Worden hopelijk mooie wedstrijdenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twee keer Spanje - Turkije inderdaad, gaat gelijk de beslissing vallen.
Of niet.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Twee keer Spanje - Turkije inderdaad, gaat gelijk de beslissing vallen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:28 schreef Julis het volgende:
Selectie van Turkije, tegen Spanje:
Doel: Volkan Demirel (Fenerbahçe), Rustu Recber (Besiktas), Ufuk Ceylan (Manisaspor)
Verdediging: Gökhan Gönül (Fenerbahçe), Sabri Sarioglu, Emre Asik, Hakan Kadir Balta (allen Galatasaray), Sedat Bayrak (Sivasspor), Ibrahim Kas (Getafe), Eren Güngör (Kayserispor), Ibrahim Üzülmez (Besiktas)
Middenveld: Kazim Kazim, Emre Belözoglu (beiden Fenerbahçe), Ayhan Akman, Ardan Turan (beiden Galatasaray), Mehmet Aurelio (Real Betis), Nuri Sahin (Borussia Dortmund)
Aanval: Nihat Kahveci (Villarreal), Batuhan Karadeniz (Eskisehirspor), Semih Senturk (Fenerbahçe), Gökhan Ünal (Trabzonspor), Sercan Yildirim (Bursaspor), Mevlüt Erding (Sochaux), Tuncay Sanli (Middlesbrough)
Het wordt spannend morgen
Ik weet niet of ik hetzelfde zou doen met Mudingayi, maar anderzijds is Witsel wel compleet uit vorm.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:40 schreef BramKVO het volgende:
Vandereycken overweegt dus werkelijk om Mudingayi te laten spelen ipv Witsel ...
En waarom Vermaelen weer op de linksachter ? Zet daar eindelijk eens een échte linksback die aanvallend iets bijbrengt maw Pocognoli.
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:19 schreef Heerlijkheid het volgende:
Hup België, ik ben sinds deze kwalificatie een enorme fan van de Belgen, erg sympathieke ploeg.
Het zou het mooiste zijn als Spanje twee keer wint van die vervelende Turkse ploeg, en dat België in ieder geval vier punten haalt in de twee wedstrijden tegen Bosnie.
Viva Espana
Hup Belgie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |