Luisfabiano en Kanoute zijn SCHIJT dit seizoen.quote:Op zondag 25 januari 2009 20:37 schreef Ambrosius het volgende:
Sevilla gaat ook lekker met de kansen om.
Is er voldoende geld dan om spelers aan te trekken?quote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef sezten het volgende:
[..]
Luisfabiano en Kanoute zijn SCHIJT dit seizoen.
En dan verdommen ze het nog om een spits te kopen ook (als je maar 3/4 spitsen hebt en met 2 spitsen speelt)
Ik snap dat beleid echt niet.
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Goed werk van De Guzman!
Ik las het ja.quote:
quote:Als Usain Bolt zijn belofte waarmaakt om eens mee te trainen met Real Madrid, dan is Arjen Robben (foto) de enige die de Jamaicaan enigszins kan bijbenen. Robben klokte donderdag 10,9 op de 100 meter zonder bal. Dagblad Marca zag dat Royston Drenthe en Pepe als tweede en derde eindigden, net boven de elf seconden. De resultaten van de andere selectieleden zijn niet gepubliceerd. Bolt bracht het wereldrecord in augustus vorig jaar tijdens de Olympische Spelen op 9,69.
Van Robben is het zeker geen verrassing maar dat Pepe en toch ook Drenthe zo snel zijn had ik niet verwacht. De rest van de selectie is volgens mij zo traag als stront door een trechter..quote:
11.9quote:Op zondag 25 januari 2009 21:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat zou Huntelaar hebben gehaald?
Ach, er is wel genoeg geld. Alleen Sevilla dacht door dit statement iets van de vraagprijs af te krijgen.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is er voldoende geld dan om spelers aan te trekken?
10 miljoen voor Pranjic vonden ze al schrikwekkend.
Huntelaar gaat gewoon meteen bij de finish staan, die sluwe vos..quote:Op zondag 25 januari 2009 21:17 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Wat zou Huntelaar hebben gehaald?
Higuaín, Marcelo en Sergio Ramos kunnen anders ook een aardig sprintje trekken.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van Robben is het zeker geen verrassing maar dat Pepe en toch ook Drenthe zo snel zijn had ik niet verwacht. De rest van de selectie is volgens mij zo traag als stront door een trechter..
Maak ff een fantopic voor Jimenez aan ofzo.quote:Op zondag 25 januari 2009 21:36 schreef sezten het volgende:
IK BEN HET ZAT!
Ik wed dat ik het beter kan dan Jimenez.
Als we woensdag niet met meer dan 2 goals verschil van Valencia winnen ga ik zijn ruiten ingooien DAN ZULLEN WE NOG WEL IS ZIEN!
EN KUT MADRIYISTAS GEEF NU MIJ MIJN JUANDE RAMOS TERUG!!
quote:Op zondag 25 januari 2009 21:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Schoen opeten #7: Man een man, woord een woord
Goed dat je dat erbij zegt, het is al even 1-0quote:Op zondag 25 januari 2009 21:43 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
1 - 0
RObben speelt weer lekker...
en ik volg via http://nl.justin.tv/rambo_es
De eerste keer als ik naar Sevilla ga dan doe ik het echt hoorquote:
Gifje?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef venomsnake het volgende:
Die nazi's van de Ultras Sur, zie ze eens jumpen. De helft met het armpje omhoog, man man.
Let ook op de vlaggen die ze hebben hangen. Paar van die nazi vlaggen, en een Palestijnse vlag.
Zie je dat voor het eerst ofzo?quote:Op zondag 25 januari 2009 22:16 schreef venomsnake het volgende:
Die nazi's van de Ultras Sur, zie ze eens jumpen. De helft met het armpje omhoog, man man.
Let ook op de vlaggen die ze hebben hangen. Paar van die nazi vlaggen, en een Palestijnse vlag.
Neh, maar ging er even op lettenquote:
Ja, net erin gekomen voor Sneijder.quote:Op zondag 25 januari 2009 22:22 schreef mroijjoijoijoi het volgende:
kheb even niet opgelet, EddyZoey was in Groningen;) maar zag ik vd vaart lopen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |