Dan zegt het meer iets over de spelers dan de supporters. Je mag nooit aan druk bezwijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Met die ploeg is niets mis, die verdienden gewoon de overwinning.
De supporters daarentegen hebben gewoon door wangedrag het wedstrijdverloop beïnvloed, daar mag toch wel een boete uit volgen (en uiteraard ook voor de ordediensten die blijkbaar ettelijke kilo's aan vuurwerk over het hoofd hebben gezien).
Gedeeltelijk de druk, gedeeltelijk de Bosniërs die moe werden en plots 10 minuten pauze kregen voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan zegt het meer iets over de spelers dan de supporters. Je mag nooit aan druk bezwijken.
Ja, hotsknotsbegoniavoetbal.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:55 schreef ASroma het volgende:
de belgen hebben het voetbal wel uitgevonden he
Dat kan ik alleen beamen als ik hem wekelijks bij VfL Wolfsburg in actie zie.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
Dzeko is een baas. mocht Ajax nog een spits zoeken...
precies, heb ook zitten kijken, echt heel erg zwak de manier waarop belgie speelde, zowat geen kansen gehad, na die 1-1 denk je dan van: nu gaan zo doordrukken, maar ipv 2-1 werd het 1-2, ook de verdediging stond erg goed moet ik zeggenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:51 schreef Saviola het volgende:
DRA-MA-TISCH
Ik snap niet hoe je zó goed kunt spelen tegen Spanje en dan afgeslacht wordt door fucking Bosnië.
België had het middenveld gewoon totaal niet in handen. En net als bij Nederland is de defensie het meest kwetsbaar, maar als je het middenveld in handen hebt, geeft dat weinig. Nederland heeft dat in heel veel wedstrijden, België te weinig. Nu Vertonghen er niet was, kon Misimovic doen wat hij wilde. Zo kon het hele team voetballen. Gewoon te weinig slagkracht op het middenveld.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 23:03 schreef Heero87 het volgende:
Het ergste vind ik nog dat die hooligans beloond worden voor hun gedrag. Eigenlijk zou je gewoon de match moeten annuleren en de punten niet toekennen (dus ook niet aan België), anders leert dat soort het nooit. Boetes en wat dan ook kan hen duidelijk geen ruk schelen.
Verder barslecht, terechte nederlaag. Eén ding is duidelijk: we zijn nog teveel afhankelijk van bepaalde spelers. Zonder Vertonghen en Kompany zakte alles in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |