Startonderbrekerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:38 schreef Cageon het volgende:
u heeft niet opgelet
[ afbeelding ]
dan nog maar een keerbinnen
en thanks
begint al goed met een MIL (Malfunction Indicator Light) en FI melding (Fuel Injection) fout
ff kijken wat t probleem is...
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:17 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)ets-op-de-motor.html
Bazzie geef me fiets is ff terug
Als je goed kijkt naar de foto zie je al dat je geen speling meer hebtquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Rib: laat ik nu net een canvas voor mijn Bday gekregen
@ Verder: Kan best platter..met méér grondspelingnu gaan stepjes, bocht & dember aan de grond..nog platter = onderuit lepelen
je bedoelt die bugspoilerquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:31 schreef rib-1 het volgende:
Als je goed kijkt naar de foto zie je al dat je geen speling meer hebt
Die slijt wel af bedoel jequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bedoelt die bugspoilerdie kan ook nog wel een stukje omhoog
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ritje ging lekker, wat wezen smijten bij het industrieterrein Nijmegenen toen ik een Audi A4 wilde inhalen vond die bestuurder het wel even grappig om volgas te geven waardoor hij strak naast me bleef rijden
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ritje ging lekker, wat wezen smijten bij het industrieterrein Nijmegenen toen ik een Audi A4 wilde inhalen vond die bestuurder het wel even grappig om volgas te geven waardoor hij strak naast me bleef rijden
Ik had het bijna voorspeld, maar zeg me dat het niet zo is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
zo lkkr ritje, mooi weer...
maar een RR in de puin is niet tof...
straks replies en pics...
Ik ga er even vanuit dat het een andere RR betreftquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
zo lkkr ritje, mooi weer...
maar een RR in de puin is niet tof...
straks replies en pics...
wtfquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wat een kutdag, compie heeft gewoon een ander wachtwoord.
Dus mag en kan niet eens licht administratieve werkzaamheden doen.![]()
Het verhaal achter de hele zaak is inmiddels veranderd, contract loopt af eind november, en ze willen zich voorbereiden op een nieuwe nog aan te nemen medewerker. En mij niet de gelegenheid geven dat ik iets zou meenemen qua bedrijfsinformatie. Want dat zou de GM zelf ook doen in mijn situatie.![]()
De vorige twee werknemers namen van hun werkgever ook informatie mee naar dit bedrijf zo vertelde hij.
Dus dan schepen ze mij maar op met de gevolgen.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wat een kutdag, compie heeft gewoon een ander wachtwoord.
Dus mag en kan niet eens licht administratieve werkzaamheden doen.![]()
Het verhaal achter de hele zaak is inmiddels veranderd, contract loopt af eind november, en ze willen zich voorbereiden op een nieuwe nog aan te nemen medewerker. En mij niet de gelegenheid geven dat ik iets zou meenemen qua bedrijfsinformatie. Want dat zou de GM zelf ook doen in mijn situatie.![]()
De vorige twee werknemers namen van hun werkgever ook informatie mee naar dit bedrijf zo vertelde hij.
Dus dan schepen ze mij maar op met de gevolgen.![]()
![]()
[..]
![]()
De meeste motorrijders zien in een paar seconden geen auto meer in de spiegel.
Nou ja, jij ook niet.
Ik mag hopen dat het niet jou RR is, aangezien het wel een lekker ritje wasquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
zo lkkr ritje, mooi weer...
maar een RR in de puin is niet tof...
straks replies en pics...
Toch niet toevallig van een RR hè?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan mooi voor 50 a 60 euro aan een andere cilinderkop + nokkenassen + inlaatrubbers + kleppendeksel komenDus die maar vd week halen
Er zijn ontzettend veel smeersels en middeltjes.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:55 schreef Reintji het volgende:
Is een pinlock de beste anti-condens maatregel, of zweren de die-hards bij wat anders? Mijn vizier beslaat nogal snel, heb de ventilatie gaten vol open, maar alleen met vizier op een kier helpt het. (Aria Astro-J trouwens)
Hallo... dat is een hondaquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Toch niet toevallig van een RR hè?
Het gebeurt gewoon.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:33 schreef koffiekoekje het volgende:
wtf't klinkt allemaal erg ongeloofwaardig
ik geloof 't wel
maar ik kan 'niet geloven
![]()
![]()
Sew da muda fuka's
Driver not found! ...quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ernstig hoor
[ afbeelding ]
dus ik kan kiezen tussen default en "No"
dat kan wel gezien de laatste wekenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Driver not found! ...
Is dat een foutmelding van je Bandit?
Klussen op je werkquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gebeurt gewoon.En op mijn woorden hoe raar ik het vind ..
..het is normaal want info meenemen gebeurt veel. .![]()
Morgen een vloer aanleggen en wandjes plaatsen.
Klusserdeklusserdeklutskwijt.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Cageon het volgende:
Zo verslagje,
's morgens op tijd uit bed, motor ingeladen, 2 sets bandjes mee (Pirelli slick/SC en regenbandjes)
De MPP2ct, zaten er nog onder, dus hopen dat de bandenman ook aanwezig zou zijn.
Alles klaar, kleine wereld reis gemaakt naar CPZ, weer terug op t circuit
Na wat interesse van 'bekenden' en een half uur voor rijtijd, nog geen bandenman, ok dat word dus "ouderwets" MPP's rijden. Geen probleem voor de eerste keer dacht ik zo.
hop gaan rijden, en lekker rustig aan de boel opgewarmd.![]()
De eerste kneedowns kwamen al vlot na de opwarmrondes, het blijft een motorfiets en voelde dus vrijwel hetzelfde aan als de TLR, alleen dat remmen...
De fiets liet maar weinig merken en vertragen deed die toch echt wel![]()
beetje uitproberen dus.
Na de eerste sessie even contact met Cageon Sr. gehad en bleek een 2.16 gereden te hebben, niks mis mee dacht ik zo, begon vlotter dan verwacht
De sessies daarna gingen steeds vlotter en regelmatig de schoen aan de grond.
De laatste 2 sessies bezig geweest met de juiste versnellingen want zat nog regelmatig net onder de powerband. Tjah, de twin gewend he!
Het sliden ook al redelijk te pakken, best lekker hoor![]()
Maar wat stuurt dit makkelijk, en die remmenheerlijk
Uiteindelijk een 2.08.24 geklokt, de snelste tijd op de TLR was de laatste keer 2.10.4x.
Geheel naar tevredenheid dus weer terug gekeerd naar huis.
en idd er lag een andere RR (CBR600RR) een beetje in puin na een aanvaring met een hugenholtz muurtje.
de pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
u is weer fantastieschquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oe, Cageon heeft een Kraftwerk koffertje
Zeker een bandit kwaaltjequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat kan wel gezien de laatste weken
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Cageon het volgende:
Zo verslagje,
's morgens op tijd uit bed, motor ingeladen, 2 sets bandjes mee (Pirelli slick/SC en regenbandjes)
De MPP2ct, zaten er nog onder, dus hopen dat de bandenman ook aanwezig zou zijn.
Alles klaar, kleine wereld reis gemaakt naar CPZ, weer terug op t circuit
Na wat interesse van 'bekenden' en een half uur voor rijtijd, nog geen bandenman, ok dat word dus "ouderwets" MPP's rijden. Geen probleem voor de eerste keer dacht ik zo.
hop gaan rijden, en lekker rustig aan de boel opgewarmd.![]()
De eerste kneedowns kwamen al vlot na de opwarmrondes, het blijft een motorfiets en voelde dus vrijwel hetzelfde aan als de TLR, alleen dat remmen...
De fiets liet maar weinig merken en vertragen deed die toch echt wel![]()
beetje uitproberen dus.
Na de eerste sessie even contact met Cageon Sr. gehad en bleek een 2.16 gereden te hebben, niks mis mee dacht ik zo, begon vlotter dan verwacht
De sessies daarna gingen steeds vlotter en regelmatig de schoen aan de grond.
De laatste 2 sessies bezig geweest met de juiste versnellingen want zat nog regelmatig net onder de powerband. Tjah, de twin gewend he!
Het sliden ook al redelijk te pakken, best lekker hoor![]()
Maar wat stuurt dit makkelijk, en die remmenheerlijk
Uiteindelijk een 2.08.24 geklokt, de snelste tijd op de TLR was de laatste keer 2.10.4x.
Geheel naar tevredenheid dus weer terug gekeerd naar huis.
en idd er lag een andere RR (CBR600RR) een beetje in puin na een aanvaring met een hugenholtz muurtje.
de pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
u is lekker weze gassen zo te zienquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Cageon het volgende:
Zo verslagje,
's morgens op tijd uit bed, motor ingeladen, 2 sets bandjes mee (Pirelli slick/SC en regenbandjes)
De MPP2ct, zaten er nog onder, dus hopen dat de bandenman ook aanwezig zou zijn.
Alles klaar, kleine wereld reis gemaakt naar CPZ, weer terug op t circuit
Na wat interesse van 'bekenden' en een half uur voor rijtijd, nog geen bandenman, ok dat word dus "ouderwets" MPP's rijden. Geen probleem voor de eerste keer dacht ik zo.
hop gaan rijden, en lekker rustig aan de boel opgewarmd.![]()
De eerste kneedowns kwamen al vlot na de opwarmrondes, het blijft een motorfiets en voelde dus vrijwel hetzelfde aan als de TLR, alleen dat remmen...
De fiets liet maar weinig merken en vertragen deed die toch echt wel![]()
beetje uitproberen dus.
Na de eerste sessie even contact met Cageon Sr. gehad en bleek een 2.16 gereden te hebben, niks mis mee dacht ik zo, begon vlotter dan verwacht
De sessies daarna gingen steeds vlotter en regelmatig de schoen aan de grond.
De laatste 2 sessies bezig geweest met de juiste versnellingen want zat nog regelmatig net onder de powerband. Tjah, de twin gewend he!
Het sliden ook al redelijk te pakken, best lekker hoor![]()
Maar wat stuurt dit makkelijk, en die remmenheerlijk
Uiteindelijk een 2.08.24 geklokt, de snelste tijd op de TLR was de laatste keer 2.10.4x.
Geheel naar tevredenheid dus weer terug gekeerd naar huis.
en idd er lag een andere RR (CBR600RR) een beetje in puin na een aanvaring met een hugenholtz muurtje.
de pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hendig sjiekquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ernstig hoor
[ afbeelding ]
dus ik kan kiezen tussen default en "No"
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het ontbreekt mij gelukkig aan dit soort talent![]()
WB succes morgen![]()
Cageon stuur ze
Dank herenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Cageon: Das wel een geilsetje
S6beiden
Was het zekerquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Straf windje hoorlukt dat wel met 25 Kw
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
zo lkkr ritje, mooi weer...
maar een RR in de puin is niet tof...
straks replies en pics...
quote:
Vette shit, meteen sneller ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Cageon het volgende:
Zo verslagje,
Heumeuquote:
Yeah, I'm happyquote:
wat zei je, spiegelen blinde koequote:[wb]Op dinsdag 21 oktober 2008 00:26 schreef BazzieK het volgende:[/b]
[..]
Heumeu![]()
Net bijna een frot focus aan gort gereden. Mevrouw dacht wel naar links te kunnen nadat de ambu voorbij was.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat zei je, spiegelen blinde koe![]()
hopsakee, bon erover heen en afgelopen!
Achja joh, kan allemaal veel erger, je had ook agent of conducteur kunnen zijn. Of nog erger, 25kw moeten rijdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
Yeah, I'm happy![]()
![]()
...en dan moet ik maar uit mijn extase ontwaken
Ik mag weer naar bed, om morgen normaal naar school te gaan
Anti-climax
wie zei dat de RR niet 25kW wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja joh, kan allemaal veel erger, je had ook agent of conducteur kunnen zijn. Of nog erger, 25kw moeten rijden

quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
wie zei dat de RR niet 25kW was![]()
ambu + donuts = honing, ik schnap
Pff bedtijd
truste!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]Keek alleen maar boos, ambu had de donuts bij dus moest daar bij blijven
quote:Carer Ferenci was caught after a driver spotted him doing wheelies on his Yamaha R6 in June.
Vanonchtend 1,5 uur in de file gestaan en weer thuis.quote:
Je wil steeds sneller, je gaat steeds sneller.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stopt met werken bij deze baasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanonchtend 1,5 uur in de file gestaan en weer thuis.![]()
Ik kwam er gewoon niet doorheen.![]()
Mag zelf beslissen of ik zo op de motor stap of een dagje ga snipperen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:53 schreef rib-1 het volgende:
Je stopt met werken bij deze baas
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook gewoon een motorfiets, de hellingshoek, t sturen, de KD, het accelereren onder hellingshoek, het voelen glijden van de voor of achterkant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Cageon nicemaarre hoezo voelt hetzelfde aan als de TLR
zijn toch totaal verschillende karakters..?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanonchtend 1,5 uur in de file gestaan en weer thuis.![]()
Ik kwam er gewoon niet doorheen.![]()
Mag zelf beslissen of ik zo op de motor stap of een dagje ga snipperen.![]()
[..]
Je wil steeds sneller, je gaat steeds sneller.
Vul zelf maar in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, maar zo snel ga ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben lekker aan het rond rijden.
Met andere bandjes meer grip + hellingshoek, stepjes moeten naar de hoogste stand
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Heeee, daar sta ik ook!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:05 schreef Cageon het volgende:
kijk de tijden hier maar
Tijden van anderen op Zandvoort
Bonus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:59 schreef Den_Haag het volgende:
Altijd blijven werken of iig opdagen. Anders kan het gezien worden als werkweigering en dus ontslag zonder vertrekbonus.
zie, zo hard rijd ik nog nietquote:
Zelf geteld tijdens het rijden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:05 schreef Cageon het volgende:
zie, zo hard rijd ik nog niet
Lekkere tijd hoor WB![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb dat bandenspanningsmetertje van de ABWB vorige week bij de Action gekocht voor ¤2,95.quote:[message=10760063,noline]Spartamet schreef op 21 oktober 2008 @ 11:03[/message]:
Een tijdje geleden heb ik een test bandenspanningsmeters gelezen op internet. Het allernauwkeurigst (afwijking 2,1%) was de Michelin voetpomp. De beste bandenspanningsmeter was nog wat onnauwkeuriger. De voetpomp die ik tot dat moment had gebruikt (en voor geen meter vertrouwde), de goedkoopste van de Gamma, had een gemiddelde afwijking van 25%.
Enfin, nu gebruik ik dat ding van Michelin. Iets van €25,- bij de Halfords. Werkelijk ideaal. Onder andere omdat je de slang op het ventiel schroeft, veel prettiger dan zon aansluiting waar je zo'n hendeltje om moet zetten.
EDIT: hier is 'ie:
http://www.kampioen.nl/pu(...)nningsmeters.nl.html![]()
Tip voor u allen.![]()
![]()
En dat is niet waarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:59 schreef Den_Haag het volgende:
Altijd blijven werken of iig opdagen. Anders kan het gezien worden als werkweigering en dus ontslag zonder vertrekbonus.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelf geteld tijdens het rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou de volgende ook zelf geteld hebben
01:58:487 TDMdude 26-9-2008 Yamaha YZF 750 1994![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelf geteld tijdens het rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat scheelt al snel 5 seconden op 30 secondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb al een mooie motogp meterquote:[..]
Ik heb dat bandenspanningsmetertje van de ABWB vorige week bij de Action gekocht voor ¤2,95.![]()
Tip voor u allen.![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Vrouwen liegen standaard 3 kilo over hun gewicht, en als het even kan vijf jaar in leeftijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:11 schreef rib-1 het volgende:
Zou de volgende ook zelf geteld hebben
01:58:487 TDMdude 26-9-2008 Yamaha YZF 750 1994
1.55,6,7,8,9 bos uit/Arie Luyendijk insturen 2.00 .. sturen, sturen.. aandacht erbij .. bocht uit 2.01,2,3,4.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:12 schreef Cageon het volgende:
dat scheelt al snel 5 seconden op 30 seconden
Picsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
hier op school bedrijvendag, promo van een elektrische motor, wat een vet ding
quote:
korte broek en t-shirt volstaat tegenwoordig, paar slippers erbij en u bent klaar voor 18,89,-quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:29 schreef Elwood1802 het volgende:
Zijn hier mensen die me een bepaald merk handschoenen en laarzen aanraden?
Ik moet nog beginnen met lessen, maar wil zoveel mogelijk eigen spul hebben
Kleding word daarna gebruikt voor waarschijnlijk een race motor.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
korte broek en t-shirt volstaat tegenwoordig, paar slippers erbij en u bent klaar voor 18,89,-
geen dank graag gedaan.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Wel lezen, er word gevraagd naar handschoenen en laarzen....
Alleen slippers zijn dus voldoende
Picsquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
korte broek en t-shirt volstaat tegenwoordig, paar slippers erbij en u bent klaar voor 18,89,-
geen dank graag gedaan.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:44 schreef Elwood1802 het volgende:
Vraag het wel ff op MF, dit schiet niet op jeweetzelluf
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:44 schreef Elwood1802 het volgende:
Vraag het wel ff op MF, dit schiet niet op jeweetzelluf
El cheapo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:29 schreef Elwood1802 het volgende:
Zijn hier mensen die me een bepaald merk handschoenen en laarzen aanraden?
Ik moet nog beginnen met lessen, maar wil zoveel mogelijk eigen spul hebben
Kleding word daarna gebruikt voor waarschijnlijk een race motor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |