Ooh.. welke speler.. Ja, zeg dat dan..quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het staat er nog steeds niet in, ursel
Maar het gaat dus om Hofland.
Tvpquote:Op zondag 30 november 2008 12:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Als Utreg verliest ga ik zelfmoord plegen
jna heeft al beloofd om te helpen poetsen, maar alleen als Bojan gekocht wordt.quote:Op donderdag 11 december 2008 18:40 schreef Loserkid het volgende:
Als Bojan ECHT naar Ajax komt poets ik elke dag na de training zijn schoenen.
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:51 schreef koemleit het volgende:
Bojan.
hou toch op joh. die gozer is klasses beter dan huntelaar, die komt echt niet voor de helft van een huntelaar VAN spanje NAAR nederland.
zo wel ga ik nakend staan zwaaien bij zijn aankomst in Nederland.
quote:Op maandag 15 december 2008 19:46 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Held pur sang!
Als Sno dit jaar nog een hattrick scoort in Ajax 1 dan koop ik gelijk een shirtje van Ajax met zijn naam + nummer erop!
Neeheee, anders stond er wel seizoenquote:Op maandag 15 december 2008 20:51 schreef toma het volgende:
[..]
Smiegt.
Je bedoelde natuurlijk dit seizoen?
Sjimz, ik ben de minste niet. Laten we er mei van maken.quote:Op maandag 15 december 2008 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Neeheee, anders stond er wel seizoen
De verschrikkelijke Snoman voor topscorerquote:Op maandag 15 december 2008 23:37 schreef Houniet het volgende:
Jij bent zo de lul!!!!!!!!
Lekker spontaanquote:Op maandag 15 december 2008 23:46 schreef Lamzak_ het volgende:
Iemand up voor elia->ajax?
Ik zeg dat hij niet gaat, maar waarvoor gaan we wedden.
Elia ook.quote:Op maandag 15 december 2008 23:49 schreef Houniet het volgende:
Ajax is met een hoofdletter Lamzak_.
quote:Op maandag 15 december 2008 23:37 schreef Houniet het volgende:
Jij bent zo de lul!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:48 schreef rubbereend het volgende:
Als Dj_Day-V deze inlost als Sno het presteerd dan maak ik van DJ_Day-V in Ajaxshirt een standbeeld
Dat was andersquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dj_Day-V lost zijn beloftes toch niet in.
Nee hoor, een belofte is een belofte.quote:
Inderdaad, veel praatjes weinig daden..quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dj_Day-V lost zijn beloftes toch niet in.
Zo leer je je echte vrienden pas kennen hequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee hoor, een belofte is een belofte.
Noem ze is allemaal opquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Alsof jij ooit een belofte hebt ingelost
Roepen ok, maar ook echt typen.. het staat nu zwart op wit, je kan het gewoon niet ontkennen...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tijdens een penaltiereeks roep je wel meer rare dingen...
Een week maar?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
Als Ajax op achterstand komt tegen de Graafschap verander in mn ava in een Graafschaplogo voor een week
Ja ik kan wel zeggen totdat Ajax de volgende competitiewedstrijd weer wint, maar als ze dan van ADO verliezen of gelijk tegen spelen, moet ik nog langer wachtenquote:
Ik denk dat ik na vanavond de lul ben?quote:_Mike_ op 23-03-2008: Als van Basten volgend jaar gaat winnen met dominant/mooi voetbal laat hij vBastens hoofd op een shirt printen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:49 schreef Pupp3t het volgende:
Feyenoord.
Das toch die club die volgend jaar 1ste divisie speelt ?
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren rijd ik persoonlijk naar de kuip toe om daar een kratje jupiler te brengen.
feyenoord zal zich wel handhaven.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik zit nu heel erg te neigen naar een tegenprestatie...
Als Paultje scoort vanavond neem ik zijn hoofd als avatar voor een halfjaar.
[FOK!actie] Serious Request 3FMquote:Op zaterdag 20 december 2008 16:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik lust eigenlijk nog steeds wel een biertje, Ray.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
Als Ajax op achterstand komt tegen de Graafschap verander in mn ava in een Graafschaplogo voor een week
Als Verbeek naar FC Utrecht gaatquote:Op zondag 21 december 2008 17:06 schreef thaduck het volgende:
Als Verbeek komt dan kom ik niet meer
Foppe lijkt me ook wel wat, die heeft toch niets te doen op het moment?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:
10,= voor degene die een kloppende stand post.
Ja, écht.
Ja tuurlijkquote:
10 netto wat..? Kratjes bier?quote:
quote:
50 inmiddels, 25 van sjimz en 25 van Ray.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, ik ook!
50,= voor de goede eindstand die gepost is vóór speelronde 18.
Komt natuurlijk allemaal omdat jij in Argentinië zit...quote:
In dat geval vind ik dat er iets te vieren valt met 10 kratjes bierquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niet meer.
Over Adothehague.quote:Op maandag 29 december 2008 20:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als jij een mod op VBL wordt dan stop ik met modden.
Als reactie op sjimz.quote:Op maandag 29 december 2008 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Kick, dan gaat mijn sollicitatie direct de deur uit.
Uit: Vitesse #54 - Waar is Materazzi als je 'm nodig hebt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:17 schreef Espabilado het volgende:
Als Hans Kraaij Jr trainer wordt verbrand ik m'n CC
....
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als TR mod wordt eet ik mijn schoen op.
Dat zei RM ook toen hij ergens 10 kratjes op zettequote:
Maar hier heb ik feitelijk nu nog enige invloed opquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat zei RM ook toen hij ergens 10 kratjes op zette
Had hij dat toen niet dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar hier heb ik feitelijk nu nog enige invloed op
Gaat dat net zoals in FB nu?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, Ray kan mensen niet goed onder druk zetten. Ik wel.
Jawel, ooit.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:45 schreef superjood het volgende:
[..]
Jezus wat een gedoe. Maar als Gomes en Alex deze winter allebei naar PSV komen koop ik een shirt van Alex.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:30 schreef Blueberrypancake het volgende:
[..]
Gisteren heeft Anderlecht nog met 4-0 verloren van een Spaanse 2e divisieclub. Als PSV zelfs niet wint van dit Anderlecht, dan spring ik voor de eerste de beste intercity
Dat wordt dan een platte pannenkoek!quote:
quote:
Huh?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:29 schreef RayMania het volgende:
Die is op z'n minst dubieus hoor, Paaskonijn.
Ik wacht al op de foto's op theync.comquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef Paaskonijn het volgende:
En Blueberry mag lekker voor de trein spingen0-0
Zo lang die trein dan maar stil staat wanneer 'ie springt....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op zondag 18 januari 2009 01:01 schreef _Mike_ het volgende:
Als Barca dit jaar geen prijs wint zet ik een Real Madrid tattoo op mijn reet.
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:36 schreef sezten het volgende:
IK BEN HET ZAT!
Ik wed dat ik het beter kan dan Jimenez.
Als we woensdag niet met meer dan 2 goals verschil van Valencia winnen ga ik zijn ruiten ingooien DAN ZULLEN WE NOG WEL IS ZIEN!
Ik ook.quote:
Als Ronald Koeman of Ruud Gullit coach wordt van NEC.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als een van die twee het wordt, eet ik mijn seizoenskaart op.
Oh oh.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als Ronald Koeman of Ruud Gullit coach wordt van NEC.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:45 schreef KELDER het volgende:
Als Wouters voor de groep wordt gezet pleegt die zelfmoord ben ik bang.
Leg uit?quote:
Het is 2-1 geworden, en de 2-1 viel in de 89ste minuut.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:41 schreef venomsnake het volgende:
Op zondag 25 januari 2009 21:36 schreef sezten het volgende:
IK BEN HET ZAT!
Ik wed dat ik het beter kan dan Jimenez.
Als we woensdag niet met meer dan 2 goals verschil van Valencia winnen ga ik zijn ruiten ingooien DAN ZULLEN WE NOG WEL IS ZIEN!
Ook weer zo'n uitspraak waar niemand iets aan heeft omdat je het toch niet uitvoert.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:08 schreef sezten het volgende:
[..]
Het is 2-1 geworden, en de 2-1 viel in de 89ste minuut.
Die ruiten gaan een keer eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |