quote:
Kut remklauwen .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd wat je in ruil meekrijgt voor die schade bak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:07 schreef ikookhier het volgende:
Goedemorgen beste medefokkers![]()
Vanmiddag 6000km beurt![]()
![]()
Geen leen fiets wacht er ff opquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:17 schreef Worldbeater het volgende:
Ben benieuwd wat je in ruil meekrijgt voor die schade bak.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:28 schreef Cageon het volgende:
@WB, jawel, de vraag wanneer ik hem nou op kan halen is wat lastig
zodalijk![]()
Alleen olie en filter.quote:
of:quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien vind je ze leuk?[ afbeelding ]
[..]
Bas:Een hele goede morgendude.. euh of mevrouw, ik zie het niet zo snel.
![]()
Bas:Uw vader is dood.![]()
Bas:Wat zegt U! Ik versta U niet meer!
Bas:Kunt u wat duidelijker praten!!![]()
Bas:Dude.. euh of mevrouw!!!!!![]()
Bas:Heeft u het begrepen!!!!!![]()
Bas:Hallloooo!!!![]()
Bas:Ja ga maar alleen huilen, ik moet nodige andere nuttige dingen doen.
![]()
Bas: collega, we gaan ff bij de Macen Motoport neuzen onder werktijd.
![]()
![]()

[img]quote:[..]
حَرَامْ![]()
quote:[..]
XP antispy on board. [ afbeelding ]
Extern bedrijf is ingehuurd om me af te koppelen.
Gewoon serverrechten/schijven amputeren mag ik hopen. Niet zonder internet.![]()
Mannetje van dat bedrijf verbaasde zich een tijdje geleden al over het wachtwoord bij de general manager.
Hebben jullie iets voor elkaar te verbergen.![]()
![]()
![]()
Wachtwoord was er van de ene op de andere dag ingekomen, terwijl ik bij zijn afwezigheid soms nog in het oude DOS verkoopsysteem moest. Rare verrassing. Hele tijd geleden wel.
Hij zal zich wel afgevraagd hebben wat jij met al die backups moet, en of je er thuis ook 1 hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door koffiekoekje op 18-10-2008 12:16:46 ]
Dat kan financieel in je voordeel werkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:15 schreef Geerd het volgende:
Zo ook weer thuis, nu is kmteller kabel weer gebroken![]()
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lieve jongen.
Mja, maar dat ding valt niet te rijden met al dat koppelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
pusssy!!!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mja, maar dat ding valt niet te rijden met al dat koppel
Bent u de weduwe Jansen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien vind je ze leuk?[ afbeelding ]
[..]
Bas:Een hele goede morgendude.. euh of mevrouw, ik zie het niet zo snel.
![]()
Bas:Uw vader is dood.![]()
Bas:Wat zegt U! Ik versta U niet meer!
Bas:Kunt u wat duidelijker praten!!![]()
Bas:Dude.. euh of mevrouw!!!!!![]()
Bas:Heeft u het begrepen!!!!!![]()
Bas:Hallloooo!!!![]()
Bas:Ja ga maar alleen huilen, ik moet nodige andere nuttige dingen doen.
![]()
Bas: collega, we gaan ff bij de Macen Motoport neuzen onder werktijd.
![]()
of jij kan gewoon nog niet rijden .......quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
zooo, die is strak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bent u de weduwe Jansen?
Nee?
Wedden van wel?
Dat jij niet doorrijdtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 11:57 schreef Fezzizzel het volgende:
Godver scooterrijders moesten ze ook van de weg trekken. Gisteren naderende rotonde met een dikke vrachtwagen voor mij en links van me een fietspad. Komt zon Hassan op de scooter mij rechts voorbij en knijpt em nog net in die meter voor mijn motor en die vrachtwagen. Ik had de neiging om em van zn scooter te schoppen.... Waarom mogen die grasmaaiers in godsnaam op de openbare weg? Ze kunnen geen afstand houden positie op de weg is kut etc.
Aaaaaaah lucht op ff zeiken
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
of jij kan gewoon nog niet rijden .......
misschien verstandig om nog ff 25 KW te blijven rijden???????
quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:06 schreef koffiekoekje het volgende:
of:
Bas: Tring......
Burger:![]()
![]()
![]()
Hallo agent.
Bas... Gefeliciteerd!!!U heeft nu recht op de erfenis
[ afbeelding ]
Zo slim is'ie dus niet.quote:Hij zal zich wel afgevraagd hebben wat jij met al die backups moet, en of je er thuis ook 1 hebt.
Als het werkt heb ik er meer.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:25 schreef BazzieK het volgende:
Hebben ze onder les bedacht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:28 schreef bvvt het volgende:
zooo, die is strak.
ROFLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |