quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:35 schreef koningdavid het volgende:
1. Ajax - Beste aankopen, sterkste selectie.
2. AZ - Hebben gewoon een enorm sterke selectie. Een middenveld met Schaars en De Zeeuw en een Ari en El-Hamdaoui op stoom, moet wel wat opleveren
3. PSV - Ik verwachtte ze vorig jaar op de vierde plaats, dus wat zegt het?
4. Feyenoord - Verbeek doet het niet slecht, maar de concurrentie is simpelweg beter
5. FC Twente - Stapje voor stapje richting top.
6. SC Heerenveen - Wisselvallig seizoen, komt pas na de winterstop echt op stoom.
7. FC Groningen - Powel gaat eindelijk zijn topscorerfaam in de Eredivisie waarmaken. 19 goals.
8. Roda JC - Oersaai en degelijk naar de 8e plaats.
9. Vitesse - Aimabel team met veel jeugd en een keurige 9e plaats.
10. FC Utrecht - Op zijn tijd attractief maar een te 'smalle' selectie
11. NAC Breda - Redelijk anoniem op de 11e plaats.
12. NEC - Geen Lens dit jaar en dus geen stuntploeg.
13. Sparta Rotterdam - Het hoogst haalbare
14. Willem II - Meer zit er niet in.
15. Heracles - Saaie ploeg met de minste doelpunten van de hele eredivisie
16. De Graafschap - Onloopt niet de nacompetitie maar blijft wel in de Eredivisie
17. ADO Den Haag - Idem. En toch weer een onrustig seizoen + onstlag voor Wetzel.
18. FC Volendam Ondanks 11 doelpunten van Tuyp toch degredatie.
Ik zal hem na posten speelronde 34.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:
10,= voor degene die een kloppende stand post.
Ja, écht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is makkelijk geld verdienen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:
10,= voor degene die een kloppende stand post.
Ja, écht.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zal hem na posten speelronde 34.Bij dezen; voor de winterstop posten. Dus voor speelronde 18.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sjimz, doe jij ook 10,=?Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Nou, ik ook!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:43 schreef sjimz het volgende:
Ik heb er wel 25 euro voor over!
In dat geval wacht ik nog even.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, ik ook!
50,= voor de goede eindstand die gepost is vóór speelronde 18.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef Nicky_Rincon het volgende:
1. Ajax - Beste selectie sinds jaren mijns inziens, zeker gezien de verzwakking van de grootste concurrent PSV acht ik ze dit jaar in staat de Eindhovense hegemonie te doorbreken
2. AZ - Na vorig jaar komen ze ijzersterk terug, ze begaan niet weer dezelfde fout en worden nu door tegenstanders anders aangepakt aangezien ze niet meer de favorietenrol hebben in de meeste wedstrijden.
3. PSV - De defensie wordt het probleem, ook aanvallen zijn ze er niet op vooruit gegaan. Het kan niet anders dan dat dit doorwerkt in de resultaten.
4. Feyenoord - Zeer goed begonnen vorig jaar en zeer matig geëindigd, ik geloof in een omgekeerde reeks. In het begin zal het moeizaam gaan, waarna er door enkele veranderingen in de winterstrop de opgaande lijn wordt ingezet.
5. FC Groningen - Elk jaar weer goed voor prima voetbal en leuke wedstrijden, ook dit jaar enigzins verrassend op een hoge positie terug te vinden.
6. SC Heerenveen - Hebben teveel goals in moeten leveren door verlies van Sulejmani (en Alves) Vorig jaar defensief ook redelijk, dus vandaar nog een (redelijk) goede eindklassering.
7. FC Twente - Dit word niet het jaar voor FC Twente. Vorig jaar prima geëindigd, maar dit jaar komt de klad erin. De trainer is niet de goede keus en dit zorgt voor onrust, Mc Laren vliegt er dan ook voortijdig uit!
8. Roda JC - Ondanks een beperkt budget is Roda altijd een gevaarlijke tegenstander. Atteveld houdt zijn mannen scherp en haalt Europees voetbal.
9. NEC - Been heeft het perfect voor elkaar en gaat ervoor zorgen dat men dit jaar niet begint met degradatievoetbal. Dit zorgt voor rust en een prima eindklassering. Europees doen ze helaas maar 1 ronde mee.
10. Vitesse - Veel spelers gekocht, maar het is geen team vrees ik. Toch kunnen ze enkele toppers verrassen, maar laten ze in "makkelijkere" wedstrijden de punten liggen.
11. NAC - Na een goed, maar ook dramatisch voetbaljaar is de flow weg bij NAC. Het begin is nog wel aardig, maar dan zakt men weg. Middenmoot
12. FC Utrecht - Op zich aardig ingekocht, maar te wisselvallig om mee te doen voor het linkerrrijte
13. Sparta - Dit jaar geen degratievoetbal, de kasteelclub gaat een "saai" seizoen tegemoet.
14. Willem II - Kleurloos zoals we de afgelopen jaren (helaas) gewend zijn. Niet meer wat het was in de jaren 90. Ze redden het echter wel tegen degradatie.
15. De Graafschap - Vecht met ADO om plaats 16, met een beetje geluk blijft de Graafschap er dit jaar NET in.
16. ADO - Lastig te kloppen ploeg, gaat toch zeker wat puntjes pakken maar eindigt de competitie slecht waardoor ze net in de play-offs geraken.
17. Heracles - Bungelt al jarenlang onderaan en heeft zich eigenlijk nauwelijks versterkt. Ook Heracles vliegt er dit jaar uit.
18. Volendam - Ploeg is te matig voor de eredivisie, simpel, na een jaar weer terug.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:38 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Ik blijf ook bij mijn voorspelling
[..]
Ze kunnen nog op 70 punten uitkomen dit jaar, alles is nog mogelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:43 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Dan mag feyenoord wel ALLES gaan winnen...
1. Ajaxquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:40 schreef Zwoerd het volgende:
1. Ajax
2. AZ
3. Twente
4. PSV
5. Groningen
6. Heerenveen
7. NAC
8. NEC
9. Feyenoord
10. Utrecht
11. Willem II
12. Roda
13. Heracles
14. Sparta
15. Ado
16. Vitesse
17. De Graafschap
18. Volendam
3 Goedquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:33 schreef KirkLazarus het volgende:
01Ajax
02 AZ
03 FC Twente
04 NAC
05 PSV
06 FC Groningen![]()
07 Heerenveen
08 NEC
09 FC Utrecht![]()
10 Heracles
11 Sparta
12 Feyenoord
13 Willem II
14 De Graafschap
15 FC Volendam
16 Roda![]()
17 Vitesse
18 ADO Den Haag
De laatste vijf gaan enorm close finishen, maar uiteindelijk gaat alles nog op de schop.
Ik had m'n eigen club in ieder geval goed.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:30 schreef Kopbal het volgende:
1. AZ
2. Ajax
3. PSV
4. FC Twente
5. Groningen
6. Heerenveen
7. Feyenoord
8. NEC
9. NAC Breda
10. FC Utrecht
11. Willem II
12. Sparta