Was wel mijn jarenlange ambitie jaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:03 schreef bvvt het volgende:
O, jij had em willen doen?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was wel mijn jarenlange ambitie ja
Ik zat aan de fles.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:59 schreef bvvt het volgende:
en nu durft er niemand meer te reageren omdat ie dan een nieuw topic moet openen
Toen zat ik bij m'n omaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je loopt al meer dan 2 uur achter.![]()
[..]
[..]
nais maar zeeeeer appartquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zat aan de fles.
Had nog wel wat zeer mooiOP materiaal achter de hand.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohwja natuurlijk die andere fles, dacht alquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zat aan de fles.
Had nog wel wat zeer mooiOP materiaal achter de hand.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'Designwijs' is er over nagedacht.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:02 schreef Geerd het volgende:
Ohwja natuurlijk die andere fles, dacht al
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:06 schreef bvvt het volgende:
was een strakke qualify
Zit je ook niet op te wachten als je naar huis wilquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:24 schreef Den_Haag het volgende:
Net apart rit terug vanuit college met het koekblik. Bij Zoetermeer ziet een opa volledig een remmend vrachtwagentje over het hoofd. Vol erin en zo geschrokken dat hij zelfs daarna nog geen eens remt. De vrachtwagen heeft hem maar afgeremd met de achterbumper.
Bel ik 112 om de politie te waarschuwen (rijbanen lagen vol met troep, etc) is die muts daar zo in paniek dat ze me doorverbind met de ambulance-dienst en hun vertelt dat er voor mijn deur een ongeluk is gebeurd. Alsof ik op de A12 woon
Kon trouwens ook niet hard remmen omdat een bosuil op de TDM 10 meter achter me reed.
Ik neen aan dat het niet jouw opa was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:38 schreef Den_Haag het volgende:
Geen idee. gebeurde precies onder de Mandela brug. Kon dus niet stoppen om ff te kijken, ivm de oprit. Zeker niet met die brommer zo kort achter me.
Ah okay, ik dacht je was gestopt om te helpenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:38 schreef Den_Haag het volgende:
Geen idee. gebeurde precies onder de Mandela brug. Kon dus niet stoppen om ff te kijken, ivm de oprit. Zeker niet met die brommer zo kort achter me.
Een droom vibo van -XX-quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:21 schreef rib-1 het volgende:
Alleen de kleur
Een banaan met 500 Pk
[ afbeelding ]
Word het nog wat met de GS of tuffel je nog steeds gewoon op die andere rond??quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
godverde grafkanker contactslot
Dacht, laat ik ff vriendelijk zijn. En ik ben nog schadevrijquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik neen aan dat het niet jouw opa was.
en geen breaktest gedaan om die bosuil kwijt te raken?
Ja, erg hequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:09 schreef TataK het volgende:
Beleggingstip
Als je op 1-1-2008 voor 1000 euro aandelen Fortis kocht, dan heb je nu nog 100 euro![]()
Als je op 1-1-2008 voor 1000 euro aandelen ING kocht, dan heb je nu nog 175 euro![]()
Als je op 1-1-2008 voor 1000 euro aandelen Rabobank kocht, dan heb je nu nog 275 euro![]()
Als je op 1-1-2008 voor 1000 euro aan kratjes biet kocht, dan heb je nu nog voor 395 euro statiegeld tegoed![]()
Kortom, als je de laatste 10 maanden lekker onderuit gezakt op de bank zat met een biertje in je hand, dan leverde dat nog het hoogste rendement op![]()
Beleggen is helemaal niet zo moeilijk als je denkt![]()
![]()
![]()
Hartelijke groeten
Uw beleggingsadviseur
Picz Plzquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:12 schreef Cageon het volgende:
owja
wat een fucking stuuruitslag zeg, heb al meerdere keren bijna op mijn snuffert gelegen.
en ik maar denken dat ik niet kon straatje keren met de TLR, dit slaat alles
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ghe goede oude tijdnog geen jaar geleden
quote:[..]
waar
zo een band kan toch niet de bocht omquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gister @ TU Delft tegen gekomen... zelfbouw wagentje met WR450 blok erin, alluz composiet
[ afbeelding ]
zolder?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hebbie nog Zolder-impressie-picz
er is heel wat afgemeetquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was ff aan het bladeren en zijn toch aardig wat meets geweestjammer niet overal even goede cams aanwezig
iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
er is heel wat afgemeet
volgens mij gingen we practisch elk weekend rijden voor een vrij lange tijd
wil in de winter nog wel is met de FOK!MC leden karten ofzo ergens in het midden van het land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een oude halogeenlamp die ik even uit de woonkamer meeneem.quote:Op zondag 19 oktober 2008 00:55 schreef Cageon het volgende:
niet dus, verlichting in de garage is dus wel noodzakelijk
maarjaa
En als ik snel wat ga doen zo'n led hoofdlampje op het koppie.
Heel simpel, hoog nerd gehalte, beste aankoop dit jaar, werkt geweldig.
Vooral als je tussen alle hoekjes en gaatjes onderdelen zoekt in de stalling.![]()
RTL7Allard Kalf en Keesje van Bridgestone autobanden die iets over motoren zeggen.
![]()
En nu MotoGP.![]()
![]()
Opwarmronde us al begonnen.
![]()
![]()
![]()
kun jij niet eens pauzeren of terug spoelen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 08:27 schreef Worldbeater het volgende:
Tssss net als ik een Senseo ga halen de beslissende inhaalactie en een valpartij van mijn favoriet.
Ik plug die lamp gewoon in het stopcontact@zhe stalling.quote:Op zondag 19 oktober 2008 10:32 schreef Cageon het volgende:
garage is te ver weg om een lamp mee te namen vanuit de kamer.
een verlengsnoer zou misschien kunnen, maar btje tricky omdat er ook nog verkeer langs komt af en toe en dus over dat snoer moet rijden.![]()
Dat zou moeten kunnen, als ik het ding aanzet.quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:07 schreef Cageon het volgende:
kun jij niet eens pauzeren of terug spoelen?![]()
![]()
Inruilen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:13 schreef Cageon het volgende:
tyfus honda
Had je een verschrompelde lever en een gigantische bierpens.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:09 schreef TataK het volgende:
Kortom, als je de laatste 10 maanden lekker onderuit gezakt op de bank zat met een biertje in je hand ..
Waarom niet.quote:
Indicator light. Knipperlicht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:38 schreef Cageon het volgende:
en thanks
begint al goed met een MIL (Malfunction Indicator Light) en FI melding (Fuel Injection) fout
ff kijken wat t probleem is...
Vriendinnetje wilde me ook al weg hebben.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:44 schreef Den_Haag het volgende:
WB, nog rijden vandaag? of ga je sleutelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Worldbeater op 19-10-2008 14:25:11 ]
het probleem was daar nog niet aan de orde, blijkbaar.quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Waarom niet.![]()
[..]
Indicator light. Knipperlicht.![]()
![]()
Is het ding niet rijklaar gemaakt.
Of racer=zoek het maar uit.![]()
quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
kans op nat bleef wel aanwezigquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:56 schreef Cageon het volgende:
nice pics opm
18 graden![]()
lekker hoor, ga ik voor niks regenbandjes halen zo
alsie wil starten misschien wel ja.....quote:
Ja hoorquote:Op zondag 19 oktober 2008 21:58 schreef Den_Haag het volgende:
kan het niet platter?
* Den_Haag voelt zich weer een prutser
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:58 schreef Den_Haag het volgende:
kan het niet platter?
* Den_Haag voelt zich weer een prutser
Veel succes morgenquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:11 schreef Cageon het volgende:
dutje doen, morgen op tijd er uit om benzine in de moto te knikkeren
Het ontbreekt mij gelukkig aan dit soort talentquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |