Als ik nogeens lol en plezeer nodig heb kom ik het bij jullie halen. Ben gewaarschuwd.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Lewis Hamilton bijna wereldkampioen
Oeh!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik nogeens lol en plezeer nodig heb kom ik het bij jullie halen. Ben gewaarschuwd.
quote:
dat was hier verre van het gevalquote:Op maandag 20 oktober 2008 07:45 schreef OA het volgende:
Ik vind het altijd erg fijn om op maandagochtend een lege mailbox aan te treffen!
Hier meestal ook, dus daarom is het zo fijn!quote:
Helaas, dan zou ik een ruime half jaar zonder auto zitten. En ik zie eigenlijk geen verbeteringen? Op de benzinemotor na, je mag je bekeuring duurder makenquote:Op maandag 20 oktober 2008 06:35 schreef OA het volgende:
Indah![]()
Ph, je had wat langer moeten wachten, want er komt een verbeterde Prius aan...
Ik heb gewoon net gegeten en ik heb een parttimedag. En een nieuwe auto over een uurtje of wat. Ik moet alleen een nokia cardraadje kopen geloof ik, ik heb er de ballen verstand van. Bluetooth zit er op, maar ik moet ergens stroom vandaan tappen, want met bluetooth aan zuipt dat ding de accu van het teefoontje op.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:09 schreef Klonk het volgende:
ik heb een lege mailbox en een lege buik, eerste ben ik blij om, tweede ga ik nu wat aan doen
ontbijten
Ik moet wel zorgen dat ie op die nokia past, dus ik hoop dat dat ergens ligtquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:20 schreef Klonk het volgende:
gelukkig kosten dat soort autoladertjes geen ruk meer tegenwoordig
Mijn pa is ook jarig, dus ik neem zijn taart welquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Naja, taart voor iedereen dan maar he
[ afbeelding ]
oh, ben inwerkelijkheid 2 jaartjes ouder nu dan deze taarten zeggen
shit, je hebt het net nog kunnen copiën.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn pa is ook jarig, dus ik neem zijn taart wel
Alsnog gefeliciteerd
Ik wilde het net vragenquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
shit, je hebt het net nog kunnen copiën.
Dacht dat die taarten 35 zeiden, maar er staat 85En zo oud ben ik nou ook weer niet
Ach, volgende keer is hij wel weer puntloos en haalt Massa 8 punten of zo...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Lewis Hamilton bijna wereldkampioen
O, je bent vandaag wel echt jarig?!quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Naja, taart voor iedereen dan maar he
[ afbeelding ]
Rightquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, volgende keer is hij wel weer puntloos en haalt Massa 8 punten of zo....
Frutselquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd dan he
Damart![]()
Yep, vandaag doe ik het voor het eggiequote:Op maandag 20 oktober 2008 08:43 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd BX met je 21e verjaardag BX![]()
.
Thanksquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:38 schreef OA het volgende:
[..]
O, je bent vandaag wel echt jarig?!![]()
Gefeliciteerd dan maar!![]()
Proficiat BX.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yep, vandaag doe ik het voor het eggie![]()
[..]
Thanks
Zijn gangetje is ook voor mij wel een goede omschrijving. Beetje moe alleen de laatste tijd, maar dat krijg je in deze tijd van het jaarquote:
Ik krijg juist wat meer energie in deze tijdquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn gangetje is ook voor mij wel een goede omschrijving. Beetje moe alleen de laatste tijd, maar dat krijg je in deze tijd van het jaar.
lekker gewinkeld?quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey schattebout.![]()
Fijn om je even te zien.
Nu al?quote:
Zaterdag? Ja, heerlijk, was gezellig. Ik ging voor een jas, tas enz.. En mijn oudersquote:
Das idd best liev van zequote:Op maandag 20 oktober 2008 09:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zaterdag? Ja, heerlijk, was gezellig. Ik ging voor een jas, tas enz.. En mijn ouders
zeiden toen, "laat ons dat maar betalen".De schatten.
Minste wat ik kon doen is toen hen te tracteren iets lekkers, dus zijn we op een terrasje gaan zitten.
Was ook wel nodig, net een uurtje gelopen en mijn rug was erg aanwezig.Er lagen dekens in de stoelen.
Heerlijk die warmte in mijn rug.![]()
Hoe was jouw weekend?
Nee, ze waren niet mee.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das idd best liev van zeNog iets voor de kids gekocht dan?
De mijne? Mjah, beetje wisselvallig eigenlijk... veel socializenWas weer eens nodig
Zondag zon beetje de hele middag en avond kolonisten van catan gespeeld in enschede
Ow ik dacht dat ze mee gingenquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ze waren niet mee.Dan koop ik ook niks, soms wil ik dat ze meegaan.
Ze mogen ook wel eens een eigensmaak krijgen qua kleding he.![]()
Is toch leuk, lekker ontspannen, niet echt als verplichting, Tenminste hoop ik.
Dacht ik ook, maar blijkbaar had een zoon geen tijd, moest krantjes rondbrengen en de ander was niet duidelijk genoeg. Ik was net een half uur weg toen hij thuis kwam.quote:Op maandag 20 oktober 2008 09:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ze mee gingenVonden de spelcomputer zeker leuker dan met mama de stad in
Tja, bedoelde meer op een gesprek tussen 2 personen wat noodzakelijk was om het één en ander helder te makenMaar ja
Frutsquote:Op maandag 20 oktober 2008 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
OA![]()
![]()
Neej, afgelopen weekend
Leuke TT, kickje naar DE?
Coole foto.quote:Op maandag 20 oktober 2008 10:08 schreef OA het volgende:
[..]
Fruts![]()
Doe maar een kickje ja...![]()
Meteen maar een fotootje van vanochtend![]()
[ afbeelding ]
quote:Top 100 van vrijdag 17 oktober 2008
20. 113 Pheno
35. 080 Klonk
37. 079 OA
61. 060 indahnesia.com
61. 060 Jo0Lz
92. 042 Papierversnipperaar
92. 042 Ladylike
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:Top 100 van zaterdag 18 oktober 2008
40. 054 JortK
70. 042 Papierversnipperaar
quote:Top 100 van zondag 19 oktober 2008
27. 074 Dr_Flash
31. 071 Dark_Angelus
49. 056 Pheno
87. 039 Slarioux
87. 039 Papierversnipperaar
Booty call?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dadeijk nog 1 afspraakje met een lieftallig katholiek meidje en dan is het weer leuk geweest voor vandaag.
neuh, ik kom wel eens in een geloofshuis (kerk in dit geval) waar mensen zijn die graag met leeftijdsgenoten wat gaan drinken. Daar ben ik er dus een van.quote:
jij = gelovig?quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, ik kom wel eens in een geloofshuis (kerk in dit geval) waar mensen zijn die graag met leeftijdsgenoten wat gaan drinken. Daar ben ik er dus een van.De kerk is hier trouwens aan de overkant van de straat, dus gemak dient de mens...
Christen jailbait hunterquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat zei ik niet he, dat maak jij ervan.
gevangenislokvoer jager klinkt zo raar.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
zijn er geen Nederlandse termen voor trouwens?
mjah, goed punt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:40 schreef JortK het volgende:
[..]
gevangenislokvoer jager klinkt zo raar.
Ik moet toch echt een keer op visite komen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
Gelukkig komt Indonesie in veel kleuren en smaken... prima te hebben allemaal.
Doen we daar toch de meet. Zal je zien dat die wel doorgaat...quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik moet toch echt een keer op visite komen.
jah, moet je zeker eens doen.. lekker zelf ruiken en proevenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik moet toch echt een keer op visite komen.
meeten hier is geen probleem, ik zorg wel voor de achtergrond-vulling als er maar drie mensen komen opdagenquote:Op maandag 20 oktober 2008 11:48 schreef OA het volgende:
[..]
Doen we daar toch de meet. Zal je zien dat die wel doorgaat...
Momenteel wel ja...quote:
Eens.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:28 schreef Klonk het volgende:
voetbal
lekker gefietst net, wel een beetje veel wind, maar zonnetje was tof
Mot jij niet werken?quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Eens.
Ik stap zo even op de fiets richting Zwijndrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Zeiksnorquote:
Vandaar de spoilerquote:
Uur pauze ftw!quote:
Ik heb er een stuk of 3 van 256 MB, 1 van 512 MB en 1 van 2 GB .quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:36 schreef OA het volgende:
Zo, even een nieuwe usb-stick gekocht.
Mijn oude is niet zo toereikend meer met 128 MB...![]()
Die kocht ik destijds voor 'slechts' 40 gulden...
Ik heb er nu eentje van 4GB voor een paar centen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 3 van 256 MB, 1 van 512 MB en 1 van 2 GB .
Allen gratiesch.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:31 schreef OA het volgende:
JONGENS, MPG IS WEG. KOM MAAR WEER TEVOORSCHIJN ALLEN.
Hee halloquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:31 schreef OA het volgende:
JONGENS, MPG IS WEG. KOM MAAR WEER TEVOORSCHIJN ALLEN.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:33 schreef Klonk het volgende:
Ik heb vandaag al op een bootje gevaren
[ afbeelding ]
en hij koste maar 50 cent, dus ik die boot plat trappen....
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:33 schreef Klonk het volgende:
Ik heb vandaag al op een bootje gevaren
[ afbeelding ]
en hij koste maar 50 cent, dus ik die boot plat trappen....
Omdat het zonnetje lekker schijntquote:
Ik wou net zeggen..quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat het zonnetje lekker schijnt
naja, vanmorgen wel
Verzakerquote:
Moet jij zeggen johquote:
Ben je ook allergisch voor prei?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:21 schreef Fha het volgende:
Bah, mijn ogen gaan van prei nog erger tranen dan van ui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |