Zou jij aanvallend spelen met een centraal duo achterin zo traag als dikke stront ? (Penders en Zwaanswijk)quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:25 schreef Reanimation het volgende:
Als het Brandts wordt lever ik mn SCC in, veeeel te defensief, krijg je weer al die 0-0, 1-0, 0-1, 1-1 wedstrijden, nee laat maar.
Het probleem is een aantal spelers die hopeloos uit vorm zijn (George, Loval) vorig seizoen met het huidige materiaal (excl. Nelisse dus) ging het ook prima offensief.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:26 schreef Twerk het volgende:
[..]
Jullie hebben geeneens noemenswaardige afmakers.. Ik zou ook wat defensiever spelen met dit materiaal..
Prima, dan heeft Frans genoeg tijd om in alle rust te zoeken naar mensen die ECHT graag bij onze club willen werken en er wat van willen maken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:29 schreef Reanimation het volgende:
Du Chat/Vonk dus als duo tot einde seizoen
Idd en ook alweer bijna 10 jaar uit het vak.. Verder een vreselijke ouwehoer..quote:
Verstandige keuze van de club, geen overhaaste beslissing nemen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Prima, dan heeft Frans genoeg tijd om in alle rust te zoeken naar mensen die ECHT graag bij onze club willen werken en er wat van willen maken.
Daar was het Willempie ook om te doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Update:
Hoorde op de radio dat hij door wordt betaald tot einde seizoen
Onderschat niet hoe prijzig een middagje golven is en elke week een nieuwe kleur ralph lauren trui met passend overhemd eronder... Om nog maar te zwijgen over die profiteur die hij nog thuis heeft zitten en elke middag met zijn creditcard op pad gaatquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar was het Willempie ook om te doen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Update:
Hoorde op de radio dat hij door wordt betaald tot einde seizoen
Hoezo is hij een blaaskaak dan? Omdat je dat van Derksen hebt gehoord?quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die blaaskaak wil je toch niet bij je club hebben lopen?.
70% hier lult Derksen na, wen er maar vast aan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:54 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Hoezo is hij een blaaskaak dan? Omdat je dat van Derksen hebt gehoord?
Dat zou wel erg russische roulette spelen zijn.. Die gozer is overal mislukt tot op heden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:23 schreef groenen het volgende:
Deze Utrechter is ook nog beschikbaar.
[ afbeelding ]
Chat en Vonk waren in 94-95 al trainersduo bij de FC toen Van Veen werd ontslagen he.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:20 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat doet Du Chatinier goed dan. Bij Spakenburg was men niet zo overtuigd van zijn kwaliteiten volgens mij, maar ik kan me vergissen. In elk geval snel hogerop gegaan dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |