quote:Op zondag 30 november 2008 12:09 schreef paultjuhhh het volgende:
DE JODEN GAAN ERAAN DE JODEN GAAN ERAAN OLE OLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Last van een blessure ook.quote:Op zondag 30 november 2008 12:09 schreef venomsnake het volgende:
Raar dat V Basten Gabri gewoon weer op de bank zet.
Anyway, Leo Driessen
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 30 november 2008 12:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Als Utreg verliest ga ik zelfmoord plegen
Komt in dat schoenentopicquote:Op zondag 30 november 2008 12:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoop het.quote:Op zondag 30 november 2008 12:09 schreef paultjuhhh het volgende:
DE JODEN GAAN ERAAN DE JODEN GAAN ERAAN OLE OLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Speltip 8. Weet waar je kansen liggen.quote:Op zondag 30 november 2008 12:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Als Utreg wint ga ik buiten met mijn klavots zwengelen
Ik voorzie dan nu al een EpiC Fa1L!quote:Op zondag 30 november 2008 12:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Inclusief pics graag.quote:Op zondag 30 november 2008 12:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Maar dat is nu het leuke, dat hoeft helemaal niet.quote:Op zondag 30 november 2008 12:14 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik voorzie dan nu al een EpiC Fa1L!
Hoe harder het publiek om Gabri gaat roepen, hoe koppiger Van Basten wordt. Dat was bij het Nederlands Elftal ook zo.quote:Op zondag 30 november 2008 12:09 schreef venomsnake het volgende:
Raar dat V Basten Gabri gewoon weer op de bank zet.
Anyway, Leo Driessen
Dus: Enoh de hemel inprijzen.quote:Op zondag 30 november 2008 12:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoe harder het publiek om Gabri gaat roepen, hoe koppiger Van Basten wordt. Dat was bij het Nederlands Elftal ook zo.
"Hij denkt echt als middenvelder hè"quote:Op zondag 30 november 2008 12:17 schreef venomsnake het volgende:
Haha, die Humberto is echt een debiel
Zegt ie tegen Jan Joost: "er staan twee gasten bij jou Jan Joost heb ik begrepen, nou ja staan "gniffel"quote:Op zondag 30 november 2008 12:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
"Hij denkt echt als middenvelder hè"![]()
Jan-Joost is ook
ik vind Jan-Joost wel oke eigenlijk.quote:Op zondag 30 november 2008 12:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
"Hij denkt echt als middenvelder hè"![]()
Jan-Joost is ook
Preciesquote:Op zondag 30 november 2008 12:25 schreef Damzkieee het volgende:
Wheheh Humberto deelt effe een sneer uit naar de Ajacieden
*Kuch* Groningen in de sneeuw van Tilburgquote:Op zondag 30 november 2008 12:26 schreef venomsnake het volgende:
Dak dicht... Tja, stel je voor dat er een drup regen valt, dat heeft Ajax op zeker verloren.
hoorde je emquote:
Volgens van Halst moest ie niet zo negatief zijnquote:Op zondag 30 november 2008 12:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
hoorde je em![]()
'Urby krijgt een heuse schaal uitgereikt voor zijn 150e wedstrijd. Zijn ze de laatste tijd niet gewend daar in Amsterdam dat er een schaal wordt uitgereikt'
quote:Op zondag 30 november 2008 12:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zegt ie tegen Jan Joost: "er staan twee gasten bij jou Jan Joost heb ik begrepen, nou ja staan "gniffel"
Zit Koos Alberts daar
Triest mannetje die bountyquote:Op zondag 30 november 2008 12:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
hoorde je em![]()
'Urby krijgt een heuse schaal uitgereikt voor zijn 150e wedstrijd. Zijn ze de laatste tijd niet gewend daar in Amsterdam dat er een schaal wordt uitgereikt'
quote:Op zondag 30 november 2008 12:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
hoorde je em![]()
Het erge is dat hij nog gelijk heeft ookquote:Op zondag 30 november 2008 12:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
hoorde je em![]()
Ja, word nigga!quote:Op zondag 30 november 2008 12:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het erge is dat hij nog gelijk heeft ook
Ja. Net als met Twan en Mart.quote:Op zondag 30 november 2008 12:22 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
ik vind Jan-Joost wel oke eigenlijk.
Maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik mateloos irriteer aan Humberto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |