Nee die komt al naar Anhemquote:Op zondag 21 december 2008 18:07 schreef rubbereend het volgende:
Atteveld?
Alsof Utrecht die kan betalen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef thaduck het volgende:
[..]
Als jullie die topper daar maar in het noorden houden
Gullit moet het niet zo hoog zoeken, misschien is er wel een hoofdklasser voor hemquote:Op zondag 21 december 2008 18:01 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja maar Utrecht is geen subtopper om eerlijk te zijn. Eerder middenmotor![]()
Wat een onzin, juist nu is een prima moment om in te stappen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:35 schreef DurQ het volgende:
een beetje trainer met verstand wil daar niet eens aan het werk
quote:Op maandag 22 december 2008 11:53 schreef Sometimes het volgende:
Tijdens de wedstrijden dat Van Hanegem "ziek" was deed Du Chatinier het niet slecht. Gezien de financiële positie van Utreg misschien ook geen slechte oplossing.
quote:Op zondag 21 december 2008 16:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie moet volgens jullie van Hanegem opvolgen ?
Ik zeg Adriaanse
Een bemoeizieke eigenaar, een td die er al een tijdje een puinhoop van maakt, een technische staf zonder ervaring bij de club, een matige selectie en een ontevreden publiek...quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat een onzin, juist nu is een prima moment om in te stappen.
Wat lul jij nou weer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef JLSB het volgende:
[..]
Een bemoeizieke eigenaar, een td die er al een tijdje een puinhoop van maakt, een technische staf zonder ervaring bij de club, een matige selectie en een ontevreden publiek...
Prima moment?
Nee want Utrecht heeft geen structuur. Als je niet goed bevalt bij die geldschieter moet je weg.. Dat heeft niks met voetbal te maken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat een onzin, juist nu is een prima moment om in te stappen.
zit volgens mij nog bij de KNVBquote:Op zondag 21 december 2008 17:06 schreef thaduck het volgende:
Als Verbeek komt dan kom ik niet meer
Foppe lijkt me ook wel wat, die heeft toch niets te doen op het moment?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:06 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee want Utrecht heeft geen structuur. Als je niet goed bevalt bij die geldschieter moet je weg.. Dat heeft niks met voetbal te maken.
En zo denkt 99% van de Utrecht supporters erover, mensen die Van Seumeren aanvallen snappen er naar mijn mening helemaal niets van.quote:
Grote schoonmaak en weer opbouwen
Box420 staat helemaal achter de beslissing om Willem van Hanegem per direct naar huis te sturen. Frans van Seumeren heeft groot gelijk om zijn zuur verdiende geld te beschermen. Eens te meer blijkt dat je geen halve maatregelen kan nemen. Als je gaat renoveren moet je eerst tot op de bodem slopen, dan het fundament neerleggen en dan kun je pas weer gaan opbouwen. Doe dat opbouwen alleen met mensen die 100% achter de club staan. Mensen die zich onterecht ziek melden moeten zich de ogen uit de kop schamen. Wees dan zo flink en stap op. Als iedereen binnen de club zijn werk goed had gedaan was de hulp van Frans van Seumeren niet nodig geweest, maar zonder die hulp was onze club ten dode opgeschreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |