Hoe?quote:Op maandag 30 maart 2009 19:21 schreef Heero87 het volgende:
Diegenen die hier plezier scheppen in de Belgische ellende beseffen trouwens niet dat dit fiasco ook slecht nieuws is voor Nederland....
Snap ik idd ook niet ...quote:
Erg boeiend wat uiteindelijk de resultaten zullen zijn. Wie weet pakken zowel Turkije als België de drie puntenquote:Op woensdag 1 april 2009 09:43 schreef WeebI het volgende:
Interessant dat in deze groep de wedstrijden van afgelopen weekend vandaag opnieuw worden gespeeld, maar dan met een andere thuisploeg.
Dan kan ik voor Bosnië juichenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:48 schreef TheClown1 het volgende:
Ik hoop voor verlies van de Turken om zo eindelijk een keer Bosnie verder te zien komen dan die kwalificatieduels.
zoals je al zag hoe de supporters van bosnie zich gedragen in genk kun je nog erger verwachten in bosnie. wordt echt een hel voor de supporters. erg jammer op zich.worden nog erger genoemd dan de hooligans van engeland. geen mooie titel.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:12 schreef Rots het volgende:
België-supporters gaan helemaal afgemaakt worden daar in Bosnie als ik onze grote vriend uit België moest geloven met zijn topic.
De nederlaag is weinig relevant, maar een land met ordediensten die nauwelijks vuurwerk kunnen onderscheppen, gaan ze geen WK laten organiseren. Maar de kans dat dat WK naar de lage landen komt, lijkt me sowieso enorm klein, dus veel impact zal het niet hebben.quote:
We willen toch samen het WK organiseren... Als dan de helft van je kandidatuur afwezig is in 2010, een paar maanden voor de toekenning van 2018 en 2022, maak je plots toch een stuk minder kans.quote:
Hopelijk krijgen Xavi en Pique nog wat rust.quote:
Volgens mij wordt hij vervangen door Hazard.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:54 schreef Radegast het volgende:
Kan Defour nou spelen of niet?
Ik hoop dat je op de hoogte bent van het feit dat die supporters demonstreren tegen de Bosnische voetbal federatie?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:18 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zoals je al zag hoe de supporters van bosnie zich gedragen in genk kun je nog erger verwachten in bosnie. wordt echt een hel voor de supporters. erg jammer op zich.worden nog erger genoemd dan de hooligans van engeland. geen mooie titel.
En toch kunnen ze stil zijn als het moetquote:Op woensdag 1 april 2009 19:59 schreef venomsnake het volgende:
Hoor die Turken massaal door het volkslied van Spanje fluiten.
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
En toch kunnen ze stil zijn als het moet
quote:Op woensdag 1 april 2009 20:03 schreef WeebI het volgende:
[..]
En toch kunnen ze stil zijn als het moet
en dan valt de 1-0quote:Op woensdag 1 april 2009 20:29 schreef fanneke het volgende:
Wanneer schiet Spanje die 0-1 er nou eens in?
fout van Marchenaquote:Op woensdag 1 april 2009 20:30 schreef Dos37 het volgende:
fout van Casillas
Is een antwoord op de afgelopen wedstrijd waar de Spaanse fans het ook deden bij het Turkse volkslied. Maar de goal van Semih was toch wel een passender antwoord.quote:Op woensdag 1 april 2009 19:59 schreef venomsnake het volgende:
Hoor die Turken massaal door het volkslied van Spanje fluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |