quote:'Draagvlak voor Stevens was weg'
Het draagvlak onder spelers, directie en publiek van PSV voor Huub Stevens was zo klein geworden dat de trainer er verstandig aan heeft gedaan om de eer aan zichzelf te houden. Dat zei voorzitter Ger van Os van de supportersvereniging van PSV vandaag in een eerste reactie op het vertrek van de hoofdcoach. Stevens heeft uit de spelersgroep niet kunnen halen wat er inzit, zei hij.
Van Os wees met nadruk op kritische uitlatingen van spelers en directeur Jan Reker over Stevens in de afgelopen periode. Het publiek had zijn weerzin afgelopen zaterdag ook al laten blijken tijdens en na de thuiswedstrijd tegen NAC, die teleurstellend in een gelijkspel eindigde.
Overwinning
De fans zullen met het vertrek van Stevens genoegen nemen als zondag het uitduel tegen De Graafschap in een zege eindigt. "De rust zal dan snel terugkeren." De druk op bijvoorbeeld Jan Reker zal echter alleen maar groeien als er nu niet snel verbetering komt, voorspelt Van Os.
De voorzitter van de supportersvereniging verwacht dat PSV overweegt hoofd jeugopleiding Wiljan Vloet als (tijdelijke) hoofdcoach voor de groep te zetten. "Hij beschikt over alle papieren." Assistent-trainer Jan Wouters is volgens hem geen serieuze kandidaat. "Dat was vorig jaar geen succes."
Bron: SpitsNieuws
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:38 schreef rubbereend het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
geen Vloet
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:58 schreef Morrigun99 het volgende:
Heb echt met Huub te doen. Clubliefde bestaat al zo weinig tegenwoordig.
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:45 schreef neilpad het volgende:
Ondertussen in het Philips Stadion..
De gehele technische staf is bij elkaar geroepen voor spoedoverleg, Reker neemt het woord.
Jan: Zijn er nog vrijwillegers?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Is Ron Jans niet een optie?quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:43 schreef Yi-Long het volgende:
Het liefst Rutten, en anders Neeskens of wellicht Rijkaard of heel misschien Koster.
Heeft Cocu zijn diploma al?
Beenhakker zal binnenkort ook wel laten vallen dat hij op zich wel geinterresseerd zou kunnen zijn...
Blijft leuk.quote:
Wat mij betreft zou ik Jans graag bij PSV zien, maar ik denk dat Jans zelf VOORLOPIG liever gewoon bij groningen blijft, en dat Groningen zelf ook niet zo open staat om nu zo'n goede trainer te laten gaan.quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 15:45 schreef neilpad het volgende:
Ondertussen in het Philips Stadion..
De gehele technische staf is bij elkaar geroepen voor spoedoverleg, Reker neemt het woord.
Jan: Zijn er nog vrijwilligers?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Och jee, het gaat een keertje ietsjes minderquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sjah...Ik zou zeggen zeggen ik verhuis voor 10 jaar naar het buitenland, waar ik geen kans heb om nieuws over PSV te lezen.
Wellicht dat het dan beter met de club gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |