quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
kans op nat bleef wel aanwezigquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:56 schreef Cageon het volgende:
nice pics opm
18 graden![]()
lekker hoor, ga ik voor niks regenbandjes halen zo
alsie wil starten misschien wel ja.....quote:
Ja hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:58 schreef Den_Haag het volgende:
kan het niet platter?
* Den_Haag voelt zich weer een prutser
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:58 schreef Den_Haag het volgende:
kan het niet platter?
* Den_Haag voelt zich weer een prutser
Veel succes morgenquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:11 schreef Cageon het volgende:
dutje doen, morgen op tijd er uit om benzine in de moto te knikkeren
Het ontbreekt mij gelukkig aan dit soort talentquote:
quote:
Startonderbrekerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:38 schreef Cageon het volgende:
u heeft niet opgelet
[ afbeelding ]
dan nog maar een keerbinnen
en thanks
begint al goed met een MIL (Malfunction Indicator Light) en FI melding (Fuel Injection) fout
ff kijken wat t probleem is...
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:17 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)ets-op-de-motor.html
Bazzie geef me fiets is ff terug
Als je goed kijkt naar de foto zie je al dat je geen speling meer hebtquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Rib: laat ik nu net een canvas voor mijn Bday gekregen
@ Verder: Kan best platter..met méér grondspelingnu gaan stepjes, bocht & dember aan de grond..nog platter = onderuit lepelen
je bedoelt die bugspoilerquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:31 schreef rib-1 het volgende:
Als je goed kijkt naar de foto zie je al dat je geen speling meer hebt
Die slijt wel af bedoel jequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bedoelt die bugspoilerdie kan ook nog wel een stukje omhoog
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ritje ging lekker, wat wezen smijten bij het industrieterrein Nijmegenen toen ik een Audi A4 wilde inhalen vond die bestuurder het wel even grappig om volgas te geven waardoor hij strak naast me bleef rijden
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ritje ging lekker, wat wezen smijten bij het industrieterrein Nijmegenen toen ik een Audi A4 wilde inhalen vond die bestuurder het wel even grappig om volgas te geven waardoor hij strak naast me bleef rijden
Ik had het bijna voorspeld, maar zeg me dat het niet zo is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
zo lkkr ritje, mooi weer...
maar een RR in de puin is niet tof...
straks replies en pics...
Ik ga er even vanuit dat het een andere RR betreftquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
zo lkkr ritje, mooi weer...
maar een RR in de puin is niet tof...
straks replies en pics...
wtfquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wat een kutdag, compie heeft gewoon een ander wachtwoord.
Dus mag en kan niet eens licht administratieve werkzaamheden doen.![]()
Het verhaal achter de hele zaak is inmiddels veranderd, contract loopt af eind november, en ze willen zich voorbereiden op een nieuwe nog aan te nemen medewerker. En mij niet de gelegenheid geven dat ik iets zou meenemen qua bedrijfsinformatie. Want dat zou de GM zelf ook doen in mijn situatie.![]()
De vorige twee werknemers namen van hun werkgever ook informatie mee naar dit bedrijf zo vertelde hij.
Dus dan schepen ze mij maar op met de gevolgen.![]()
![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wat een kutdag, compie heeft gewoon een ander wachtwoord.
Dus mag en kan niet eens licht administratieve werkzaamheden doen.![]()
Het verhaal achter de hele zaak is inmiddels veranderd, contract loopt af eind november, en ze willen zich voorbereiden op een nieuwe nog aan te nemen medewerker. En mij niet de gelegenheid geven dat ik iets zou meenemen qua bedrijfsinformatie. Want dat zou de GM zelf ook doen in mijn situatie.![]()
De vorige twee werknemers namen van hun werkgever ook informatie mee naar dit bedrijf zo vertelde hij.
Dus dan schepen ze mij maar op met de gevolgen.![]()
![]()
[..]
![]()
De meeste motorrijders zien in een paar seconden geen auto meer in de spiegel.
Nou ja, jij ook niet.
Ik mag hopen dat het niet jou RR is, aangezien het wel een lekker ritje wasquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
zo lkkr ritje, mooi weer...
maar een RR in de puin is niet tof...
straks replies en pics...
Toch niet toevallig van een RR hè?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Kan mooi voor 50 a 60 euro aan een andere cilinderkop + nokkenassen + inlaatrubbers + kleppendeksel komenDus die maar vd week halen
Er zijn ontzettend veel smeersels en middeltjes.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:55 schreef Reintji het volgende:
Is een pinlock de beste anti-condens maatregel, of zweren de die-hards bij wat anders? Mijn vizier beslaat nogal snel, heb de ventilatie gaten vol open, maar alleen met vizier op een kier helpt het. (Aria Astro-J trouwens)
Hallo... dat is een hondaquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Toch niet toevallig van een RR hè?
Het gebeurt gewoon.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:33 schreef koffiekoekje het volgende:
wtf't klinkt allemaal erg ongeloofwaardig
ik geloof 't wel
maar ik kan 'niet geloven
![]()
![]()
Sew da muda fuka's
Driver not found! ...quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ernstig hoor
[ afbeelding ]
dus ik kan kiezen tussen default en "No"
dat kan wel gezien de laatste wekenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Driver not found! ...
Is dat een foutmelding van je Bandit?
Klussen op je werkquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het gebeurt gewoon.En op mijn woorden hoe raar ik het vind ..
..het is normaal want info meenemen gebeurt veel. .![]()
Morgen een vloer aanleggen en wandjes plaatsen.
Klusserdeklusserdeklutskwijt.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Cageon het volgende:
Zo verslagje,
's morgens op tijd uit bed, motor ingeladen, 2 sets bandjes mee (Pirelli slick/SC en regenbandjes)
De MPP2ct, zaten er nog onder, dus hopen dat de bandenman ook aanwezig zou zijn.
Alles klaar, kleine wereld reis gemaakt naar CPZ, weer terug op t circuit
Na wat interesse van 'bekenden' en een half uur voor rijtijd, nog geen bandenman, ok dat word dus "ouderwets" MPP's rijden. Geen probleem voor de eerste keer dacht ik zo.
hop gaan rijden, en lekker rustig aan de boel opgewarmd.![]()
De eerste kneedowns kwamen al vlot na de opwarmrondes, het blijft een motorfiets en voelde dus vrijwel hetzelfde aan als de TLR, alleen dat remmen...
De fiets liet maar weinig merken en vertragen deed die toch echt wel![]()
beetje uitproberen dus.
Na de eerste sessie even contact met Cageon Sr. gehad en bleek een 2.16 gereden te hebben, niks mis mee dacht ik zo, begon vlotter dan verwacht
De sessies daarna gingen steeds vlotter en regelmatig de schoen aan de grond.
De laatste 2 sessies bezig geweest met de juiste versnellingen want zat nog regelmatig net onder de powerband. Tjah, de twin gewend he!
Het sliden ook al redelijk te pakken, best lekker hoor![]()
Maar wat stuurt dit makkelijk, en die remmenheerlijk
Uiteindelijk een 2.08.24 geklokt, de snelste tijd op de TLR was de laatste keer 2.10.4x.
Geheel naar tevredenheid dus weer terug gekeerd naar huis.
en idd er lag een andere RR (CBR600RR) een beetje in puin na een aanvaring met een hugenholtz muurtje.
de pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
u is weer fantastieschquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oe, Cageon heeft een Kraftwerk koffertje
Zeker een bandit kwaaltjequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat kan wel gezien de laatste weken
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Cageon het volgende:
Zo verslagje,
's morgens op tijd uit bed, motor ingeladen, 2 sets bandjes mee (Pirelli slick/SC en regenbandjes)
De MPP2ct, zaten er nog onder, dus hopen dat de bandenman ook aanwezig zou zijn.
Alles klaar, kleine wereld reis gemaakt naar CPZ, weer terug op t circuit
Na wat interesse van 'bekenden' en een half uur voor rijtijd, nog geen bandenman, ok dat word dus "ouderwets" MPP's rijden. Geen probleem voor de eerste keer dacht ik zo.
hop gaan rijden, en lekker rustig aan de boel opgewarmd.![]()
De eerste kneedowns kwamen al vlot na de opwarmrondes, het blijft een motorfiets en voelde dus vrijwel hetzelfde aan als de TLR, alleen dat remmen...
De fiets liet maar weinig merken en vertragen deed die toch echt wel![]()
beetje uitproberen dus.
Na de eerste sessie even contact met Cageon Sr. gehad en bleek een 2.16 gereden te hebben, niks mis mee dacht ik zo, begon vlotter dan verwacht
De sessies daarna gingen steeds vlotter en regelmatig de schoen aan de grond.
De laatste 2 sessies bezig geweest met de juiste versnellingen want zat nog regelmatig net onder de powerband. Tjah, de twin gewend he!
Het sliden ook al redelijk te pakken, best lekker hoor![]()
Maar wat stuurt dit makkelijk, en die remmenheerlijk
Uiteindelijk een 2.08.24 geklokt, de snelste tijd op de TLR was de laatste keer 2.10.4x.
Geheel naar tevredenheid dus weer terug gekeerd naar huis.
en idd er lag een andere RR (CBR600RR) een beetje in puin na een aanvaring met een hugenholtz muurtje.
de pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
u is lekker weze gassen zo te zienquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:53 schreef Cageon het volgende:
Zo verslagje,
's morgens op tijd uit bed, motor ingeladen, 2 sets bandjes mee (Pirelli slick/SC en regenbandjes)
De MPP2ct, zaten er nog onder, dus hopen dat de bandenman ook aanwezig zou zijn.
Alles klaar, kleine wereld reis gemaakt naar CPZ, weer terug op t circuit
Na wat interesse van 'bekenden' en een half uur voor rijtijd, nog geen bandenman, ok dat word dus "ouderwets" MPP's rijden. Geen probleem voor de eerste keer dacht ik zo.
hop gaan rijden, en lekker rustig aan de boel opgewarmd.![]()
De eerste kneedowns kwamen al vlot na de opwarmrondes, het blijft een motorfiets en voelde dus vrijwel hetzelfde aan als de TLR, alleen dat remmen...
De fiets liet maar weinig merken en vertragen deed die toch echt wel![]()
beetje uitproberen dus.
Na de eerste sessie even contact met Cageon Sr. gehad en bleek een 2.16 gereden te hebben, niks mis mee dacht ik zo, begon vlotter dan verwacht
De sessies daarna gingen steeds vlotter en regelmatig de schoen aan de grond.
De laatste 2 sessies bezig geweest met de juiste versnellingen want zat nog regelmatig net onder de powerband. Tjah, de twin gewend he!
Het sliden ook al redelijk te pakken, best lekker hoor![]()
Maar wat stuurt dit makkelijk, en die remmenheerlijk
Uiteindelijk een 2.08.24 geklokt, de snelste tijd op de TLR was de laatste keer 2.10.4x.
Geheel naar tevredenheid dus weer terug gekeerd naar huis.
en idd er lag een andere RR (CBR600RR) een beetje in puin na een aanvaring met een hugenholtz muurtje.
de pics!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hendig sjiekquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ernstig hoor
[ afbeelding ]
dus ik kan kiezen tussen default en "No"
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het ontbreekt mij gelukkig aan dit soort talent![]()
WB succes morgen![]()
Cageon stuur ze
Dank herenquote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Cageon: Das wel een geilsetje
S6beiden
Was het zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |