| 1 2 3 4 5 6 7 | 1 Spanje 4 4 0 0 12 10 - 1 2 Turkije 4 2 2 0 8 5 - 2 3 België 4 2 1 1 7 7 - 5 4 Bosnië-Herzegovina 4 2 0 2 6 12 - 4 5 Estland 4 0 1 3 1 2 - 13 6 Armenië 4 0 0 4 0 1 - 12 |
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:24 schreef BramKVO het volgende:
Hier verder omdat het vorige topic onterecht werd verplaatst.
Ze zijn er zelfs nog eentje vergeten. Tijdens België - Argentinië , halve finale, op het WK '86 werd tot drie ! keer toe een speler die alleen op de Argentijnse keeper afging afgevlagd wegens buitenspel. Terwijl het telkens om meters géén buitenspel ging ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:25 schreef BramKVO het volgende:
Waarom zouden dergelijke fases niet eens mogen vermeld worden? Had het NL geweest, zou men ook moord en brand schreeuwen.
Dus :
Het is misschien calimero om over de arbitrage te praten, maar je kunt er toch echt niet naast kijken dat Belgie al meermaals zwaar geflikt werd door de refs. Vandaag stonden de belangrijkste fases zelfs in Het Nieuwsblad :
1) Doelpunt van Jan Verheyen onterecht afgekeurd waardoor NL naar het WK 74 gaat en niet Belgie. Zonder die dwaling was er missch nooit sprake van de generatie Cruijf en een WK-finale voor NL.
2) Weber die op het WK 94 onder de zoden wordt gestopt door Thomas Helmer : ipv penalty én rood, doet scheids Rothlisberger of z'n neus bloedt. Hij wordt later geschorst omwille van een omkopingszaak.
België - Duitsland (WK 1994)
3) WK 2002 : de Jamaicaan Prendergast keurt een volkomen geldig doelpunt van Wilmots af tegen Brazilie
Belgium - Brazil world cup 2002
4) Kwalificaties EK 2004 : Mpenza wordt onder de zoden gestopt door een Bulgaar, maar krijgt géén penalty. Bulgarije naar het EK, Belgie niet.
5) De 2-1 van Fellaini tegen Spanje die wordt afgekeurd.
Vijf fases waarbij de Belgen op uiterst belangrijke momenten , tegen goede ploegen, in de zak werden gezet ...
Van die tegen Brazilie ben ik nog steeds gedegouteerd !

Omdat jullie als grote voetbalnatie daar geen last van hebben ...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:11 schreef pfaf het volgende:
Wordt dit nu echt het: iedereen is tegen ons, want wij zijn zielige Belgen-topic ? [ afbeelding ]
Serieus, ik ben alle sympathie voor jullie elftal zo weer kwijt.
Belgen.
We vergeten nog bijna dat belachelijke optreden van die Saudi in Brazilië - België op de Olympische Spelen. Dat is ons gelukkig niet zuur opgebroken, maar toch.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:25 schreef BramKVO het volgende:
Waarom zouden dergelijke fases niet eens mogen vermeld worden? Had het NL geweest, zou men ook moord en brand schreeuwen.
Dus :
Het is misschien calimero om over de arbitrage te praten, maar je kunt er toch echt niet naast kijken dat Belgie al meermaals zwaar geflikt werd door de refs. Vandaag stonden de belangrijkste fases zelfs in Het Nieuwsblad :
1) Doelpunt van Jan Verheyen onterecht afgekeurd waardoor NL naar het WK 74 gaat en niet Belgie. Zonder die dwaling was er missch nooit sprake van de generatie Cruijf en een WK-finale voor NL.
2) Weber die op het WK 94 onder de zoden wordt gestopt door Thomas Helmer : ipv penalty én rood, doet scheids Rothlisberger of z'n neus bloedt. Hij wordt later geschorst omwille van een omkopingszaak.
België - Duitsland (WK 1994)
3) WK 2002 : de Jamaicaan Prendergast keurt een volkomen geldig doelpunt van Wilmots af tegen Brazilie
Belgium - Brazil world cup 2002
4) Kwalificaties EK 2004 : Mpenza wordt onder de zoden gestopt door een Bulgaar, maar krijgt géén penalty. Bulgarije naar het EK, Belgie niet.
5) De 2-1 van Fellaini tegen Spanje die wordt afgekeurd.
Vijf fases waarbij de Belgen op uiterst belangrijke momenten , tegen goede ploegen, in de zak werden gezet ...
Van die tegen Brazilie ben ik nog steeds gedegouteerd !
Probeer je nu door m'n ego te strelen, het goed te maken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat jullie als grote voetbalnatie daar geen last van hebben ...
Toch maar beter opletten dan. Ook wij zijn regelmatig flink genaaid.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat jullie als grote voetbalnatie daar geen last van hebben ...
En wanneer had Belgie dan dat geluk waardoor het 50/50 wordt? Ik kan me echt met de beste wil van de wereld nauwelijks scheidsrechterlijke blunders herinneren waaruit Belgie voordeel haalde, al helemaal niet in belangrijke wedstrijden op niveau. En dan bedoel ik niet de laatste 5 matchen, maar de laatste 50 jaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:22 schreef pfaf het volgende:
Net als dat Nederland in '98 benadeeld is, terwijl we in 2000 weer geluk hebben gehad.
Eindelijk eens kwaliteitsvlees in jullie broodjes!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:35 schreef WeMan het volgende:
[..]
döner gemaakt van de vlees van Modric, Rakitic & Petric..
quote:Column Hugo Borst in het Algemeen Dagblad:
Stapelverliefd op de Rode Duivels
Dacht dat ik gevoelloos was geraakt van al het plichtmatig geschuif en onrustbarend geklungel; dat ik vanwege al die vijfjes en zesjes dat zich profvoetballer noemt de opwinding voor het spel voorgoed verloren was.
Maar woensdagavond gebeurde het weer eens: tot over mijn oren verliefd. Op de Rode Duivels godbetert. Ik zag ze spelen tegen Europees kampioen Spanje en kon alleen maar oh en ah zuchten en af en toe ontlokte een Belg mij kraaiend een ohlala of hahaha.
Keeper Stijnen heeft de uitstraling van de dikke vrouw van een kermisklant. Maakt niet uit: voor hem staan twee geweldige voetballers. Kompany, centrale verdediger, kenden we in Europa al, maar dat hij zó goed aan de paal kon dansen zeg. Bijna compleet: atletisch, sprintsnel en gezegend met techniek én inzicht, dus opbouwend sterk. Hadden wij die in het dartele Oranje maar. Bij de constant flirtende Kompany moest ik denken aan Rijkaard die op het EK 1988 voorstopper speelde.
Vanden Borre, rechtsback, is het mooiste dat ik in jaren op de catwalk heb gezien. Hij schitterde verdedigend en aanvallend. Waarom moet die arme jongen in de Mickey Mouse League genaamd Serie A zijn brood verdienen? Waarom hebben PSV, Ajax, Feyenoord en AZ deze kruising van Gerets en Cafú over het hoofd gezien?
Dat geldt trouwens ook voor het strakke kontje van Defour, middenvelder. Eredivisieclubs hebben gigantisch zitten snurken. Straks gaat Lyon hem halen.
Gelukkig speelt Vertonghen al in Nederland. Hij leek tegen Spanje de reïncarnatie van de voetballer Vandereycken, die gewetenloos kon schoffelen. Het vernietigende en geraffineerde linkerbeen van Vertonghen is trouwens wél sexy. Overduidelijk bij Ajax opgeleid, Jan, dat zie je aan de oplossingen die hij vindt.
Fellaini, sleurende middenvelder met ongetwijfeld enorm libido, is een van de meest wilskrachtige Europese voetballers van het moment. Een beest. De Belgen moeten zijn grilligheid (hij liet de Spanjaarden gelijkmaken) maar voor lief nemen. Met zo’n winnaar komen (doel)punten vanzelf.
Timmy Simons, verdediger/middenvelder, kennen we van PSV. Degelijk, nuttig; lekker huisvrouwtje dat trouw de boodschappen doet. Klokslag 6 uur staan de piepers met een bal gehakt op tafel. Sonck, spits, kon als aantrekkelijk au pairmeisje niet aarden in Amsterdam. Bij de Rode Duivels is hij, slimme spits, weer thuis.
Wat voetbal vaak strontvervelend maakt is het wachten, rondspelen zonder de intentie een doelpunt te maken. Aan die conventie hadden België en Spanje lak. En zo ontrolde zich een ouderwetse wedstrijd die uitgroeide tot een voetbalklassieker. Likkebaardend lekker waren natuurlijk de snelle combinaties van de onoverwinnelijke Spanjaarden, maar ook België trakteerde ons op on-Belgisch hogeschoolvoetbal.
Natuurlijk is een WK-kwalificatiewedstrijd geen WK-finale maar het duel tussen België en Spanje was even mooi als wreed (winnende goal Spanje in blessuretijd) en daarom onvergetelijk. Woensdagavond waren de moedige, vaardige Belgen de Hongaren van 1954, de Nederlanders van 1974. Ik heet onze zuiderburen van harte welkom als loser van de moderne voetbalwereld. Een grotere eer is er niet. Want wie wil geen morele winnaar zijn? De meest memorabele interlands zijn dramatisch verloren interlands. Als het spel maar om van te watertanden is.
Mijn hoop is gevestigd op een spoedige interland tussen België en Nederland. Er ligt een laag stof over de Derby der Lage Landen. Hoogste tijd voor een krachtmeting. Onze kindsterretjes verdienen serieuze tegenstand en een lesje in nederigheid. Oranje is nu al geplaatst voor Zuid-Afrika omdat het zich in een lachwekkend zwakke poule bevindt.
Zo zal het verder gaan: België plaatst zich na een heroïsche poulewedstrijd tegen de Turken als tweede achter een ongenaakbaar Spanje. Via een oogstrelende maar nipte zege in de barrage met Portugal wordt het WK bereikt. Een schop onder de hol van de cynische bondscoach Vandereycken zorgt voor een goede sfeer. In Zuid-Afrika spelen de Rode Duivels onder leiding van de wel internationaal ervaren Dick Advocaat soms keihard maar altijd oogstrelend. In The Herald Tribune schrijft de commentator dat dit het beste Belgische elftal ever is. Uitblinkers zijn Kompany (Real), Vertonghen (ManUnited), Ferlaini (AC Milan) en Dembélé (Arsenal). In de finale wint Duitsland onverdiend van een aanvallend België dat in de 40ste minuut een combinatie over 142 schijven op de paal ziet eindigen. Wat volgt, zijn waterlanders en eeuwige roem.
en ook hebben Ajax en PSV Vanden Borre in 't vizier gehad..quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:28 schreef pfaf het volgende:
Wat een kutcolumn..Als hij zich wat minder met die zij-projectjes van hem bezig hield, had hij kunnen weten dat Ajax Defour al jaren wil kopen....
Maarja, die moet volgende week tegen Zlatan, Adriano en Quaresma in die Mickey Mouse competitie in Italië..quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
en ook hebben Ajax en PSV Vanden Borre in 't vizier gehad..
| 1 2 3 4 5 6 | Turkey 4 2 2 0 5 2 8 Belgium 4 2 1 1 7 5 7 Bosnia-Herzegovina 4 2 0 2 12 4 6 Estonia 4 0 1 3 2 13 1 Armenia 4 0 0 4 1 12 0 |
Worden hopelijk mooie wedstrijdenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twee keer Spanje - Turkije inderdaad, gaat gelijk de beslissing vallen.
Of niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twee keer Spanje - Turkije inderdaad, gaat gelijk de beslissing vallen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:28 schreef Julis het volgende:
Selectie van Turkije, tegen Spanje:
Doel: Volkan Demirel (Fenerbahçe), Rustu Recber (Besiktas), Ufuk Ceylan (Manisaspor)
Verdediging: Gökhan Gönül (Fenerbahçe), Sabri Sarioglu, Emre Asik, Hakan Kadir Balta (allen Galatasaray), Sedat Bayrak (Sivasspor), Ibrahim Kas (Getafe), Eren Güngör (Kayserispor), Ibrahim Üzülmez (Besiktas)
Middenveld: Kazim Kazim, Emre Belözoglu (beiden Fenerbahçe), Ayhan Akman, Ardan Turan (beiden Galatasaray), Mehmet Aurelio (Real Betis), Nuri Sahin (Borussia Dortmund)
Aanval: Nihat Kahveci (Villarreal), Batuhan Karadeniz (Eskisehirspor), Semih Senturk (Fenerbahçe), Gökhan Ünal (Trabzonspor), Sercan Yildirim (Bursaspor), Mevlüt Erding (Sochaux), Tuncay Sanli (Middlesbrough)
Het wordt spannend morgen
Ik weet niet of ik hetzelfde zou doen met Mudingayi, maar anderzijds is Witsel wel compleet uit vorm.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:40 schreef BramKVO het volgende:
Vandereycken overweegt dus werkelijk om Mudingayi te laten spelen ipv Witsel ...
En waarom Vermaelen weer op de linksachter ? Zet daar eindelijk eens een échte linksback die aanvallend iets bijbrengt maw Pocognoli.
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:19 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hup België, ik ben sinds deze kwalificatie een enorme fan van de Belgen, erg sympathieke ploeg.
Het zou het mooiste zijn als Spanje twee keer wint van die vervelende Turkse ploeg, en dat België in ieder geval vier punten haalt in de twee wedstrijden tegen Bosnie.
Viva Espana
Hup Belgie
Gelijkspel zou beter zijn. Bosnie heeft een puike selectie met veel passie in het spel.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:35 schreef msnk het volgende:
Goede tussenstand in België. Altijd gunstig zo'n uitslag.
Bosnie fans deden dat, denk dat Bosnie de lul is.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is dat iets nieuws? De spelers hebben het moeilijk, kunnen zelf het ritme niet meer uit de wedstrijd halen, dus gooien de supporters maar wat vuurwerk op het veld om het zelf te doen?
Hier mogen ze toch iets aan doen.
okequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Allerlei fakkels en bommetjes het veld op, je kan amper meer iets zien, brandweer erbij enzo.
Belgie organiseert, dus ik denk dat zij de lul zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bosnie fans deden dat, denk dat Bosnie de lul is.
zei je alquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:34 schreef Palmboom313 het volgende:
En dan koeman uitlachen over zijn opstelling.
Fellaini niet in de basis is lachwekkendquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:34 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik las iets over fakkels dus hoopte op wat leuks.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach gut, nu hebben ze allemaal het topic ontdekt.
Ik zit eigenlijk meer naar België - Bosnië te kijken dan naar Nederland. Dat was veel spannender, tot die kansloze 1-3.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach gut, nu hebben ze allemaal het topic ontdekt.
Dan was die wel ver buiten z'n vakjequote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:38 schreef seetjai het volgende:
Was dat de trainer net richting het publiek ?
EK 2016 doen er 24 landen mee dan is er ook een plaatsje voor de Belgenquote:
Met die ploeg is niets mis, die verdienden gewoon de overwinning.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:44 schreef n00000b het volgende:
Laat Turkije dan maar als 2e eindigen, dat Bosnië gun ik het niet
Dan zegt het meer iets over de spelers dan de supporters. Je mag nooit aan druk bezwijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Met die ploeg is niets mis, die verdienden gewoon de overwinning.
De supporters daarentegen hebben gewoon door wangedrag het wedstrijdverloop beïnvloed, daar mag toch wel een boete uit volgen (en uiteraard ook voor de ordediensten die blijkbaar ettelijke kilo's aan vuurwerk over het hoofd hebben gezien).
Gedeeltelijk de druk, gedeeltelijk de Bosniërs die moe werden en plots 10 minuten pauze kregen voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan zegt het meer iets over de spelers dan de supporters. Je mag nooit aan druk bezwijken.
Ja, hotsknotsbegoniavoetbal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:55 schreef ASroma het volgende:
de belgen hebben het voetbal wel uitgevonden he
Dat kan ik alleen beamen als ik hem wekelijks bij VfL Wolfsburg in actie zie.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
Dzeko is een baas. mocht Ajax nog een spits zoeken...
precies, heb ook zitten kijken, echt heel erg zwak de manier waarop belgie speelde, zowat geen kansen gehad, na die 1-1 denk je dan van: nu gaan zo doordrukken, maar ipv 2-1 werd het 1-2, ook de verdediging stond erg goed moet ik zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:51 schreef Saviola het volgende:
DRA-MA-TISCH
Ik snap niet hoe je zó goed kunt spelen tegen Spanje en dan afgeslacht wordt door fucking Bosnië.
België had het middenveld gewoon totaal niet in handen. En net als bij Nederland is de defensie het meest kwetsbaar, maar als je het middenveld in handen hebt, geeft dat weinig. Nederland heeft dat in heel veel wedstrijden, België te weinig. Nu Vertonghen er niet was, kon Misimovic doen wat hij wilde. Zo kon het hele team voetballen. Gewoon te weinig slagkracht op het middenveld.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:03 schreef Heero87 het volgende:
Het ergste vind ik nog dat die hooligans beloond worden voor hun gedrag. Eigenlijk zou je gewoon de match moeten annuleren en de punten niet toekennen (dus ook niet aan België), anders leert dat soort het nooit. Boetes en wat dan ook kan hen duidelijk geen ruk schelen.
Verder barslecht, terechte nederlaag. Eén ding is duidelijk: we zijn nog teveel afhankelijk van bepaalde spelers. Zonder Vertonghen en Kompany zakte alles in elkaar.
jezus man ga je dit blijven herhalen ? Wat heeft dat er uberhaupt mee te maken ?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:34 schreef Palmboom313 het volgende:
met het aanwezige talent zou dat moeten jaquote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Het elftal zat toch zo geweldig in de lift?
Opgefokt ofzoquote:Op zondag 29 maart 2009 00:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jezus man ga je dit blijven herhalen ? Wat heeft dat er uberhaupt mee te maken ?
Tis omdat Spanje niet echt druk zette. Mede doordat Iniesta niet aanwezig was denk ik.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:02 schreef msnk het volgende:
Geen slachtpartij (gelukkig). Woensdag wordt nog afwachten.
Toch opmerkelijk dat zijn gemis zo groot is. Met Xavi, Senna en Silva is het middenveld al absolute top.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:09 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Tis omdat Spanje niet echt druk zette. Mede doordat Iniesta niet aanwezig was denk ik.
Betekent niet dat je met inzet en een goed tactisch concept een dergelijk middenveld onmogelijk kan uitschakelen.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk dat zijn gemis zo groot is. Met Xavi, Senna en Silva is het middenveld al absolute top.
ze moeten hem gewoon NU ontslaan ! Zelfs mits winst in Bosnie pak je 3 op 6, wat niet voldoende is. Ik kon echt mijn ogen niet geloven de eerste helft, een thuismatch tegen Bosnie aanpakken door op goed geluk lange ballen te trappen ...quote:Op zondag 29 maart 2009 00:11 schreef Heero87 het volgende:
Er zit een ontslagclausule in VDE's contract, dus tenzij een mirakel in Bosnië zal hij wel gewipt worden denk ik...
quote:Op zondag 29 maart 2009 00:20 schreef Crazy_maniac het volgende:
man man man, hoe kunde hier nu nog iets positiefs over zeggen? VDE is ne kwal, de verdediging is een zeef, 't middenveld was zat
en die vurte bosnie supporters, dat de fifa daar maar forfait cijfers geeft, anders heeft al dien zever over fair play toch gn nut
en dien ene marginaal die daar nog vrij over 't voetbalveld mag lopen, en die stewards die der dan wa staan op te kijken, in china hadden ze der al lang me ne stun gun op gezeten en hem geëxecuteerd achteraf, mogen ze van mijn part gerust ook doen
kloteland
klotevoetbal
ahja en stijnen, één ferme redding, maar daarnaast heeft karate kut toch ook staan slapen
(sorry voor 't vlaams)
Mooi stukje.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:20 schreef Crazy_maniac het volgende:
man man man, hoe kunde hier nu nog iets positiefs over zeggen? VDE is ne kwal, de verdediging is een zeef, 't middenveld was zat
en die vurte bosnie supporters, dat de fifa daar maar forfait cijfers geeft, anders heeft al dien zever over fair play toch gn nut
en dien ene marginaal die daar nog vrij over 't voetbalveld mag lopen, en die stewards die der dan wa staan op te kijken, in china hadden ze der al lang me ne stun gun op gezeten en hem geëxecuteerd achteraf, mogen ze van mijn part gerust ook doen
kloteland
klotevoetbal
ahja en stijnen, één ferme redding, maar daarnaast heeft karate kut toch ook staan slapen
(sorry voor 't vlaams)
Neem een buitenlander (lees Hollander). Jullie bond heeft nee gezegd tegen Trappatoni toen hij zich aanbood, wat een onbenullen.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:45 schreef Masanga het volgende:
Maar wie moet VDE vervangen als hij morgen op straat zou komen te staan? Walter Meeuws? Dirk Geeraerts?
Dat zwakke verdedigen is 1, maar het begint allemaal op het middenveld. Nogmaals, je hoeft die verdediging echt niet zo vaak in actie onder druk te hebben staan, als je het middenveld in handen hebt. De RD hadden absoluut het middenveld niet in handen en dan komt alle druk te staan op de verdediging, die toch al niet zo sterk is en in een ongewone samenstelling speelde. Het middenveld verzoop gewoon volledig.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:45 schreef Masanga het volgende:
Dat het ab-so-luut niet goed was weet ik ook wel, maar ik zie als voornaamste reden voor het zware verlies toch het zwakke verdedigen. We trapten twee keer op de paal dus met wat geluk scoren we 4 keer. Dan mag je normaal nooit verliezen. 4 doelpunten tegenkrijgen in eigen huis is veel dramatischer, en als je ziet op welke manier de verdediging de doelpunten cadeau geeft, dan krijg ik het al helemaal.
De kreet VDE buiten vind ik makkelijk geroepen al was het opvallend hoe pakweg Sonck na de match zijn woede tov het tactisch systeem niet onder stoelen of banken stak..
Maar wie moet VDE vervangen als hij morgen op straat zou komen te staan? Walter Meeuws? Dirk Geeraerts?
Da is ongeveer 't zelfde als wanneer ik ge nu in uw zak zou schoppen en dan tegen u zou zeggen: "Excuseer voor het schoppen in uw zak".quote:Op zondag 29 maart 2009 00:20 schreef Crazy_maniac het volgende:
kloteland
klotevoetbal
(sorry voor 't vlaams)
Al is het Aime Antheunis, zolang hij maar niet het "stuur gewoon de lange bal, met een beetje geluk valt ie zo binnen"-systeem hanteert, er zitten nog vrij veel talenten in die groep (al misten we wel een paar belangrijke schakels, lees vertongen en kompany) maar dan moet ge er ook meer durven voetballen en niet u eigen buiten spel zetten met dat lange afstands geklungel.quote:Op zondag 29 maart 2009 00:45 schreef Masanga het volgende:
Dat het ab-so-luut niet goed was weet ik ook wel, maar ik zie als voornaamste reden voor het zware verlies toch het zwakke verdedigen. We trapten twee keer op de paal dus met wat geluk scoren we 4 keer. Dan mag je normaal nooit verliezen. 4 doelpunten tegenkrijgen in eigen huis is veel dramatischer, en als je ziet op welke manier de verdediging de doelpunten cadeau geeft, dan krijg ik het al helemaal.
De kreet VDE buiten vind ik makkelijk geroepen al was het opvallend hoe pakweg Sonck na de match zijn woede tov het tactisch systeem niet onder stoelen of banken stak..
niet veel achter zoeken, khad dit gepost op het rsca forum, en hier wou 'k ook nog 's men gedacht zeggen maar was te lui om de tekst nl-vriendelijk te makenquote:Op zondag 29 maart 2009 01:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Da is ongeveer 't zelfde als wanneer ik ge nu in uw zak zou schoppen en dan tegen u zou zeggen: "Excuseer voor het schoppen in uw zak".
LOL? Nee hoor, dat VDE liever laf voetbal speelt weet iedereen, maar als ze hem niet buitengooien dan valt er ook weinig aan te doen hé.quote:Op zondag 29 maart 2009 09:50 schreef Dutch_Rockstar het volgende:
Het ligt altijd aan iemands anders.
Beenhakker ligt in Polen zwaar onder vuur en woont in België...quote:Op zondag 29 maart 2009 00:52 schreef BramKVO het volgende:
Met alle respect, maar met de ouderwetse aanpak van Trap kom je er ook niet meer hoor.
En wie moet hem vervangen ?? Gewoon, iemand die lef heeft ! We beschikken over voetballend vermogen, laat ze dan ook voetballen ! Misschien is de beste optie inderdaad eens een buitenlander, en ja waarom geen Hollander ?
Liever geen Mathijssen.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:05 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Beenhakker ligt in Polen zwaar onder vuur en woont in België...
En Mathijssen is ook vrij..
Beenhakker gaat al naar Feyenoord als TDquote:Op zondag 29 maart 2009 15:05 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Beenhakker ligt in Polen zwaar onder vuur en woont in België...
En Mathijssen is ook vrij..
Gelijk heeft Gerets. Je krijgt letterlijk hoofdpijn van de fratsen die de KBVB uithaalt.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:22 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
Redder van de rode duivels, alleen dan moet ie wel FELAINI & vd Borre d'r in zetten!
Omdat Gerets niet wil![]()
Boskamp!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom geen Hugo Broos ... Of zelfs Bölöni ...
quote:
De Sart lijkt mij wel een goede keuze, hij deed het idd. best goed met de beloften.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:11 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Na hoeveel wedstrijden vloog die er ook alweer uit bij Standaard?
En Dender heeft ie maanden niet kunnen trainen omdat hij niet meer kan lopen.
Met hem is het helaas gedaan.
Boloni schijnt bondscoach van Roemenie te worden.
Ik denk dat, als vanderEijken eruitvliegt, ze voor de Sart gaan.
Doet goed werk bij de U23's van Belgie en zou wel goed passen bij deze 'jonge' groep
Hoe?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:21 schreef Heero87 het volgende:
Diegenen die hier plezier scheppen in de Belgische ellende beseffen trouwens niet dat dit fiasco ook slecht nieuws is voor Nederland....
Snap ik idd ook niet ...quote:
Erg boeiend wat uiteindelijk de resultaten zullen zijn. Wie weet pakken zowel Turkije als België de drie puntenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:43 schreef WeebI het volgende:
Interessant dat in deze groep de wedstrijden van afgelopen weekend vandaag opnieuw worden gespeeld, maar dan met een andere thuisploeg.
Dan kan ik voor Bosnië juichenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:48 schreef TheClown1 het volgende:
Ik hoop voor verlies van de Turken om zo eindelijk een keer Bosnie verder te zien komen dan die kwalificatieduels.
zoals je al zag hoe de supporters van bosnie zich gedragen in genk kun je nog erger verwachten in bosnie. wordt echt een hel voor de supporters. erg jammer op zich.worden nog erger genoemd dan de hooligans van engeland. geen mooie titel.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:12 schreef Rots het volgende:
België-supporters gaan helemaal afgemaakt worden daar in Bosnie als ik onze grote vriend uit België moest geloven met zijn topic.
De nederlaag is weinig relevant, maar een land met ordediensten die nauwelijks vuurwerk kunnen onderscheppen, gaan ze geen WK laten organiseren. Maar de kans dat dat WK naar de lage landen komt, lijkt me sowieso enorm klein, dus veel impact zal het niet hebben.quote:
We willen toch samen het WK organiseren... Als dan de helft van je kandidatuur afwezig is in 2010, een paar maanden voor de toekenning van 2018 en 2022, maak je plots toch een stuk minder kans.quote:
Hopelijk krijgen Xavi en Pique nog wat rust.quote:
Volgens mij wordt hij vervangen door Hazard.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:54 schreef Radegast het volgende:
Kan Defour nou spelen of niet?
Ik hoop dat je op de hoogte bent van het feit dat die supporters demonstreren tegen de Bosnische voetbal federatie?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:18 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zoals je al zag hoe de supporters van bosnie zich gedragen in genk kun je nog erger verwachten in bosnie. wordt echt een hel voor de supporters. erg jammer op zich.worden nog erger genoemd dan de hooligans van engeland. geen mooie titel.
En toch kunnen ze stil zijn als het moetquote:Op woensdag 1 april 2009 19:59 schreef venomsnake het volgende:
Hoor die Turken massaal door het volkslied van Spanje fluiten.
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
En toch kunnen ze stil zijn als het moet
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
En toch kunnen ze stil zijn als het moet
en dan valt de 1-0quote:Op woensdag 1 april 2009 20:29 schreef fanneke het volgende:
Wanneer schiet Spanje die 0-1 er nou eens in?
fout van Marchenaquote:Op woensdag 1 april 2009 20:30 schreef Dos37 het volgende:
fout van Casillas
Is een antwoord op de afgelopen wedstrijd waar de Spaanse fans het ook deden bij het Turkse volkslied. Maar de goal van Semih was toch wel een passender antwoord.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:59 schreef venomsnake het volgende:
Hoor die Turken massaal door het volkslied van Spanje fluiten.
Vertonghen lijkt me echt beter.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Bosnische rechterspits stond al een keer of 4 meters en meters en meters en meters vrij.
Ja, vooraan proberen ze wel te combineren, maar achteraan is 't weer een ramp. En uiteraard Gaby "Ja, maar hij staat in de basis bij Bologna" Mudingayi, die is ook weer sterk bezig.
Dat ontken ik allemaal niet. De Belgische verdediging staat wederom niet uit te blinken, maar stond bij die aanval de weggewerkte bal door Simons die Bosniër op het slechte been (zoals Simons) was het noooit gevaarlijk geweest.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Bosnische rechterspits stond al een keer of 4 meters en meters en meters en meters vrij.
Ja, vooraan proberen ze wel te combineren, maar achteraan is 't weer een ramp. En uiteraard Gaby "Ja, maar hij staat in de basis bij Bologna" Mudingayi, die is ook weer sterk bezig.
Tja, als. Als die Bosniër meteen naar rechts geeft in plaats van zelf te gaan, was het resultaat hetzelfde. Gelukkig voor hen stond dezelfde speler 10 seconden later nog steeds helemaal alleen.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:12 schreef Masanga het volgende:
[..]
Dat ontken ik allemaal niet. De Belgische verdediging staat wederom niet uit te blinken, maar stond bij die aanval de weggewerkte bal door Simons die Bosniër op het slechte been (zoals Simons) was het noooit gevaarlijk geweest.
Lees dit topic maar even doorquote:Op woensdag 1 april 2009 21:14 schreef TeeEr het volgende:
[..]
wat is dat koeman gebeuren? leg effe uit wil je.
Jep, die Ibricic had al veel eerder moeten passen. Nu maakte hij het zichzelf alleen maar moeilijker.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tja, als. Als die Bosniër meteen naar rechts geeft in plaats van zelf te gaan, was het resultaat hetzelfde. Gelukkig voor hen stond dezelfde speler 10 seconden later nog steeds helemaal alleen.
dat is pas Turkse gastvrijheid..quote:
Maar hij wil geen kritiek omdat hij bij Bologna in de basis staat, veel beter dan Vertonghenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, die Ibricic had al veel eerder moeten passen. Nu maakte hij het zichzelf alleen maar moeilijker.
Overigens verzuipt Mudingayi weer gigantisch.
Mja, niet per sé onbegrijpelijk als je alleen alle gaten moet dichtlopen. Quasi elke ploeg speelt met 2 spelers op die positie. Neemt niet weg dat zijn inspelen veel en veel zuiverder kan.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, die Ibricic had al veel eerder moeten passen. Nu maakte hij het zichzelf alleen maar moeilijker.
Overigens verzuipt Mudingayi weer gigantisch.
Ik vind het leedvermaak van de Nederlanders toch wat goedkoop. Iedereen lachte ook met Anderlecht na de uitschakeling tegen BATE (wat deels terecht is), maar datzelfde team speelde 2x gelijk tegen Juventus, verloor 0-1 tegen Real en speelde gelijk tegen Zenit. Hoe zuur de uitschakeling niet is, je bent niet uitgeschakeld door sukkels natuurlijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:27 schreef Szura het volgende:
Zou toch wat zijn als we dalijk Bosnië op het WK zien
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef Masanga het volgende:
[..]
Ik vind het leedvermaak van de Nederlanders toch wat goedkoop. Iedereen lachte ook met Anderlecht na de uitschakeling tegen BATE (wat deels terecht is), maar datzelfde team speelde 2x gelijk tegen Juventus, verloor 0-1 tegen Real en speelde gelijk tegen Zenit. Hoe zuur de uitschakeling niet is, je bent niet uitgeschakeld door sukkels natuurlijk.
Maarja, ignorance is bliss.
Liever Bosnië dan België.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef TeeEr het volgende:
ik hoop dat Belgie 2 keer scoort, anders krijgen we straks Bosnie op het WK.
Ik denk dat Vandereycken gedumpt zal worden. Hij gaat zichzelf niet door het hoofd schieten, dat doet de bond wel.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:30 schreef TC03 het volgende:
België.![]()
![]()
Ik neem aan dat Vandereycken het voor gezien zal houden na vandaag.
Karadenizquote:
Dzeko op het WKquote:Op woensdag 1 april 2009 21:27 schreef Szura het volgende:
Zou toch wat zijn als we dalijk Bosnië op het WK zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |