Onderdeel van mn reintegratiequote:
Zomerhandschoenen volstaan nog steeds in de ochtenden hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:26 schreef Geerd het volgende:
Zo hotgrips zitten erop, te warm om zonder handschoenen aan te pakken, goeie shit dus
Ik verwacht dat ze alleen de utp-cabel uit je pc trekken en dat je nog gewoon verder kan op het draadloos netwerkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zonder netwerk is het ook niet werkbaar, ben benieuwd hoe ze maandag verder gaan.
Net een oproep gemist van de general manager. WB zat in de sportschool ja.![]()
![]()
![]()
Jou ochtend gaat cker van 11.58 tot 11.59quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zomerhandschoenen volstaan nog steeds in de ochtenden hoor
[..]
Ik verwacht dat ze alleen de utp-cabel uit je pc trekken en dat je nog gewoon verder kan op het draadloos netwerk
Best sexyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:27 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)lden-en-praatje.html
KK iets voor jou??
Vanaf 8:00 op de wegquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jou ochtend gaat cker van 11.58 tot 11.59
Ben ik allang treintje aan het rijden man:Pquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vanaf 8:00 op de wegdurf niet in het donker
Rij je nog wel eens, kom je nooit meer tegenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:46 schreef -XX- het volgende:
Wat een mooie verslagjes toch telkens wb.
Ik denk wel 90%, maar heb van de week ook belangenloos en op eigen innitiatief een uur overgewerkt toen er wel wat te doen was. Terwijl ik die middag wilde sporten na werktijd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan komt zijn baas er achter dat hij de helft van de tijd loopt te klooien op foraWeet niet wat beter is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sla de helft over tegenwoordig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:46 schreef -XX- het volgende:
Wat een mooie verslagjes toch telkens wb.![]()
Maar als je nog wilt weten wat voor een achterlampje er in je SZR moet, ik kan het ding straks aardig dromen.
![]()
Google maar ff burger.quote:![]()
ga je op vakantie of zo? naar.....quote:
Waarom denk ik aan henquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aardig bandje nieuwe talenten trouwens.
Aangezien WB de enige op het werk is met kennis van pc's zal het geen probleem zijn om de logfiles te legenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan komt zijn baas er achter dat hij de helft van de tijd loopt te klooien op foraWeet niet wat beter is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:03 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Aangezien WB de enige op het werk is met kennis van pc's zal het geen probleem zijn om de logfiles te legenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stelletje corrupten bij elkaar hier.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Stelletje corrupten bij elkaar hier.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geslaagd, kater hielp goed tegen de zenuwen![]()
Was een praktijk examen met acteur. Moest iemand gaan vertellen dat zijn vader dood was. Was vorige keer gezakt omdat ik een emotieloze hond benquote:
Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Was een praktijk examen met acteur. Moest iemand gaan vertellen dat zijn vader dood was. Was vorige keer gezakt omdat ik een emotieloze hond benDeze keer ging het blijkbaar beter
Ben er ook geen fan van, hondjes nadoen mag je het met de mama van -XX- over hebbenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:57 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden![]()
Krijg je toneelles op de politieschool![]()
![]()
Kan je ook een hondje nadoen
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van, hondjes nadoen mag je het met de mama van -XX- over hebben
Ik wil gewoon echt niet weten wat jij allemaal invoert in Google.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:14 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik heb nog een examenvraag voor je:
Is onderstaande foto het nieuwe ondergoed voor de vrouwelijke politieagenten?
[ afbeelding ]
Ja / Nee
Zie hier het antwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |