Vertonghen lijkt me echt beter.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Bosnische rechterspits stond al een keer of 4 meters en meters en meters en meters vrij.
Ja, vooraan proberen ze wel te combineren, maar achteraan is 't weer een ramp. En uiteraard Gaby "Ja, maar hij staat in de basis bij Bologna" Mudingayi, die is ook weer sterk bezig.
Dat ontken ik allemaal niet. De Belgische verdediging staat wederom niet uit te blinken, maar stond bij die aanval de weggewerkte bal door Simons die Bosniër op het slechte been (zoals Simons) was het noooit gevaarlijk geweest.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die Bosnische rechterspits stond al een keer of 4 meters en meters en meters en meters vrij.
Ja, vooraan proberen ze wel te combineren, maar achteraan is 't weer een ramp. En uiteraard Gaby "Ja, maar hij staat in de basis bij Bologna" Mudingayi, die is ook weer sterk bezig.
Tja, als. Als die Bosniër meteen naar rechts geeft in plaats van zelf te gaan, was het resultaat hetzelfde. Gelukkig voor hen stond dezelfde speler 10 seconden later nog steeds helemaal alleen.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:12 schreef Masanga het volgende:
[..]
Dat ontken ik allemaal niet. De Belgische verdediging staat wederom niet uit te blinken, maar stond bij die aanval de weggewerkte bal door Simons die Bosniër op het slechte been (zoals Simons) was het noooit gevaarlijk geweest.
Lees dit topic maar even doorquote:Op woensdag 1 april 2009 21:14 schreef TeeEr het volgende:
[..]
wat is dat koeman gebeuren? leg effe uit wil je.
Jep, die Ibricic had al veel eerder moeten passen. Nu maakte hij het zichzelf alleen maar moeilijker.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Tja, als. Als die Bosniër meteen naar rechts geeft in plaats van zelf te gaan, was het resultaat hetzelfde. Gelukkig voor hen stond dezelfde speler 10 seconden later nog steeds helemaal alleen.
dat is pas Turkse gastvrijheid..quote:
Maar hij wil geen kritiek omdat hij bij Bologna in de basis staat, veel beter dan Vertonghenquote:Op woensdag 1 april 2009 21:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, die Ibricic had al veel eerder moeten passen. Nu maakte hij het zichzelf alleen maar moeilijker.
Overigens verzuipt Mudingayi weer gigantisch.
Mja, niet per sé onbegrijpelijk als je alleen alle gaten moet dichtlopen. Quasi elke ploeg speelt met 2 spelers op die positie. Neemt niet weg dat zijn inspelen veel en veel zuiverder kan.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, die Ibricic had al veel eerder moeten passen. Nu maakte hij het zichzelf alleen maar moeilijker.
Overigens verzuipt Mudingayi weer gigantisch.
Ik vind het leedvermaak van de Nederlanders toch wat goedkoop. Iedereen lachte ook met Anderlecht na de uitschakeling tegen BATE (wat deels terecht is), maar datzelfde team speelde 2x gelijk tegen Juventus, verloor 0-1 tegen Real en speelde gelijk tegen Zenit. Hoe zuur de uitschakeling niet is, je bent niet uitgeschakeld door sukkels natuurlijk.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:27 schreef Szura het volgende:
Zou toch wat zijn als we dalijk Bosnië op het WK zien
quote:Op woensdag 1 april 2009 21:34 schreef Masanga het volgende:
[..]
Ik vind het leedvermaak van de Nederlanders toch wat goedkoop. Iedereen lachte ook met Anderlecht na de uitschakeling tegen BATE (wat deels terecht is), maar datzelfde team speelde 2x gelijk tegen Juventus, verloor 0-1 tegen Real en speelde gelijk tegen Zenit. Hoe zuur de uitschakeling niet is, je bent niet uitgeschakeld door sukkels natuurlijk.
Maarja, ignorance is bliss.
Liever Bosnië dan België.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:33 schreef TeeEr het volgende:
ik hoop dat Belgie 2 keer scoort, anders krijgen we straks Bosnie op het WK.
Ik denk dat Vandereycken gedumpt zal worden. Hij gaat zichzelf niet door het hoofd schieten, dat doet de bond wel.quote:Op woensdag 1 april 2009 21:30 schreef TC03 het volgende:
België.![]()
![]()
Ik neem aan dat Vandereycken het voor gezien zal houden na vandaag.
Karadenizquote:
Dzeko op het WKquote:Op woensdag 1 april 2009 21:27 schreef Szura het volgende:
Zou toch wat zijn als we dalijk Bosnië op het WK zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |