Was wel mijn jarenlange ambitie jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:03 schreef bvvt het volgende:
O, jij had em willen doen?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was wel mijn jarenlange ambitie ja
Ik zat aan de fles.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:59 schreef bvvt het volgende:
en nu durft er niemand meer te reageren omdat ie dan een nieuw topic moet openen
Toen zat ik bij m'n omaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je loopt al meer dan 2 uur achter.![]()
[..]
[..]
nais maar zeeeeer appartquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zat aan de fles.
Had nog wel wat zeer mooiOP materiaal achter de hand.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohwja natuurlijk die andere fles, dacht alquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zat aan de fles.
Had nog wel wat zeer mooiOP materiaal achter de hand.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Designwijs' is er over nagedacht.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:02 schreef Geerd het volgende:
Ohwja natuurlijk die andere fles, dacht al
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:06 schreef bvvt het volgende:
was een strakke qualify
Zit je ook niet op te wachten als je naar huis wilquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:24 schreef Den_Haag het volgende:
Net apart rit terug vanuit college met het koekblik. Bij Zoetermeer ziet een opa volledig een remmend vrachtwagentje over het hoofd. Vol erin en zo geschrokken dat hij zelfs daarna nog geen eens remt. De vrachtwagen heeft hem maar afgeremd met de achterbumper.
Bel ik 112 om de politie te waarschuwen (rijbanen lagen vol met troep, etc) is die muts daar zo in paniek dat ze me doorverbind met de ambulance-dienst en hun vertelt dat er voor mijn deur een ongeluk is gebeurd. Alsof ik op de A12 woon
Kon trouwens ook niet hard remmen omdat een bosuil op de TDM 10 meter achter me reed.
Ik neen aan dat het niet jouw opa was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:38 schreef Den_Haag het volgende:
Geen idee. gebeurde precies onder de Mandela brug. Kon dus niet stoppen om ff te kijken, ivm de oprit. Zeker niet met die brommer zo kort achter me.
Ah okay, ik dacht je was gestopt om te helpenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:38 schreef Den_Haag het volgende:
Geen idee. gebeurde precies onder de Mandela brug. Kon dus niet stoppen om ff te kijken, ivm de oprit. Zeker niet met die brommer zo kort achter me.
Een droom vibo van -XX-quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:21 schreef rib-1 het volgende:
Alleen de kleur
Een banaan met 500 Pk
[ afbeelding ]
Word het nog wat met de GS of tuffel je nog steeds gewoon op die andere rond??quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
godverde grafkanker contactslot
Dacht, laat ik ff vriendelijk zijn. En ik ben nog schadevrijquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik neen aan dat het niet jouw opa was.
en geen breaktest gedaan om die bosuil kwijt te raken?
Ja, erg hequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:09 schreef TataK het volgende:
Beleggingstip
Als je op 1-1-2008 voor 1000 euro aandelen Fortis kocht, dan heb je nu nog 100 euro![]()
Als je op 1-1-2008 voor 1000 euro aandelen ING kocht, dan heb je nu nog 175 euro![]()
Als je op 1-1-2008 voor 1000 euro aandelen Rabobank kocht, dan heb je nu nog 275 euro![]()
Als je op 1-1-2008 voor 1000 euro aan kratjes biet kocht, dan heb je nu nog voor 395 euro statiegeld tegoed![]()
Kortom, als je de laatste 10 maanden lekker onderuit gezakt op de bank zat met een biertje in je hand, dan leverde dat nog het hoogste rendement op![]()
Beleggen is helemaal niet zo moeilijk als je denkt![]()
![]()
![]()
Hartelijke groeten
Uw beleggingsadviseur
Picz Plzquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:12 schreef Cageon het volgende:
owja
wat een fucking stuuruitslag zeg, heb al meerdere keren bijna op mijn snuffert gelegen.
en ik maar denken dat ik niet kon straatje keren met de TLR, dit slaat alles
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ghe goede oude tijdnog geen jaar geleden
quote:[..]
waar
zo een band kan toch niet de bocht omquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister @ TU Delft tegen gekomen... zelfbouw wagentje met WR450 blok erin, alluz composiet
[ afbeelding ]
zolder?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hebbie nog Zolder-impressie-picz
er is heel wat afgemeetquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was ff aan het bladeren en zijn toch aardig wat meets geweestjammer niet overal even goede cams aanwezig
iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
er is heel wat afgemeet
volgens mij gingen we practisch elk weekend rijden voor een vrij lange tijd
wil in de winter nog wel is met de FOK!MC leden karten ofzo ergens in het midden van het land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een oude halogeenlamp die ik even uit de woonkamer meeneem.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:55 schreef Cageon het volgende:
niet dus, verlichting in de garage is dus wel noodzakelijk
maarjaa
En als ik snel wat ga doen zo'n led hoofdlampje op het koppie.
Heel simpel, hoog nerd gehalte, beste aankoop dit jaar, werkt geweldig.
Vooral als je tussen alle hoekjes en gaatjes onderdelen zoekt in de stalling.![]()
RTL7Allard Kalf en Keesje van Bridgestone autobanden die iets over motoren zeggen.
![]()
En nu MotoGP.![]()
![]()
Opwarmronde us al begonnen.
![]()
![]()
![]()
kun jij niet eens pauzeren of terug spoelen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:27 schreef Worldbeater het volgende:
Tssss net als ik een Senseo ga halen de beslissende inhaalactie en een valpartij van mijn favoriet.
Ik plug die lamp gewoon in het stopcontact@zhe stalling.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:32 schreef Cageon het volgende:
garage is te ver weg om een lamp mee te namen vanuit de kamer.
een verlengsnoer zou misschien kunnen, maar btje tricky omdat er ook nog verkeer langs komt af en toe en dus over dat snoer moet rijden.![]()
Dat zou moeten kunnen, als ik het ding aanzet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:07 schreef Cageon het volgende:
kun jij niet eens pauzeren of terug spoelen?![]()
![]()
Inruilen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:13 schreef Cageon het volgende:
tyfus honda
Had je een verschrompelde lever en een gigantische bierpens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:09 schreef TataK het volgende:
Kortom, als je de laatste 10 maanden lekker onderuit gezakt op de bank zat met een biertje in je hand ..
Waarom niet.quote:
Indicator light. Knipperlicht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:38 schreef Cageon het volgende:
en thanks
begint al goed met een MIL (Malfunction Indicator Light) en FI melding (Fuel Injection) fout
ff kijken wat t probleem is...
Vriendinnetje wilde me ook al weg hebben.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
WB, nog rijden vandaag? of ga je sleutelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Worldbeater op 19-10-2008 14:25:11 ]
het probleem was daar nog niet aan de orde, blijkbaar.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom niet.![]()
[..]
Indicator light. Knipperlicht.![]()
![]()
Is het ding niet rijklaar gemaakt.
Of racer=zoek het maar uit.![]()
quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
kans op nat bleef wel aanwezigquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:56 schreef Cageon het volgende:
nice pics opm
18 graden![]()
lekker hoor, ga ik voor niks regenbandjes halen zo
alsie wil starten misschien wel ja.....quote:
Ja hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:58 schreef Den_Haag het volgende:
kan het niet platter?
* Den_Haag voelt zich weer een prutser
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:58 schreef Den_Haag het volgende:
kan het niet platter?
* Den_Haag voelt zich weer een prutser
Veel succes morgenquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:11 schreef Cageon het volgende:
dutje doen, morgen op tijd er uit om benzine in de moto te knikkeren
Het ontbreekt mij gelukkig aan dit soort talentquote:
quote:
Startonderbrekerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:38 schreef Cageon het volgende:
u heeft niet opgelet
[ afbeelding ]
dan nog maar een keerbinnen
en thanks
begint al goed met een MIL (Malfunction Indicator Light) en FI melding (Fuel Injection) fout
ff kijken wat t probleem is...
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:17 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)ets-op-de-motor.html
Bazzie geef me fiets is ff terug
Als je goed kijkt naar de foto zie je al dat je geen speling meer hebtquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Rib: laat ik nu net een canvas voor mijn Bday gekregen
@ Verder: Kan best platter..met méér grondspelingnu gaan stepjes, bocht & dember aan de grond..nog platter = onderuit lepelen
je bedoelt die bugspoilerquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:31 schreef rib-1 het volgende:
Als je goed kijkt naar de foto zie je al dat je geen speling meer hebt
Die slijt wel af bedoel jequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bedoelt die bugspoilerdie kan ook nog wel een stukje omhoog
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ritje ging lekker, wat wezen smijten bij het industrieterrein Nijmegenen toen ik een Audi A4 wilde inhalen vond die bestuurder het wel even grappig om volgas te geven waardoor hij strak naast me bleef rijden
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ritje ging lekker, wat wezen smijten bij het industrieterrein Nijmegenen toen ik een Audi A4 wilde inhalen vond die bestuurder het wel even grappig om volgas te geven waardoor hij strak naast me bleef rijden
Ik had het bijna voorspeld, maar zeg me dat het niet zo is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
zo lkkr ritje, mooi weer...
maar een RR in de puin is niet tof...
straks replies en pics...
Ik ga er even vanuit dat het een andere RR betreftquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
wtfquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wat een kutdag, compie heeft gewoon een ander wachtwoord.
Dus mag en kan niet eens licht administratieve werkzaamheden doen.![]()
Het verhaal achter de hele zaak is inmiddels veranderd, contract loopt af eind november, en ze willen zich voorbereiden op een nieuwe nog aan te nemen medewerker. En mij niet de gelegenheid geven dat ik iets zou meenemen qua bedrijfsinformatie. Want dat zou de GM zelf ook doen in mijn situatie.![]()
De vorige twee werknemers namen van hun werkgever ook informatie mee naar dit bedrijf zo vertelde hij.
Dus dan schepen ze mij maar op met de gevolgen.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wat een kutdag, compie heeft gewoon een ander wachtwoord.
Dus mag en kan niet eens licht administratieve werkzaamheden doen.![]()
Het verhaal achter de hele zaak is inmiddels veranderd, contract loopt af eind november, en ze willen zich voorbereiden op een nieuwe nog aan te nemen medewerker. En mij niet de gelegenheid geven dat ik iets zou meenemen qua bedrijfsinformatie. Want dat zou de GM zelf ook doen in mijn situatie.![]()
De vorige twee werknemers namen van hun werkgever ook informatie mee naar dit bedrijf zo vertelde hij.
Dus dan schepen ze mij maar op met de gevolgen.![]()
![]()
[..]
![]()
De meeste motorrijders zien in een paar seconden geen auto meer in de spiegel.
Nou ja, jij ook niet.
Ik mag hopen dat het niet jou RR is, aangezien het wel een lekker ritje wasquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
Toch niet toevallig van een RR hè?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan mooi voor 50 a 60 euro aan een andere cilinderkop + nokkenassen + inlaatrubbers + kleppendeksel komenDus die maar vd week halen
Er zijn ontzettend veel smeersels en middeltjes.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:55 schreef Reintji het volgende:
Is een pinlock de beste anti-condens maatregel, of zweren de die-hards bij wat anders? Mijn vizier beslaat nogal snel, heb de ventilatie gaten vol open, maar alleen met vizier op een kier helpt het. (Aria Astro-J trouwens)
Hallo... dat is een hondaquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Toch niet toevallig van een RR hè?
Het gebeurt gewoon.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:33 schreef koffiekoekje het volgende:
wtf't klinkt allemaal erg ongeloofwaardig
ik geloof 't wel
maar ik kan 'niet geloven
![]()
![]()
Sew da muda fuka's
Driver not found! ...quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ernstig hoor
[ afbeelding ]
dus ik kan kiezen tussen default en "No"
dat kan wel gezien de laatste wekenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Driver not found! ...
Is dat een foutmelding van je Bandit?
Klussen op je werkquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gebeurt gewoon.En op mijn woorden hoe raar ik het vind ..
..het is normaal want info meenemen gebeurt veel. .![]()
Morgen een vloer aanleggen en wandjes plaatsen.
Klusserdeklusserdeklutskwijt.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Cageon het volgende:
Zo verslagje,
's morgens op tijd uit bed, motor ingeladen, 2 sets bandjes mee (Pirelli slick/SC en regenbandjes)
De MPP2ct, zaten er nog onder, dus hopen dat de bandenman ook aanwezig zou zijn.
Alles klaar, kleine wereld reis gemaakt naar CPZ, weer terug op t circuit
Na wat interesse van 'bekenden' en een half uur voor rijtijd, nog geen bandenman, ok dat word dus "ouderwets" MPP's rijden. Geen probleem voor de eerste keer dacht ik zo.
hop gaan rijden, en lekker rustig aan de boel opgewarmd.![]()
De eerste kneedowns kwamen al vlot na de opwarmrondes, het blijft een motorfiets en voelde dus vrijwel hetzelfde aan als de TLR, alleen dat remmen...
De fiets liet maar weinig merken en vertragen deed die toch echt wel![]()
beetje uitproberen dus.
Na de eerste sessie even contact met Cageon Sr. gehad en bleek een 2.16 gereden te hebben, niks mis mee dacht ik zo, begon vlotter dan verwacht
De sessies daarna gingen steeds vlotter en regelmatig de schoen aan de grond.
De laatste 2 sessies bezig geweest met de juiste versnellingen want zat nog regelmatig net onder de powerband. Tjah, de twin gewend he!
Het sliden ook al redelijk te pakken, best lekker hoor![]()
Maar wat stuurt dit makkelijk, en die remmenheerlijk
Uiteindelijk een 2.08.24 geklokt, de snelste tijd op de TLR was de laatste keer 2.10.4x.
Geheel naar tevredenheid dus weer terug gekeerd naar huis.
en idd er lag een andere RR (CBR600RR) een beetje in puin na een aanvaring met een hugenholtz muurtje.
de pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
u is weer fantastieschquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oe, Cageon heeft een Kraftwerk koffertje
Zeker een bandit kwaaltjequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat kan wel gezien de laatste weken
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Cageon het volgende:
Zo verslagje,
's morgens op tijd uit bed, motor ingeladen, 2 sets bandjes mee (Pirelli slick/SC en regenbandjes)
De MPP2ct, zaten er nog onder, dus hopen dat de bandenman ook aanwezig zou zijn.
Na wat interesse van 'bekenden' en een half uur voor rijtijd, nog geen bandenman, ok dat word dus "ouderwets" MPP's rijden. Geen probleem voor de eerste keer dacht ik zo.
De eerste kneedowns kwamen al vlot na de opwarmrondes, het blijft een motorfiets en voelde dus vrijwel hetzelfde aan als de TLR, alleen dat remmen...
beetje uitproberen dus.
Na de eerste sessie even contact met Cageon Sr. gehad en bleek een 2.16 gereden te hebben, niks mis mee dacht ik zo, begon vlotter dan verwacht
De laatste 2 sessies bezig geweest met de juiste versnellingen want zat nog regelmatig net onder de powerband. Tjah, de twin gewend he!
Uiteindelijk een 2.08.24 geklokt, de snelste tijd op de TLR was de laatste keer 2.10.4x.
en idd er lag een andere RR (CBR600RR) een beetje in puin na een aanvaring met een hugenholtz muurtje.
de pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
u is lekker weze gassen zo te zienquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Cageon het volgende:
Zo verslagje,
beetje uitproberen dus.
de pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hendig sjiekquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ernstig hoor
[ afbeelding ]
dus ik kan kiezen tussen default en "No"
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het ontbreekt mij gelukkig aan dit soort talent![]()
WB succes morgen![]()
Cageon stuur ze
Dank herenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Cageon: Das wel een geilsetje
S6beiden
Was het zekerquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Straf windje hoorlukt dat wel met 25 Kw
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
quote:
Vette shit, meteen sneller ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Cageon het volgende:
Zo verslagje,
Heumeuquote:
Yeah, I'm happyquote:
wat zei je, spiegelen blinde koequote:[wb]Op dinsdag 21 oktober 2008 00:26 schreef BazzieK het volgende:[/b]
[..]
Heumeu![]()
Net bijna een frot focus aan gort gereden. Mevrouw dacht wel naar links te kunnen nadat de ambu voorbij was.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat zei je, spiegelen blinde koe![]()
hopsakee, bon erover heen en afgelopen!
Achja joh, kan allemaal veel erger, je had ook agent of conducteur kunnen zijn. Of nog erger, 25kw moeten rijdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
Yeah, I'm happy![]()
![]()
...en dan moet ik maar uit mijn extase ontwaken
Ik mag weer naar bed, om morgen normaal naar school te gaan
Anti-climax
wie zei dat de RR niet 25kW wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja joh, kan allemaal veel erger, je had ook agent of conducteur kunnen zijn. Of nog erger, 25kw moeten rijden
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
wie zei dat de RR niet 25kW was![]()
ambu + donuts = honing, ik schnap
Pff bedtijd
truste!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]Keek alleen maar boos, ambu had de donuts bij dus moest daar bij blijven
quote:Carer Ferenci was caught after a driver spotted him doing wheelies on his Yamaha R6 in June.
Vanonchtend 1,5 uur in de file gestaan en weer thuis.quote:
Je wil steeds sneller, je gaat steeds sneller.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stopt met werken bij deze baasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanonchtend 1,5 uur in de file gestaan en weer thuis.![]()
Ik kwam er gewoon niet doorheen.![]()
Mag zelf beslissen of ik zo op de motor stap of een dagje ga snipperen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:53 schreef rib-1 het volgende:
Je stopt met werken bij deze baas
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Het is ook gewoon een motorfiets, de hellingshoek, t sturen, de KD, het accelereren onder hellingshoek, het voelen glijden van de voor of achterkant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Cageon nicemaarre hoezo voelt hetzelfde aan als de TLR
zijn toch totaal verschillende karakters..?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanonchtend 1,5 uur in de file gestaan en weer thuis.![]()
Ik kwam er gewoon niet doorheen.![]()
Mag zelf beslissen of ik zo op de motor stap of een dagje ga snipperen.![]()
[..]
Je wil steeds sneller, je gaat steeds sneller.
Vul zelf maar in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, maar zo snel ga ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben lekker aan het rond rijden.
Met andere bandjes meer grip + hellingshoek, stepjes moeten naar de hoogste stand
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Heeee, daar sta ik ook!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:05 schreef Cageon het volgende:
kijk de tijden hier maar
Tijden van anderen op Zandvoort
Bonus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:59 schreef Den_Haag het volgende:
Altijd blijven werken of iig opdagen. Anders kan het gezien worden als werkweigering en dus ontslag zonder vertrekbonus.
zie, zo hard rijd ik nog nietquote:
Zelf geteld tijdens het rijden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:05 schreef Cageon het volgende:
zie, zo hard rijd ik nog niet
Lekkere tijd hoor WB![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dat bandenspanningsmetertje van de ABWB vorige week bij de Action gekocht voor €2,95.quote:[message=10760063,noline]Spartamet schreef op 21 oktober 2008 @ 11:03[/message]:
Een tijdje geleden heb ik een test bandenspanningsmeters gelezen op internet. Het allernauwkeurigst (afwijking 2,1%) was de Michelin voetpomp. De beste bandenspanningsmeter was nog wat onnauwkeuriger. De voetpomp die ik tot dat moment had gebruikt (en voor geen meter vertrouwde), de goedkoopste van de Gamma, had een gemiddelde afwijking van 25%.
Enfin, nu gebruik ik dat ding van Michelin. Iets van €25,- bij de Halfords. Werkelijk ideaal. Onder andere omdat je de slang op het ventiel schroeft, veel prettiger dan zon aansluiting waar je zo'n hendeltje om moet zetten.
EDIT: hier is 'ie:
http://www.kampioen.nl/pu(...)nningsmeters.nl.html![]()
Tip voor u allen.![]()
![]()
En dat is niet waarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:59 schreef Den_Haag het volgende:
Altijd blijven werken of iig opdagen. Anders kan het gezien worden als werkweigering en dus ontslag zonder vertrekbonus.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelf geteld tijdens het rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou de volgende ook zelf geteld hebben
01:58:487 TDMdude 26-9-2008 Yamaha YZF 750 1994![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelf geteld tijdens het rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat scheelt al snel 5 seconden op 30 secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb al een mooie motogp meterquote:[..]
Ik heb dat bandenspanningsmetertje van de ABWB vorige week bij de Action gekocht voor €2,95.![]()
Tip voor u allen.![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Vrouwen liegen standaard 3 kilo over hun gewicht, en als het even kan vijf jaar in leeftijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:11 schreef rib-1 het volgende:
Zou de volgende ook zelf geteld hebben
01:58:487 TDMdude 26-9-2008 Yamaha YZF 750 1994
1.55,6,7,8,9 bos uit/Arie Luyendijk insturen 2.00 .. sturen, sturen.. aandacht erbij .. bocht uit 2.01,2,3,4.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:12 schreef Cageon het volgende:
dat scheelt al snel 5 seconden op 30 seconden
Picsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
hier op school bedrijvendag, promo van een elektrische motor, wat een vet ding
quote:
korte broek en t-shirt volstaat tegenwoordig, paar slippers erbij en u bent klaar voor 18,89,-quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:29 schreef Elwood1802 het volgende:
Zijn hier mensen die me een bepaald merk handschoenen en laarzen aanraden?
Ik moet nog beginnen met lessen, maar wil zoveel mogelijk eigen spul hebben
Kleding word daarna gebruikt voor waarschijnlijk een race motor.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
korte broek en t-shirt volstaat tegenwoordig, paar slippers erbij en u bent klaar voor 18,89,-
geen dank graag gedaan.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Wel lezen, er word gevraagd naar handschoenen en laarzen....
Alleen slippers zijn dus voldoende
Picsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
korte broek en t-shirt volstaat tegenwoordig, paar slippers erbij en u bent klaar voor 18,89,-
geen dank graag gedaan.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:44 schreef Elwood1802 het volgende:
Vraag het wel ff op MF, dit schiet niet op jeweetzelluf
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:44 schreef Elwood1802 het volgende:
El cheapo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:29 schreef Elwood1802 het volgende:
Zijn hier mensen die me een bepaald merk handschoenen en laarzen aanraden?
Ik moet nog beginnen met lessen, maar wil zoveel mogelijk eigen spul hebben
Kleding word daarna gebruikt voor waarschijnlijk een race motor.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Duidelijk: Fok!MC
[ afbeelding ]
Naaier.quote:Snelheidsduivel op YouTube gepakt
Een Britse motorrijder die een filmpje naar YouTube had geupload waarin hij allerlei gevaarlijke stunts deed en liet zien dat hij harder dan 209 kilometer per uur reed, heeft een gevangenisstraf van drie maanden gekregen.
In het filmpje is te zien hoe Sandor Ferenci (28) afgelopen juli op de autoweg rond de stad Banbury een aantal "wheelies" en "skids" doet en te hard op de verkeerde rijstrook rijdt. Een vriend van Ferenci nam de halsbrekende toeren op video op. Ferenci voelde zich erg stoer en plaatste vol trots zijn filmpje op de populaire videodienst YouTube.
Doordat een andere motorist die Ferenci zag rondracen op de A422 het kentekennummer van Ferenci's motor noteerde en vervolgens naar de politie stapte, had de Britse politie niet lang nodig om de snelheidsduivel te vinden en te arresteren.
Toen de agenten bij Ferenci aanklopten, vroeg hij of ze voor het YouTube-filmpje kwamen. Ferenci kon niets anders doen dan al zijn verkeersovertredingen te bekennen. De rechter gaf hem een gevangenisstraf van 12 weken en hij is voor twee jaar zijn rijbewijs kwijt. Tevens moet Ferenci verplicht een aantal rijlessen volgen om te leren hoe het wel moet. Volgens de advocaat van Ferenci heeft hij spijt van zijn daden.
Sowieso, een blauwe R6 met iemand met een blauw leren pak en een helm met spiegelvisier en dan bekennen dat jij het wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:54 schreef Worldbeater het volgende:
Straks krijgen we nog wraakacties van buiten de FMC.![]()
[..]
Naaier.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
Bazziek!
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sowieso, een blauwe R6 met iemand met een blauw leren pak en een helm met spiegelvisier en dan bekennen dat jij het wasLekker dik bewijs zullen ze hebben gehad daarvoor
![]()
[..]
[..]
quote:Minima hebben recht op een flatscreen
GRONINGEN - Minima in de stad Groningen moeten een flatscreen-tv kunnen aanschaffen. Dat vindt SP-wethouder Peter Verschuren van Sociale Zaken.
De vergoeding die minima kunnen krijgen als hun oude televisie kapot gaat is daarom verhoogd van 170 euro naar 450 euro. Volgens Verschuren komt de vergoeding daarmee in lijn met de landelijke norm. Hij denkt niet dat hij daarmee een signaal afgeeft dat het loont om een minimuminkomen te hebben.
VVD: regels in kaart
De VVD in de Groninger gemeenteraad reageert geschrokken en wil alle regelingen voor de minima in de stad in kaart brengen.
De partij vreest dat alle regeltjes tezamen het voor minima wel eens aantrekkelijk kunnen maken om niet aan het werk te gaan.
Van hardrijden wordt je dom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:05 schreef Cageon het volgende:
t is dus zijn eigen domme schuld
je gaat toch niet vragen of ze voor de jijbuis film komen
Je telt alleen de rest van de flatscreens in huis niet mee. In ieder geval niet die voor de porn van pa.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:56 schreef BazzieK het volgende:
Wij hebben in de woonkamer een 10 jaar oud bakbeest, zijn wij nu een derde wereldgezin?
![]()
tsja, WB staat nog boven je.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:05 schreef Cageon het volgende:
kijk de tijden hier maar
Tijden van anderen op Zandvoort
iets beter inlezenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
tsja, WB staat nog boven je.
Dat moet zeker sneller kunnen - veeel sneller
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:59 schreef Gawaine het volgende:
Bazziek, heb ik je pa gespot op de A2 omstreeks 18:10 ?
tering, na 1 dom antwoord binnen 10 minuten kapt ie er al mee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:44 schreef Elwood1802 het volgende:
de nieuwe generatie bikers is niet zo tough meer...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:41 schreef bvvt het volgende:
[..]
tering, na 1 dom antwoord binnen 10 minuten kapt ie er al mee.![]()
Die is inderdaad ongeschikt
Ehhh, eerst alles lezen - dan reageren op posts die ik niet meer kan terug vinden........quote:
fair point!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:48 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ehhh, eerst alles lezen - dan reageren op posts die ik niet meer kan terug vinden........
nee, dan doe ik het wel zo.
Niet bar bijzonder (t vermogen) t gewicht is wel redelijk netjesquote:
ICA, informaticaquote:Wat doe jij dan aan de HAN?ik ben zelf een autotechnieker
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kansje dat ze nog klaar komt ook.
quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:09 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Triest
Een motor die klinkt als een vorkheftruck
KK en ik hadden het al voorspeld, ik zou er actieve infinity speakers met Dual 12" (300mm) Preloaded Enclosure with Slipstream™ Port inhangen en op www.motorbikesounds.com/Akrapovic de twinturbomotomorini.mp3 downloaden
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:11 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Mogelijk probeert WB een scheur dicht te naaien
Oh man toch, stel je eens een MotoGP race voor, net alsof je bij de Appie Heijn in het Distributiecentrum rondlooptquote:
ff een zoem geluidje onder de motogp videofootage plakkenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:17 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Oh man toch, stel je eens een MotoGP race voor, net alsof je bij de Appie Heijn in het Distributiecentrum rondloopt
Moeten we voortaan stil zijn op de tribunes anders hoor je ze niet langskomen
Ik dacht dat krakers lui warenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Als ik ooit van mijn lamme reet af kom om em te gaan bestellen
Heb je nog een liedje voor ze gezongenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 01:51 schreef Geerd het volgende:
Zozo hele trein vol met leuke dames![]()
die terug kwamen van Marco's optreden ofzo @ dome.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:37 schreef rib-1 het volgende:
Mogguh
[..]
Heb je nog een liedje voor ze gezongen
quote:Rick zegt:
dit weekend motor helemaal in orde maken, keerrringen,remmen etc.
Rick zegt:
als stufi meevalt miss ook prog. veren
Lucas zegt:
-
Rick zegt:
wat??
Lucas zegt:
ja stufi
Lucas zegt:
ik geef het ook uit aan motor hoor, bekeuring en cilinderkop
Rick zegt:
duuh dat is een extra stimulans/motivering voor de studie
Ik wel.Die hangt in de weg voor een vrouwelijk onderdeelquote:
Je kan er kut niet zien ,Rare wezens vrouwenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:13 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik wel.Die hangt in de weg voor een vrouwelijk onderdeel
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je kan er kut niet zien ,Rare wezens vrouwen![]()
Hij is dan ook dol op kerstquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:35 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Geerd heeft wel haar kerstboom gezien
quote:
rib-i moet er dan een paar vrouwen bij nemen denk ik, als ik zijn pimpende gitaar spulletjes ziequote:
Ik wil ze juist in de verkoop doen voor de nieuwe collectiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
rib-i moet er dan een paar vrouwen bij nemen denk ik, als ik zijn pimpende gitaar spulletjes zie
Doe is kopenquote:
niet echt overquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:07 schreef Geerd het volgende:
Heeft er ook een tijd over.
Zet jij je volume eens lager, belhamelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:09 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Triest
Een motor die klinkt als een vorkheftruck
KK en ik hadden het al voorspeld, ik zou er actieve infinity speakers met Dual 12" (300mm) Preloaded Enclosure with Slipstream™ Port inhangen en op www.motorbikesounds.com/Akrapovic de twinturbomotomorini.mp3 downloaden
Is ze aan de rooieklatsquote:
Is opoe op bezoekquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Is ze aan de rooieklats![]()
Gelukkig heb je fok! nog
lkkr hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zaterdag andere cilinderkopf und nokkenwelle halen !!!!! 1!!!!!11![]()
![]()
VET! IK NEEM HET ER NOG EVEN VAN.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:37 schreef rib-1 het volgende:
Bijna vergeten...:{
Vandaag is het:
INTERNATIONAL CAPSLOCKDAY
HAPPY CAPSLOCKDAY!!!!!
JUST DO IT!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:38 schreef bvvt het volgende:
IK ZIT EEN BEETJE TE DENKEN OVER DE VOLGENDE BIKE.
DIE VAN MIJ IS INMIDDELS DIK OVER DE 85K HEEN.
MISSCHIEN IS HET WAT.
ANDERS IETS NIEUWER EN OOK IETS DUURDER.
DAMN FUCKING CAPSLOCK DAY IS ECHT ROTTEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |