LOL? Nee hoor, dat VDE liever laf voetbal speelt weet iedereen, maar als ze hem niet buitengooien dan valt er ook weinig aan te doen hé.quote:Op zondag 29 maart 2009 09:50 schreef Dutch_Rockstar het volgende:
Het ligt altijd aan iemands anders.
Beenhakker ligt in Polen zwaar onder vuur en woont in België...quote:Op zondag 29 maart 2009 00:52 schreef BramKVO het volgende:
Met alle respect, maar met de ouderwetse aanpak van Trap kom je er ook niet meer hoor.
En wie moet hem vervangen ?? Gewoon, iemand die lef heeft ! We beschikken over voetballend vermogen, laat ze dan ook voetballen ! Misschien is de beste optie inderdaad eens een buitenlander, en ja waarom geen Hollander ?
Liever geen Mathijssen.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:05 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Beenhakker ligt in Polen zwaar onder vuur en woont in België...
En Mathijssen is ook vrij..
Beenhakker gaat al naar Feyenoord als TDquote:Op zondag 29 maart 2009 15:05 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Beenhakker ligt in Polen zwaar onder vuur en woont in België...
En Mathijssen is ook vrij..
Gelijk heeft Gerets. Je krijgt letterlijk hoofdpijn van de fratsen die de KBVB uithaalt.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:22 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
Redder van de rode duivels, alleen dan moet ie wel FELAINI & vd Borre d'r in zetten!
Omdat Gerets niet wil![]()
Boskamp!quote:Op maandag 30 maart 2009 22:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Waarom geen Hugo Broos ... Of zelfs Bölöni ...
quote:
De Sart lijkt mij wel een goede keuze, hij deed het idd. best goed met de beloften.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:11 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Na hoeveel wedstrijden vloog die er ook alweer uit bij Standaard?
En Dender heeft ie maanden niet kunnen trainen omdat hij niet meer kan lopen.
Met hem is het helaas gedaan.
Boloni schijnt bondscoach van Roemenie te worden.
Ik denk dat, als vanderEijken eruitvliegt, ze voor de Sart gaan.
Doet goed werk bij de U23's van Belgie en zou wel goed passen bij deze 'jonge' groep
Hoe?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:21 schreef Heero87 het volgende:
Diegenen die hier plezier scheppen in de Belgische ellende beseffen trouwens niet dat dit fiasco ook slecht nieuws is voor Nederland....
Snap ik idd ook niet ...quote:
Erg boeiend wat uiteindelijk de resultaten zullen zijn. Wie weet pakken zowel Turkije als België de drie puntenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:43 schreef WeebI het volgende:
Interessant dat in deze groep de wedstrijden van afgelopen weekend vandaag opnieuw worden gespeeld, maar dan met een andere thuisploeg.
Dan kan ik voor Bosnië juichenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:48 schreef TheClown1 het volgende:
Ik hoop voor verlies van de Turken om zo eindelijk een keer Bosnie verder te zien komen dan die kwalificatieduels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |