quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het ontbreekt mij gelukkig aan dit soort talent![]()
WB succes morgen![]()
Cageon stuur ze
Dank herenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Cageon: Das wel een geilsetje
S6beiden
Was het zekerquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:54 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Straf windje hoorlukt dat wel met 25 Kw
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
zo lkkr ritje, mooi weer...
maar een RR in de puin is niet tof...
straks replies en pics...
quote:
Vette shit, meteen sneller ookquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Cageon het volgende:
Zo verslagje,
Heumeuquote:
Yeah, I'm happyquote:
wat zei je, spiegelen blinde koequote:[wb]Op dinsdag 21 oktober 2008 00:26 schreef BazzieK het volgende:[/b]
[..]
Heumeu![]()
Net bijna een frot focus aan gort gereden. Mevrouw dacht wel naar links te kunnen nadat de ambu voorbij was.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
wat zei je, spiegelen blinde koe![]()
hopsakee, bon erover heen en afgelopen!
Achja joh, kan allemaal veel erger, je had ook agent of conducteur kunnen zijn. Of nog erger, 25kw moeten rijdenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
Yeah, I'm happy![]()
![]()
...en dan moet ik maar uit mijn extase ontwaken
Ik mag weer naar bed, om morgen normaal naar school te gaan
Anti-climax
wie zei dat de RR niet 25kW wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Achja joh, kan allemaal veel erger, je had ook agent of conducteur kunnen zijn. Of nog erger, 25kw moeten rijden

quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:30 schreef Cageon het volgende:
[..]
wie zei dat de RR niet 25kW was![]()
ambu + donuts = honing, ik schnap
Pff bedtijd
truste!
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]Keek alleen maar boos, ambu had de donuts bij dus moest daar bij blijven
quote:Carer Ferenci was caught after a driver spotted him doing wheelies on his Yamaha R6 in June.
Vanonchtend 1,5 uur in de file gestaan en weer thuis.quote:
Je wil steeds sneller, je gaat steeds sneller.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stopt met werken bij deze baasquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanonchtend 1,5 uur in de file gestaan en weer thuis.![]()
Ik kwam er gewoon niet doorheen.![]()
Mag zelf beslissen of ik zo op de motor stap of een dagje ga snipperen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:53 schreef rib-1 het volgende:
Je stopt met werken bij deze baas
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook gewoon een motorfiets, de hellingshoek, t sturen, de KD, het accelereren onder hellingshoek, het voelen glijden van de voor of achterkant.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 07:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Cageon nicemaarre hoezo voelt hetzelfde aan als de TLR
zijn toch totaal verschillende karakters..?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanonchtend 1,5 uur in de file gestaan en weer thuis.![]()
Ik kwam er gewoon niet doorheen.![]()
Mag zelf beslissen of ik zo op de motor stap of een dagje ga snipperen.![]()
[..]
Je wil steeds sneller, je gaat steeds sneller.
Vul zelf maar in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, maar zo snel ga ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben lekker aan het rond rijden.
Met andere bandjes meer grip + hellingshoek, stepjes moeten naar de hoogste stand
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Heeee, daar sta ik ook!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:05 schreef Cageon het volgende:
kijk de tijden hier maar
Tijden van anderen op Zandvoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |