Misschien vindt ze dat wel lekkerquote:
In de OP staat dat de KSC een vervolg is op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks, en die is oktober 2005 begonnenquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:25 schreef MPG het volgende:
Hoe komt kapitän gasthof erbij dat KSC al 3 jaar betsaat
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
De tijd gaat snel als je plezier hebt, hij vermaakt zich dus blijkbaar wel heel erg goed in de KSC!
KSC is daar een vervolg op ja. Een vervolg dat begon op 28 februari 2007 .quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In de OP staat dat de KSC een vervolg is op WTF heeft iedereen met koffie? Zijn we allemaal cafeinejunks, en die is oktober 2005 begonnenDacht dat ik dat dan wel als startdatum kon nemen
Mooizoquote:[..]Dat was wel duidelijk toch
Pfff teringdruk hier opeens, maar wel lekker veel werk verzetten zo met zn 4en. Ik ga weer aan de slag!
Plaatje voor het gemis:
[ afbeelding ]
Toch wil ik KanisGunnink voor vandaag alvast nomineren voor de KSC Huiswerk Awardquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:27 schreef MPG het volgende:
KSC is daar een vervolg op ja. Een vervolg dat begon op 28 februari 2007 .
Eensch.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch wil ik KanisGunnink voor vandaag alvast nomineren voor de KSC Huiswerk Award![]()
Ik waardeer dat welOok al ben ook ik maar KSC n00b.
Met de nominatie, of met het n00b zijn van Fles?quote:
Met beide wrsl. En dan?quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met de nominatie, of met het n00b zijn van Fles?
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Met de nominatie, of met het n00b zijn van Fles?
Met alle driequote:
Ja, gitaarspelenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met beide wrsl. En dan?
Mot je wat of zo![]()
Tot zo dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tot zo dan!Is een foto uit 2003 die al eerder op inet gestaan heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
proberen kan altijdquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:27 schreef MPG het volgende:
Eten.
Fles, kom jij zometeen de afwas doen?
Ik zou zeggen: pak de trein naar Zandvoort en kom hier ook even helpen. Tip: er rijdt hier wat werkmaterieel rond, iets van een blauwe dieselloc met Railprowagens en een gele stopmachine...quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik kom niet ook jouw afwas doen
T Zal een V100 zijn van VolkerRail met de Idefix?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: pak de trein naar Zandvoort en kom hier ook even helpen. Tip: er rijdt hier wat werkmaterieel rond, iets van een blauwe dieselloc met Railprowagens en een gele stopmachine....
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: pak de trein naar Zandvoort en kom hier ook even helpen. Tip: er rijdt hier wat werkmaterieel rond, iets van een blauwe dieselloc met Railprowagens en een gele stopmachine....
Hij staat zelfs op mijn pcquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is een foto uit 2003 die al eerder op inet gestaan heeft
Best welquote:
Als je er een braadworst op kan klaarmaken vind ik het een prima dingquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Avond
Hoe warm mag een GeForce8500 GT worden?
Hoe warm wordt het?quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Avond
Hoe warm mag een GeForce8500 GT worden?
Wel fucking lame om daarvoor een anim gif te makenquote:
hij is tofquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel fucking lame om daarvoor een anim gif te maken
Bijna 5 jaar nu iddquote:
Heel stoer, die uitstraling echt.quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna 5 jaar nu idd![]()
Maar is dat geen stoere kerel dan?
Hij is passief gekoeld, als je 70 graden warm genoeg vind kan je zo een worstje op het grilletje leggenquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je er een braadworst op kan klaarmaken vind ik het een prima ding
Need for Speed kapt er mee en dan is ie 69 graden.quote:
Een V100 inderdaadquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
T Zal een V100 zijn van VolkerRail met de Idefix?
Ik hou niet zo van mosselen en volgend weekend heb ik al aardig volgeplandquote:Op zondag 19 oktober 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
maar ik kom volgend weekend graag een mosseltje happen aan de vloedlijn hoorCare 2 join?
Gelijk heb je. Ik heb geen gamepc meer, het is toch altijd weer geouwehoerquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:38 schreef Klonk het volgende:
zal ik nog eens iets roepen over een gameconsole of krijg ik dan een pak slaag
BX ftw!quote:
Ik heb nu zo'n chocostokje, die moet je in de melk dan en er mee roeren. Best goed spulquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:42 schreef DaMart het volgende:
Trouwens, warme chocolademelk met slagroom en appeltaart![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |