Hij is dan ook dol op kerstquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:35 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Geerd heeft wel haar kerstboom gezien
quote:
rib-i moet er dan een paar vrouwen bij nemen denk ik, als ik zijn pimpende gitaar spulletjes ziequote:
Ik wil ze juist in de verkoop doen voor de nieuwe collectiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
rib-i moet er dan een paar vrouwen bij nemen denk ik, als ik zijn pimpende gitaar spulletjes zie
Doe is kopenquote:
niet echt overquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:07 schreef Geerd het volgende:
Heeft er ook een tijd over.
Zet jij je volume eens lager, belhamelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:09 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Triest
Een motor die klinkt als een vorkheftruck
KK en ik hadden het al voorspeld, ik zou er actieve infinity speakers met Dual 12" (300mm) Preloaded Enclosure with Slipstream™ Port inhangen en op www.motorbikesounds.com/Akrapovic de twinturbomotomorini.mp3 downloaden
Is ze aan de rooieklatsquote:
Is opoe op bezoekquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:57 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Is ze aan de rooieklats![]()
Gelukkig heb je fok! nog
lkkr hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zaterdag andere cilinderkopf und nokkenwelle halen !!!!! 1!!!!!11![]()
![]()
VET! IK NEEM HET ER NOG EVEN VAN.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:37 schreef rib-1 het volgende:
Bijna vergeten...:{
Vandaag is het:
INTERNATIONAL CAPSLOCKDAY
HAPPY CAPSLOCKDAY!!!!!
JUST DO IT!!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:38 schreef bvvt het volgende:
IK ZIT EEN BEETJE TE DENKEN OVER DE VOLGENDE BIKE.
DIE VAN MIJ IS INMIDDELS DIK OVER DE 85K HEEN.
MISSCHIEN IS HET WAT.
ANDERS IETS NIEUWER EN OOK IETS DUURDER.
DAMN FUCKING CAPSLOCK DAY IS ECHT ROTTEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |