Er was wel interesse vanuit Italië, maar hoe concreet? Pellè heeft het afgelopen seizoen weinig laten zien. Lens had denk ik wat opstartprobleempjes, maar groeide bij NEC uit tot een goede speler. Hopen dat ie die lijn door kan zetten..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:29 schreef methodmich het volgende:
AZ zal misschien nog wel Pellè verkopen toch? Zou interesse voor zijn uit Italië. AZ kiest dus voor jongere spelers die nog goed te kneden zijn door Louis en waar tevens qua mentaliteit niets mee mis lijkt (Lens is twijfelgeval gezien zijn Ajax-verleden en opmerkingen van o.a. Foppe, maar lijkt ook niet zo lastig als men wilde beweren). Maar wie moet de routine brengen? Schaars?
Pelle heeft voor zijn doen redelijk gespeeld in Toulon en gaat mee naar de OS. Hij heeft geen neusje voor de goal, maar kan iemand goed in positie brengen, dus enige interesse zou mij niet vreemd lijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Er was wel interesse vanuit Italië, maar hoe concreet? Pellè heeft het afgelopen seizoen weinig laten zien. Lens had denk ik wat opstartprobleempjes, maar groeide bij NEC uit tot een goede speler. Hopen dat ie die lijn door kan zetten..
Gelukkig hebben we nog ruim anderhalve maand, al verwacht ik er niet veel van.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was PSV dus de afgelopen en deze zomer weer PSV
Maar ajax heeft tegenwoordig ook in iedereen interessequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:20 schreef Grimm het volgende:
Ajax grijpt overal naast zoals het nu lijkt
mwah valt mee Douglas, gourcuff, henrique, sulejmani waren 3 "targets" maar allemaal komen ze niet ( althans nog niet )quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:23 schreef Luukk het volgende:
[..]
Maar ajax heeft tegenwoordig ook in iedereen interesse
4 targetsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:08 schreef Grimm het volgende:
[..]
mwah valt mee Douglas, gourcuff, henrique, sulejmani waren 3 "targets" maar allemaal komen ze niet ( althans nog niet )
Maar niet naast Sulejmani!quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:20 schreef Grimm het volgende:
Ajax grijpt overal naast zoals het nu lijkt
Nou nouquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De schaal kan nu wel alvast naar Amsterdam, zeker als Huntelaar blijft.
Denk ik wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar niet naast Sulejmani!
Heeft Ajax nu ineens als beste club ingekocht?
Er lopen natuurlijk al wat relatief jonge verdedigers, om die tegelijk in het eerste te laten spelen (in de wedstrijden) lijkt me niet zo verstandigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:20 schreef Schanulleke het volgende:
Kunnen er niet wat stevige verdedigers doorstromen uit de jeugd of is de spoeling daar dun?
Sulejmani is een miskoop?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een prutsers bij Ajax
Want?quote:
Ik zou ook heel erg blij zijn als psv'er dat Ajax met zo'n matige aanval als Suarez-Huntelaar-Sulejmani gaat spelen. Die Isaksson hoeft zijn bed niet uit te komen tegen die prutsers.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Te duur en overbodig.
Maar wel weer een typische Ajax aankoop.
Ik ben er blij mee
Hij gaat minder goals tegen krijgen dan Gomesquote:
Je kan ook overbodig zijn als je goed kan voetballen, maar dat zal wel niet te begrijpen zijn voor jequote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:39 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik zou ook heel erg blij zijn als psv'er dat Ajax met zo'n matige aanval als Suarez-Huntelaar-Sulejmani gaat spelen. Die Isaksson hoeft zijn bed niet uit te komen tegen die prutsers.
Alhoewel, Sulejmani zal niet eens aan spelen toekomen aangezien hij overbodig is. Die zit lekker op de tribune terwijl Ajax bijna failliet is
Hij zal toch wel wat speelminuten krijgen? Roorda op goal is ook niet alles.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij gaat minder goals tegen krijgen dan Gomes
95% van wat je typt begrijp ik niet, maar of dat nou aan mij ligt...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan ook overbodig zijn als je goed kan voetballen, maar dat zal wel niet te begrijpen zijn voor je
Hij speelt alles als hij fit is, behalve de laatste 3 wedstrijden danquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij zal toch wel wat speelminuten krijgen? Roorda op goal is ook niet alles.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij gaat minder goals tegen krijgen dan Gomes
Amrabat is ook nog een grote gok natuurlijk. Gaat hij zich opnieuw aanpassen aan een hoger niveau? En zo ja, hoe lang duurt dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En PSV heeft het ook niet verkeerd gedaan met een Isaaksson en Amrabat bijvoorbeeld, maar als Farfan en Gomes hun voorgangers waren is het wel minder geworden
Die is genoteerd!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is goed
Tuurlijk is dat afwachten. Maar een slechte aankoop is het (nog) niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Amrabat is ook nog een grote gok natuurlijk. Gaat hij zich opnieuw aanpassen aan een hoger niveau? En zo ja, hoe lang duurt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |