolonisten van catan gespeeld in enschede
Ow ik dacht dat ze mee gingenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ze waren niet mee.Dan koop ik ook niks, soms wil ik dat ze meegaan.
Ze mogen ook wel eens een eigensmaak krijgen qua kleding he.![]()
Is toch leuk, lekker ontspannen, niet echt als verplichting, Tenminste hoop ik.
Dacht ik ook, maar blijkbaar had een zoon geen tijd, moest krantjes rondbrengen en de ander was niet duidelijk genoeg. Ik was net een half uur weg toen hij thuis kwam.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze mee gingenVonden de spelcomputer zeker leuker dan met mama de stad in
Tja, bedoelde meer op een gesprek tussen 2 personen wat noodzakelijk was om het één en ander helder te makenMaar ja
Frutsquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OA![]()
![]()
Neej, afgelopen weekend
Leuke TT, kickje naar DE?
Coole foto.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
Fruts![]()
Doe maar een kickje ja...![]()
Meteen maar een fotootje van vanochtend![]()
[ afbeelding ]
quote:Top 100 van vrijdag 17 oktober 2008
20. 113 Pheno
35. 080 Klonk
37. 079 OA
61. 060 indahnesia.com
61. 060 Jo0Lz
92. 042 Papierversnipperaar
92. 042 Ladylike
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:Top 100 van zaterdag 18 oktober 2008
40. 054 JortK
70. 042 Papierversnipperaar
quote:Top 100 van zondag 19 oktober 2008
27. 074 Dr_Flash
31. 071 Dark_Angelus
49. 056 Pheno
87. 039 Slarioux
87. 039 Papierversnipperaar
Booty call?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dadeijk nog 1 afspraakje met een lieftallig katholiek meidje en dan is het weer leuk geweest voor vandaag.
neuh, ik kom wel eens in een geloofshuis (kerk in dit geval) waar mensen zijn die graag met leeftijdsgenoten wat gaan drinken. Daar ben ik er dus een van.quote:
jij = gelovig?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, ik kom wel eens in een geloofshuis (kerk in dit geval) waar mensen zijn die graag met leeftijdsgenoten wat gaan drinken. Daar ben ik er dus een van.De kerk is hier trouwens aan de overkant van de straat, dus gemak dient de mens...
Christen jailbait hunterquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zei ik niet he, dat maak jij ervan.
gevangenislokvoer jager klinkt zo raar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
zijn er geen Nederlandse termen voor trouwens?
mjah, goed punt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:40 schreef JortK het volgende:
[..]
gevangenislokvoer jager klinkt zo raar.
Ik moet toch echt een keer op visite komen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Gelukkig komt Indonesie in veel kleuren en smaken... prima te hebben allemaal.
Doen we daar toch de meet. Zal je zien dat die wel doorgaat...quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik moet toch echt een keer op visite komen.
jah, moet je zeker eens doen.. lekker zelf ruiken en proevenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik moet toch echt een keer op visite komen.
meeten hier is geen probleem, ik zorg wel voor de achtergrond-vulling als er maar drie mensen komen opdagenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Doen we daar toch de meet. Zal je zien dat die wel doorgaat...
Momenteel wel ja...quote:
Eens.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:28 schreef Klonk het volgende:
voetbal
lekker gefietst net, wel een beetje veel wind, maar zonnetje was tof
Mot jij niet werken?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Eens.
Ik stap zo even op de fiets richting Zwijndrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Zeiksnorquote:
Vandaar de spoilerquote:
Uur pauze ftw!quote:
Ik heb er een stuk of 3 van 256 MB, 1 van 512 MB en 1 van 2 GB .quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:36 schreef OA het volgende:
Zo, even een nieuwe usb-stick gekocht.
Mijn oude is niet zo toereikend meer met 128 MB...![]()
Die kocht ik destijds voor 'slechts' 40 gulden...
Ik heb er nu eentje van 4GB voor een paar centen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 3 van 256 MB, 1 van 512 MB en 1 van 2 GB .
Allen gratiesch.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:31 schreef OA het volgende:
JONGENS, MPG IS WEG. KOM MAAR WEER TEVOORSCHIJN ALLEN.
Hee halloquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:31 schreef OA het volgende:
JONGENS, MPG IS WEG. KOM MAAR WEER TEVOORSCHIJN ALLEN.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:33 schreef Klonk het volgende:
Ik heb vandaag al op een bootje gevaren
[ afbeelding ]
en hij koste maar 50 cent, dus ik die boot plat trappen....
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:33 schreef Klonk het volgende:
Ik heb vandaag al op een bootje gevaren
[ afbeelding ]
en hij koste maar 50 cent, dus ik die boot plat trappen....
Omdat het zonnetje lekker schijntquote:
Ik wou net zeggen..quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het zonnetje lekker schijnt
naja, vanmorgen wel
Verzakerquote:
Moet jij zeggen johquote:
Ben je ook allergisch voor prei?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:21 schreef Fha het volgende:
Bah, mijn ogen gaan van prei nog erger tranen dan van ui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |