quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:35 schreef koningdavid het volgende:
1. Ajax - Beste aankopen, sterkste selectie.
2. AZ - Hebben gewoon een enorm sterke selectie. Een middenveld met Schaars en De Zeeuw en een Ari en El-Hamdaoui op stoom, moet wel wat opleveren
3. PSV - Ik verwachtte ze vorig jaar op de vierde plaats, dus wat zegt het?
4. Feyenoord - Verbeek doet het niet slecht, maar de concurrentie is simpelweg beter
5. FC Twente - Stapje voor stapje richting top.
6. SC Heerenveen - Wisselvallig seizoen, komt pas na de winterstop echt op stoom.
7. FC Groningen - Powel gaat eindelijk zijn topscorerfaam in de Eredivisie waarmaken. 19 goals.
8. Roda JC - Oersaai en degelijk naar de 8e plaats.
9. Vitesse - Aimabel team met veel jeugd en een keurige 9e plaats.
10. FC Utrecht - Op zijn tijd attractief maar een te 'smalle' selectie
11. NAC Breda - Redelijk anoniem op de 11e plaats.
12. NEC - Geen Lens dit jaar en dus geen stuntploeg.
13. Sparta Rotterdam - Het hoogst haalbare
14. Willem II - Meer zit er niet in.
15. Heracles - Saaie ploeg met de minste doelpunten van de hele eredivisie
16. De Graafschap - Onloopt niet de nacompetitie maar blijft wel in de Eredivisie
17. ADO Den Haag - Idem. En toch weer een onrustig seizoen + onstlag voor Wetzel.
18. FC Volendam Ondanks 11 doelpunten van Tuyp toch degredatie.
Ik zal hem na posten speelronde 34.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:
10,= voor degene die een kloppende stand post.
Ja, écht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is makkelijk geld verdienen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef RayMania het volgende:
10,= voor degene die een kloppende stand post.
Ja, écht.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik zal hem na posten speelronde 34.Bij dezen; voor de winterstop posten. Dus voor speelronde 18.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sjimz, doe jij ook 10,=?Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Nou, ik ook!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:43 schreef sjimz het volgende:
Ik heb er wel 25 euro voor over!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |