quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik wil gewoon echt niet weten wat jij allemaal invoert in Google.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:26 schreef rib-1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pistoolwarmer
Of sjaal voor je puddingbuks
Willywarmerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:30 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Je moet die site eens bekijken, mafkezen op deze wereld
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alleen de rode bal met wollen straps ontbreekt nog
Lekker al dat haar in je bakkes.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:39 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Rode knot wol met gestreepte gebreide riempjes
[ afbeelding ]
Ik trek mijn pyama aan en ga pittenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Lekker al dat haar in je bakkes.Aan de andere kant afgaande op wat voor soort personen dit soort dingen kopen zal je dat toch wel krijgen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:43 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik trek mijn pyama aan en ga pitten
[ afbeelding ]![]()
Je weet toch waar wol vandaan komtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:14 schreef bvvt het volgende:
hoe kom je er inderdaad op om dergelijke sites te bekijken Rib.......
Lieve jongen.quote:[message=10736593,noline]Bazzie schreef op 18 oktober 2008 @ 00:24[/message]:
Met alle plezier, laatst een Hypermotard gereden. Geweldige motor. Wel tot de conclusie gekomen dat het iets te veel vermogen voor mij is op dit moment maar over een paar jaar een serieuze kanshebber.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lieve jongen.
Het is een agent, die liegen altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat van die UTP kabel begrijpen ze idd nog niet eens.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik verwacht dat ze alleen de utp-cabel uit je pc trekken en dat je nog gewoon verder kan op het draadloos netwerk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft het smeergeld nog niet ontdekt.quote:
Wat onbetaalbaar is lijkt zo onbereikbaar.
Imago.![]()
Misschien vind je ze leuk?quote:
Bas:Een hele goede morgenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:48 schreef BazzieK het volgende:
Was een praktijk examen met acteur. Moest iemand gaan vertellen dat zijn vader dood was. Was vorige keer gezakt omdat ik een emotieloze hond benDeze keer ging het blijkbaar beter
حَرَامْquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:03 schreef rib-1 het volgende:
Aangezien WB de enige op het werk is met kennis van pc's zal het geen probleem zijn om de logfiles te legenXP antispy on board.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extern bedrijf is ingehuurd om me af te koppelen.
Gewoon serverrechten/schijven amputeren mag ik hopen. Niet zonder internet.![]()
Mannetje van dat bedrijf verbaasde zich een tijdje geleden al over het wachtwoord bij de general manager.
Hebben jullie iets voor elkaar te verbergen.![]()
![]()
![]()
Wachtwoord was er van de ene op de andere dag ingekomen, terwijl ik bij zijn afwezigheid soms nog in het oude DOS verkoopsysteem moest. Rare verrassing. Hele tijd geleden wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:54 schreef Cocktailprikker het volgende:kom ik de buurman buiten tegen... of ik altijd zonder helm rijd
Joh ik zette de motor even van voor naar achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |