quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Het is stervenskoud dus niet het gewenste klimaat om te gaan kamperen. Oftewel: Sef kom er maar in.
ik weet het niet precies maar ik zie in Jans niet de trainer voor de top. Beetje net niet. Hij piest net steeds langs de pot..quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:55 schreef Leso_Varen het volgende:
Doe Vloet maar niet inderdaad
Maar Rubber, waarom geen Jans?
Wat een gezwam weer....quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:19 schreef mcyodogg het volgende:
Schuitema over het vertrek van Stevens.
Reker wordt iig goed uit de wind gehoudenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat een gezwam weer....![]()
Sowieso, waar is een reactie van de RvC in hemelsnaam voor nodig? Die horen gewoon hun bek te houden en de directie hun werk te laten doen. Niet dat de directie dat goed doet
Toch zijn de eerste tekenen er dat Reker zijn positie ook niet 100% veilig is. Al zal hij niet snel op korte termijn buiten gegooid worden. Maar een vertrek aan het eind van het seizoen acht ik niet langer uitgesloten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Reker wordt iig goed uit de wind gehouden
Schuitema beschermd Reker nu meer dan hij destijds bij Koeman deed
In PSV? Waar ie vrijwillig voortijdig op de rijdende trein is gesprongen?quote:
Dat is een jood, die zou meer bij jullie passen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Een buitenlandse trainer hé?
[ afbeelding ]
Neen. Zie de betreffende post van rubbereend daar over. De RvC bij PSV heeft bepaalde bevoegdheden die normaliter bij het bestuur liggen. Structuur van de onderneming. Niet iets wat PSV zichzelf per definitie opgelegd heeft.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sowieso, waar is een reactie van de RvC in hemelsnaam voor nodig? Die horen gewoon hun bek te houden en de directie hun werk te laten doen. Niet dat de directie dat goed doet
dat gevoel heb ik ook, maar ik denk dat ze hetzelfde met Stevens van plan waren. Seizoen afmaken en dan in de zomer de staf vervangen. Nu kunnen ze dat mooi met Reker doenquote:Op woensdag 28 januari 2009 16:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch zijn de eerste tekenen er dat Reker zijn positie ook niet 100% veilig is. Al zal hij niet snel op korte termijn buiten gegooid worden. Maar een vertrek aan het eind van het seizoen acht ik niet langer uitgesloten.
Het is overigens altijd wachten wat je ervoor terug krijgt natuurlijk.
nee, maar er is wel een mate van hoe dicht je op de directie zit en daarin denk ik dat het fout zit. De RvC moet veel meer lange termijn werk doen en de directeur de dagelijks gang van zaken en vervolgens mede het beleid opstellen. Maar ik heb bij PSV het idee dat de RvC vlak achter Reker staat en steeds over zijn schouder mee kijkt en hem af en toe nog eens aanwijst waar hij wat moet doen.........quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:45 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Neen. Zie de betreffende post van rubbereend daar over. De RvC bij PSV heeft bepaalde bevoegdheden die normaliter bij het bestuur liggen. Structuur van de onderneming. Niet iets wat PSV zichzelf per definitie opgelegd heeft.
Sorry jongens ik heb de trein toch niet meer kunnen halen en sta nog op het station, mag ik weer terugkomen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
In PSV? Waar ie vrijwillig voortijdig op de rijdende trein is gesprongen?
Als dat waar is kent hij ook totaal geen schaamte
Jep.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
In PSV? Waar ie vrijwillig voortijdig op de rijdende trein is gesprongen?
Als dat waar is kent hij ook totaal geen schaamte
Nou ja ik zou em niet eens zo verkeerd vinden eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:53 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Jep.
Of althans, dat zegt de verslaggever in dat interview met Schuitema. Hij zou Koeman hebben gesproken, en die had wel interesse in de functie die vrij komt.
Pardon? Gat-ver-damme nee.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:53 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Jep.
Of althans, dat zegt de verslaggever in dat interview met Schuitema. Hij zou Koeman hebben gesproken, en die had wel interesse in de functie die vrij komt.
Naar wie was die middelvinger?quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:59 schreef Longmen het volgende:
Leuke eerste klus voor Padje![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad. Nog zoiets wat ik niet vond kloppen: bij transfers had ik altijd de indruk dat Reker en van Kraaij met een speler aan kwamen zetten en dat Stevens dan even zijn mening mocht geven en er verder niks over te zeggen had....quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, maar er is wel een mate van hoe dicht je op de directie zit en daarin denk ik dat het fout zit. De RvC moet veel meer lange termijn werk doen en de directeur de dagelijks gang van zaken en vervolgens mede het beleid opstellen. Maar ik heb bij PSV het idee dat de RvC vlak achter Reker staat en steeds over zijn schouder mee kijkt en hem af en toe nog eens aanwijst waar hij wat moet doen.........
Ik vind het jammer, maar voor PSV op moment is het beter.. Ik hoop dat ie ooit de kans krijgt op eerherstel..quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Pff Stevens weg.
Ikzelf weet niet echt wat ik er van moet denken. Ene kant vind ik het jammer maar van de andere kant is het misschien wel beter.
Je bedoelt dat hij ondanks het afbreken van het werk van Hiddink met HEEL, HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEL mazzel het kampioenschap in de schoot kreeg geworpen? Dat jaar gaat bij mij de geschiedenis in als het jaar waarin het leek alsof geen enkele club kampioen wou worden. PSV gaf een grote voorsprong weg en was eigenlijk kansloos, en toen deden AZ en Ajax het 'trucje' van PSV nog eens dunnetjes over....quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:56 schreef Zero2Nine het volgende:
Van de andere kant hij heeft PSV wél een kampioenschap bezorgd
Denk niet dat hij ooit een tweede kans krijgt bij PSVquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, maar voor PSV op moment is het beter.. Ik hoop dat ie ooit de kans krijgt op eerherstel..
CL winnen met een grote club lijkt me ook wel een aardig eerherstelquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Denk niet dat hij ooit een tweede kans krijgt bij PSV
Welke voorsprong? We stonden gelijk met Feyenoord en 3 punten voor op Ajax. De voorsprong kwam pas in januari toen PSV een goede reeks neerzette tegen oa Ajax, Feyenoord en AZ (allen uit)quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
Vorig seizoen had Koeman wel een aardig aandeel in de titel. Die voorsprong bij de winterstop was ook dankzij hem.
Niet dat ik hij terug moet komen. Hij is niet te vertrouwen voor een lange termijns project.
Dat meen ik mij ook te herinneren, een voorsprong die overigens ook weer even makkelijk bijna helemaal uit handen werd gegeven. Gelukkig kan dat dit jaar niet gebeurenquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Welke voorsprong? We stonden gelijk met Feyenoord en 3 punten voor op Ajax. De voorsprong kwam pas in januari toen PSV een goede reeks neerzette tegen oa Ajax, Feyenoord en AZ (allen uit)
Of hij owrdt omgelegd door de groepquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:45 schreef KELDER het volgende:
Als Wouters voor de groep wordt gezet pleegt die zelfmoord ben ik bang.
Dat is nog niet bekend geloof ik.quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Zonder het hele topic te hebben doorgelezen...
Maar wie neemt, totdat er een nieuwe trainer is, de honeurs ( als je dat zo schrijft) waar?
Nee, niet zo.quote:
Erg sterk!quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:11 schreef ganzenherder het volgende:
Koeman mag best komen, zolang het maar niet Ronald is
Geen van de 4 zie ik komenquote:Op woensdag 28 januari 2009 18:36 schreef Lemming22 het volgende:
Advocaat kom er maar in!
Wie er in de zomer komt maakt me niet zo veel uit, zo lang het maar een trainer is die met 2 spitsen gaat spelen. Hiddink (dromen mag), Rutten, Jol of Jans zal het wel gaan worden..
Doe maar niet.quote:Vergoossen heeft wel oren naar PSV
Sef Vergoossen staat niet afwijzend tegenover een tweede termijn als interim-trainer van PSV. De Limburger zei een eventueel verzoek van algemeen directeur Jan Reker in overweging te nemen.
Vergoossen zei dat in gesprek met L1 Radio. Daar tekende hij wel bij op dat een mogelijke functie bij PSV moeilijk te combineren is met zijn andere functie. Momenteel werkt Vergoossen namelijk bij de DSM Voetbalacademie. Daarnaast heeft hij zitting in de Stuurgroep die het topvoetbal in Zuid-Limburg moet onderzoeken.
De man uit Aalbeek werkte in de tweede seizoenshelft van het vorige seizoen ook als interim-trainer van de Eindhovense formatie. Hij behaalde toen de landstitel en zei geen amities meer te hebben om hoofdtrainer te hebben.
Toen Vergoossen vorig jaar naar Eindhoven trok nam hij Dwight Lodeweges mee als assistent-trainer. Volgens de Limburger zou Lodeweges, die ook als rechterhand van Huub Stevens werkte, een prima opvolger van laatstgenoemde.
De geloofwaardigheid van Koeman is dan helemaal teniet gedaan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:34 schreef lookinforyou het volgende:
Alsjeblieft geen Koeman, maar ook dat zou me niet verbazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |