Startonderbrekerquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:38 schreef Cageon het volgende:
u heeft niet opgelet
[ afbeelding ]
dan nog maar een keerbinnen
en thanks
begint al goed met een MIL (Malfunction Indicator Light) en FI melding (Fuel Injection) fout
ff kijken wat t probleem is...
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:17 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)ets-op-de-motor.html
Bazzie geef me fiets is ff terug
Als je goed kijkt naar de foto zie je al dat je geen speling meer hebtquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Rib: laat ik nu net een canvas voor mijn Bday gekregen
@ Verder: Kan best platter..met méér grondspelingnu gaan stepjes, bocht & dember aan de grond..nog platter = onderuit lepelen
je bedoelt die bugspoilerquote:Op maandag 20 oktober 2008 15:31 schreef rib-1 het volgende:
Als je goed kijkt naar de foto zie je al dat je geen speling meer hebt
Die slijt wel af bedoel jequote:Op maandag 20 oktober 2008 16:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je bedoelt die bugspoilerdie kan ook nog wel een stukje omhoog
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ritje ging lekker, wat wezen smijten bij het industrieterrein Nijmegenen toen ik een Audi A4 wilde inhalen vond die bestuurder het wel even grappig om volgas te geven waardoor hij strak naast me bleef rijden
quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja ritje ging lekker, wat wezen smijten bij het industrieterrein Nijmegenen toen ik een Audi A4 wilde inhalen vond die bestuurder het wel even grappig om volgas te geven waardoor hij strak naast me bleef rijden
Ik had het bijna voorspeld, maar zeg me dat het niet zo is.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
zo lkkr ritje, mooi weer...
maar een RR in de puin is niet tof...
straks replies en pics...
Ik ga er even vanuit dat het een andere RR betreftquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:17 schreef Cageon het volgende:
zo lkkr ritje, mooi weer...
maar een RR in de puin is niet tof...
straks replies en pics...
wtfquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Wat een kutdag, compie heeft gewoon een ander wachtwoord.
Dus mag en kan niet eens licht administratieve werkzaamheden doen.![]()
Het verhaal achter de hele zaak is inmiddels veranderd, contract loopt af eind november, en ze willen zich voorbereiden op een nieuwe nog aan te nemen medewerker. En mij niet de gelegenheid geven dat ik iets zou meenemen qua bedrijfsinformatie. Want dat zou de GM zelf ook doen in mijn situatie.![]()
De vorige twee werknemers namen van hun werkgever ook informatie mee naar dit bedrijf zo vertelde hij.
Dus dan schepen ze mij maar op met de gevolgen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |