Ja maar Utrecht is geen subtopper om eerlijk te zijn. Eerder middenmotorquote:Op zondag 21 december 2008 17:12 schreef Adelante het volgende:
Gullit zocht ook nog wat bij een suptopper in de eredivisie
Utreg is te min voor hemquote:Op zondag 21 december 2008 17:48 schreef golfer het volgende:
Tegen die tijd is de ras-Utrechtenaar Van Basten misschien ook weer op de markt.
Andries Jonker dus.quote:Op zondag 21 december 2008 18:54 schreef SCH het volgende:
Iemand met rust en visie en niet zo'n blaaskaak.
Als jullie die topper daar maar in het noorden houdenquote:Op zondag 21 december 2008 18:54 schreef SCH het volgende:
Die blaaskaak wil je toch niet bij je club hebben lopen?quote:
Jan Zwartkruis. Leeft die nog?quote:Op zondag 21 december 2008 18:54 schreef SCH het volgende:
Nee die komt al naar Anhemquote:Op zondag 21 december 2008 18:07 schreef rubbereend het volgende:
Atteveld?
Alsof Utrecht die kan betalen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef thaduck het volgende:
[..]
Als jullie die topper daar maar in het noorden houden
Gullit moet het niet zo hoog zoeken, misschien is er wel een hoofdklasser voor hemquote:Op zondag 21 december 2008 18:01 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja maar Utrecht is geen subtopper om eerlijk te zijn. Eerder middenmotor![]()
Wat een onzin, juist nu is een prima moment om in te stappen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef DurQ het volgende:
een beetje trainer met verstand wil daar niet eens aan het werk
quote:Op maandag 22 december 2008 11:53 schreef Sometimes het volgende:
Tijdens de wedstrijden dat Van Hanegem "ziek" was deed Du Chatinier het niet slecht. Gezien de financiële positie van Utreg misschien ook geen slechte oplossing.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie moet volgens jullie van Hanegem opvolgen ?
Ik zeg Adriaanse
Een bemoeizieke eigenaar, een td die er al een tijdje een puinhoop van maakt, een technische staf zonder ervaring bij de club, een matige selectie en een ontevreden publiek...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat een onzin, juist nu is een prima moment om in te stappen.
Wat lul jij nou weer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef JLSB het volgende:
[..]
Een bemoeizieke eigenaar, een td die er al een tijdje een puinhoop van maakt, een technische staf zonder ervaring bij de club, een matige selectie en een ontevreden publiek...
Prima moment?
Nee want Utrecht heeft geen structuur. Als je niet goed bevalt bij die geldschieter moet je weg.. Dat heeft niks met voetbal te maken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat een onzin, juist nu is een prima moment om in te stappen.
zit volgens mij nog bij de KNVBquote:Op zondag 21 december 2008 17:06 schreef thaduck het volgende:
Als Verbeek komt dan kom ik niet meer
Foppe lijkt me ook wel wat, die heeft toch niets te doen op het moment?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee want Utrecht heeft geen structuur. Als je niet goed bevalt bij die geldschieter moet je weg.. Dat heeft niks met voetbal te maken.
En zo denkt 99% van de Utrecht supporters erover, mensen die Van Seumeren aanvallen snappen er naar mijn mening helemaal niets van.quote:
Grote schoonmaak en weer opbouwen
Box420 staat helemaal achter de beslissing om Willem van Hanegem per direct naar huis te sturen. Frans van Seumeren heeft groot gelijk om zijn zuur verdiende geld te beschermen. Eens te meer blijkt dat je geen halve maatregelen kan nemen. Als je gaat renoveren moet je eerst tot op de bodem slopen, dan het fundament neerleggen en dan kun je pas weer gaan opbouwen. Doe dat opbouwen alleen met mensen die 100% achter de club staan. Mensen die zich onterecht ziek melden moeten zich de ogen uit de kop schamen. Wees dan zo flink en stap op. Als iedereen binnen de club zijn werk goed had gedaan was de hulp van Frans van Seumeren niet nodig geweest, maar zonder die hulp was onze club ten dode opgeschreven.
Is precies waar hij al een paar weken op uit was. Willem heeft dus zijn zin en centjes gekregen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:17 schreef SCH het volgende:
Klasse om Van Hanegem per direct te ontslaan.
Een gluiperd is het.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Is precies waar hij al een paar weken op uit was. Willem heeft dus zijn zin en centjes gekregen.
Wie betaalt haalt een technische staf met kennis van zaken en laat die hun werk doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer.
Een bemoeizieke eigenaar ? Natuurlijk ! Wie betaalt bepaalt, en hij heeft groot gelijk om mensen die de club als bijzaak zien direct naar huis te sturen.
De TD heeft er zeker geen puinhoop van gemaakt, die heeft met beperkte middelen bruikbare spelers gekocht, maar is nu ook vertrokken uit solidariteit met Willem.
Technische staf zonder ervaring bij een club, doel je op Du Chatinier ? Die was al assistent en later interim-trainer begin jaren 90 man...
Matige selectie ? Minimaal plek 9 waardig die selectie...
Ontevreden publiek ? Klopt, we zijn erg kritisch.
En wat denk je dat Frans nu gaat doen dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wie betaalt haalt een technische staf met kennis van zaken en laat die hun werk doen.
Clubeigenaren met "verstand van voetbal" zijn schaars (Type Riemer) en dienen vaak gewoon te betalen en te zorgen dat de staf z'n werk goed kan doen.
Geen flauw idee. Eerlijk gezegd zal het mij ook aan m'n reet roesten wat Frans gaat doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En wat denk je dat Frans nu gaat doen dan ?
Ik had niet anders verwacht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Eerlijk gezegd zal het mij ook aan m'n reet roesten wat Frans gaat doen.
Dan hoop ik op de laatste.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef PyTh het volgende:
Zal wel Ernie Brandts of Raymond Atteveld worden.
Brandts lijkt me geschikter dan Atteveld. Zoals ik al zei is Fcu na de soap van afgelopen maanden gebaad bij rust.quote:
Jullie hebben geeneens noemenswaardige afmakers.. Ik zou ook wat defensiever spelen met dit materiaal..quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:25 schreef Reanimation het volgende:
Als het Brandts wordt lever ik mn SCC in, veeeel te defensief, krijg je weer al die 0-0, 1-0, 0-1, 1-1 wedstrijden, nee laat maar.
Zou jij aanvallend spelen met een centraal duo achterin zo traag als dikke stront ? (Penders en Zwaanswijk)quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:25 schreef Reanimation het volgende:
Als het Brandts wordt lever ik mn SCC in, veeeel te defensief, krijg je weer al die 0-0, 1-0, 0-1, 1-1 wedstrijden, nee laat maar.
Het probleem is een aantal spelers die hopeloos uit vorm zijn (George, Loval) vorig seizoen met het huidige materiaal (excl. Nelisse dus) ging het ook prima offensief.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:26 schreef Twerk het volgende:
[..]
Jullie hebben geeneens noemenswaardige afmakers.. Ik zou ook wat defensiever spelen met dit materiaal..
Prima, dan heeft Frans genoeg tijd om in alle rust te zoeken naar mensen die ECHT graag bij onze club willen werken en er wat van willen maken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:29 schreef Reanimation het volgende:
Du Chat/Vonk dus als duo tot einde seizoen
Idd en ook alweer bijna 10 jaar uit het vak.. Verder een vreselijke ouwehoer..quote:
Verstandige keuze van de club, geen overhaaste beslissing nemen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prima, dan heeft Frans genoeg tijd om in alle rust te zoeken naar mensen die ECHT graag bij onze club willen werken en er wat van willen maken.
Daar was het Willempie ook om te doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Update:
Hoorde op de radio dat hij door wordt betaald tot einde seizoen
Onderschat niet hoe prijzig een middagje golven is en elke week een nieuwe kleur ralph lauren trui met passend overhemd eronder... Om nog maar te zwijgen over die profiteur die hij nog thuis heeft zitten en elke middag met zijn creditcard op pad gaatquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar was het Willempie ook om te doen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Update:
Hoorde op de radio dat hij door wordt betaald tot einde seizoen
Hoezo is hij een blaaskaak dan? Omdat je dat van Derksen hebt gehoord?quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die blaaskaak wil je toch niet bij je club hebben lopen?.
70% hier lult Derksen na, wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:54 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Hoezo is hij een blaaskaak dan? Omdat je dat van Derksen hebt gehoord?
Dat zou wel erg russische roulette spelen zijn.. Die gozer is overal mislukt tot op heden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:23 schreef groenen het volgende:
Deze Utrechter is ook nog beschikbaar.
[ afbeelding ]
Chat en Vonk waren in 94-95 al trainersduo bij de FC toen Van Veen werd ontslagen he.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:20 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat doet Du Chatinier goed dan. Bij Spakenburg was men niet zo overtuigd van zijn kwaliteiten volgens mij, maar ik kan me vergissen. In elk geval snel hogerop gegaan dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |