50 miljoen...quote:Niemand in Spanje en Europa lijkt Barcelona af te kunnen stoppen, maar desondanks is de koploper van de Primera División bezig om voor volgend seizoen twee spelers van wereldformaat naar het Camp Nou te halen: Cesc Fábregas en Robin van Persie (foto, rechts). Naar verluidt zal technisch directeur Txiki Begiristain een bod van vijftig miljoen euro op het tweetal uitbrengen. Fábregas speelde in de jeugd van de Catalanen en wordt al jaren aan Barça (en Real Madrid) gelinkt. (The Daily Star)
Ik. Beetje jammer dat je niet in Barcelona zelf zit, maar je komt er wel om 10 uur 'sochtends al aan ofzo. Hotel is prima, dorp waar je zit is ook wel okay. En alles is prima geregeld voor de rest. Dus als je geld over hebt is het misschien wel de moeite waard.quote:Op woensdag 7 januari 2009 08:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie heeft er weleens een reis van de fanclub van barcelona meegedaan ?
Ziet er goed uit, 4 sterren hotel, rondleiding enz
Fenomenale speler. Zou echt een geweldige aankoop zijn. Meende me alleen te herinneren dat hij zijn voorkeur voor Real heeft uitgesproken.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:42 schreef venomsnake het volgende:
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=577806&idseccio_PK=803
Ja, allebei rechtsback.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:52 schreef xJapser het volgende:
Benzema en v Persie, spelen die op dezelfde positie??
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:05 schreef Dos37 het volgende:
van persie zou ik wel geweldig vinden, kan ik ook een keer voor hem juichen.
Dat is best sick..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Over 2/3 jaar:
Van Persie-Benzema-Messi
Daarachter:
Iniesta-Cesc-Xavi.
![]()
![]()
Welnee, Suarez snapt ook wel dat hij op dit moment nog niet in de basis staat bij Barca, terwijl hij bij Ajax de grote man is. Daarbij komt dat Ajax een veel mooiere club is dan Groningen en dus wilde hij koste wat kost weg bij Groningenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
..
Barcelona houdt Suarez in de gaten:
http://www.as.com/futbol/(...)0116dasdaiftb_58/Tes
Zou ergens wel lachen zijn als Barcelona hem nog deze winter wil halen en Ajax hem niet wil laten gaan..
Dan gaat Suarez op zeker een arbitragezaak aanspannen.
quote:Guardiola schrijft geschiedenis met Barcelona
Josep Guardiola blijft geschiedenis schrijven met 'zijn' Barcelona. De achtste uitoverwinning op rij was vorige week goed voor een nieuwe mijlpaal in de Primera División en door de 5-0 zege zaterdagavond tegen Deportivo la Coruña sluit de koploper van de Spaanse competitie de eerste competitiehelft af met vijftig punten, de hoogste score sinds de invoering van het driepuntensysteem.
Vorig seizoen sloot Real Madrid onder leiding van de inmiddels ontslagen coach Bernd Schuster de eerste competitiehelft af met 47 punten, een percentage van 82.45 %. Door de 5-0 zege komen de Azulgrana precies op de helft van de competitie op een percentage van 87.71 uit. In de geschiedenis van het Spaanse voetbal, het twee puntensysteem inbegrepen, presteerden alleen Real Madrid (90.00%, 1968/69) en Espanyol (88.88%, 1932-1933) cijfermatig gezien beter.
Guardiola ontnam zaterdagavond zijn voormalig trainer Johan Cruijff een record. De Nederlander had slechts 38 officiële wedstrijden nodig om tot 25 overwinningen te komen. Guardiola deed er dit seizoen zeven duels minder over. Ter vergelijking: Louis van Gaal (41), Bobby Robson (42) en Frank Rijkaard (45) blijven ver achter.
.
Als Barca dit jaar geen prijs wint zet ik een Real Madrid tattoo op mijn reet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:40 schreef borisz het volgende:
Barca doet het geweldig, hopelijk winnen ze er ook prijzen mee
.
Je hebt mazzel, ik kan het schoen-eet topic niet vindenquote:Op zondag 18 januari 2009 01:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als Barca dit jaar geen prijs wint zet ik een Real Madrid tattoo op mijn reet.
Competitie is wel binnen denk ik, maar in Europa valt er nog wel wat te halen.quote:Op zondag 18 januari 2009 01:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zondag 18 januari 2009 01:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt mazzel, ik kan het schoen-eet topic niet vinden.
Ben benieuwdquote:Op zondag 18 januari 2009 01:01 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zingen ze niet: se la Barca es el millor que hi ha? Ik weet dat Barca de beste is die er is (klinkt in NL een beetje gebrekkig)quote:Op zondag 18 januari 2009 11:48 schreef Palau het volgende:
Ole le ,
ola la,
ser del barca es,
el millor que hi ha!!
Deze tekst (Barca-fan zijn is het beste wat er is) is zeker van toepassing op dit seizoen. Laat de prijzen maar komen (als ze niet te gemakzuchtig worden).
Tegen wie? Ben te lui om h et op te zoeken.Voor de beker zeker?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:32 schreef venomsnake het volgende:
De opstelling is nog niet bekend gemaakt.
Meestal een uur voor de wedstrijd wordt de opstelliing bekend gemaakt.
Wedstrijd begint om 22.00
De derby tegen Espanyol voor de Copaquote:Op woensdag 21 januari 2009 20:34 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Tegen wie? Ben te lui om h et op te zoeken.Voor de beker zeker?
BVD
Klopt, vanaf 21.55 te zien op Sport1.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Sport 1 zou de rechten hebben ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |