Als ik nogeens lol en plezeer nodig heb kom ik het bij jullie halen. Ben gewaarschuwd.quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Lewis Hamilton bijna wereldkampioen
Oeh!quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik nogeens lol en plezeer nodig heb kom ik het bij jullie halen. Ben gewaarschuwd.
quote:
dat was hier verre van het gevalquote:Op maandag 20 oktober 2008 07:45 schreef OA het volgende:
Ik vind het altijd erg fijn om op maandagochtend een lege mailbox aan te treffen!
Hier meestal ook, dus daarom is het zo fijn!quote:
Helaas, dan zou ik een ruime half jaar zonder auto zitten. En ik zie eigenlijk geen verbeteringen? Op de benzinemotor na, je mag je bekeuring duurder makenquote:Op maandag 20 oktober 2008 06:35 schreef OA het volgende:
Indah![]()
Ph, je had wat langer moeten wachten, want er komt een verbeterde Prius aan...
Ik heb gewoon net gegeten en ik heb een parttimedag. En een nieuwe auto over een uurtje of wat. Ik moet alleen een nokia cardraadje kopen geloof ik, ik heb er de ballen verstand van. Bluetooth zit er op, maar ik moet ergens stroom vandaan tappen, want met bluetooth aan zuipt dat ding de accu van het teefoontje op.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:09 schreef Klonk het volgende:
ik heb een lege mailbox en een lege buik, eerste ben ik blij om, tweede ga ik nu wat aan doen
ontbijten
Ik moet wel zorgen dat ie op die nokia past, dus ik hoop dat dat ergens ligtquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:20 schreef Klonk het volgende:
gelukkig kosten dat soort autoladertjes geen ruk meer tegenwoordig
Mijn pa is ook jarig, dus ik neem zijn taart welquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Naja, taart voor iedereen dan maar he
[ afbeelding ]
oh, ben inwerkelijkheid 2 jaartjes ouder nu dan deze taarten zeggen
shit, je hebt het net nog kunnen copiën.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn pa is ook jarig, dus ik neem zijn taart wel
Alsnog gefeliciteerd
Ik wilde het net vragenquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
shit, je hebt het net nog kunnen copiën.
Dacht dat die taarten 35 zeiden, maar er staat 85En zo oud ben ik nou ook weer niet
Ach, volgende keer is hij wel weer puntloos en haalt Massa 8 punten of zo...quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:32 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
Lewis Hamilton bijna wereldkampioen
O, je bent vandaag wel echt jarig?!quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Naja, taart voor iedereen dan maar he
[ afbeelding ]
Rightquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, volgende keer is hij wel weer puntloos en haalt Massa 8 punten of zo....
Frutselquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd dan he
Damart![]()
Yep, vandaag doe ik het voor het eggiequote:Op maandag 20 oktober 2008 08:43 schreef DaMart het volgende:
Gefeliciteerd BX met je 21e verjaardag BX![]()
.
Thanksquote:Op maandag 20 oktober 2008 08:38 schreef OA het volgende:
[..]
O, je bent vandaag wel echt jarig?!![]()
Gefeliciteerd dan maar!![]()
Proficiat BX.quote:Op maandag 20 oktober 2008 08:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
Yep, vandaag doe ik het voor het eggie![]()
[..]
Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |