Whyquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangezien ik de context van die post niet ken (hij staat bovenaan mijn pagina en ik ben te lui om terug te lezen), vind ik dat eigenlijk best wel TMI.
Dat weet ik toch niet? En gelet op de seksverslaving van die malle pinguïn is een associatie met zijn bikinilijn snel gemaakt... TMI dusquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Why. Hij heeft het toch niet over zijn 'bikini'lijn (of erger
).
Fijn wel ja. Dat lijkt mij toch de eerste optie bij jouw klachtenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
De HA wist het niet meer, vandaar de doorverwijzing. Als ze nog andere pillen had gehad had ze die vast liever voorgeschreven dan me doorsturen, briljante idee van de fysio was kennelijk niet aan haar brein ontsproten
.
Moet wel over 3 maanden terugkomen bij de orthopeed... Verkalking scheen wat hem betreft iig niet het probleem.
Ik sex niet op fok. Ik dacht dat ik ging slapen, eigenlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet? En gelet op de seksverslaving van die malle pinguïn is een associatie met zijn bikinilijn snel gemaakt... TMI dus.
Standaard inbegrepen. 10% van haar posts hier zijn muckposts.quote:
klonksjquote:
fhaquote:
esquote:
pinguinquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Standaard inbegrepen. 10% van haar posts hier zijn muckposts.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet? En gelet op de seksverslaving van die malle pinguïn is een associatie met zijn bikinilijn snel gemaakt... TMI dus.
Ik weet niet wat hij onder "literatuur" verstaat. Hugh Hefner is iig geen literatuur.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
You've got a dirty mind, that's the problem
.
das helemaal geen probleem hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
You've got a dirty mind, that's the problem
.
Dat was het voor iemand die doorgeleerd heeft dus nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fijn wel ja. Dat lijkt mij toch de eerste optie bij jouw klachten
omdat ik dan ter plekke flauw valquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom wil je niet zittend geprikt worden?
Ik heb net de Kamasutra voor de negenenzestigste keer gelezen... telt dat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij onder "literatuur" verstaat. Hugh Hefner is iig geen literatuur.
alleen als je alle standjes uit je hoofd kunt en als een mimespeler kunt uitbeeldenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb net de Kamasutra voor de negenenzestigste keer gelezen... telt dat?
Voor òns nietquote:
even dubbel checkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:23 schreef Muck het volgende:
fha
welnee, ik kruip er zowat weer in
ken je klassiekers joh
Oquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
alleen als je alle standjes uit je hoofd kunt en als een mimespeler kunt uitbeelden
Mijn humor is jou nog vreemd, vrees ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Voor òns niet, maar hij denkt bij scheren meteen aan het trimmen van een zwembroeklijn (of erger
). Dan heb je misschien toch wel een probleem
.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn humor is jou nog vreemd, vrees ik.
strenge eisen om te voorkomen dat iedereen maar wat aan neuktquote:
Mucksterquote:
Doet me denken aan:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
strenge eisen om te voorkomen dat iedereen maar wat aan neukt
briljantquote:
heb je nou eigenlijk dat ene ding van laatst gedaan? die zwevende.. uuh..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:40 schreef Klonk het volgende:
ik ga ubuntu stickers bestellen voor mijn nieuwe pjoet
neuh, toch maar nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:42 schreef Fha het volgende:
[..]
heb je nou eigenlijk dat ene ding van laatst gedaan? die zwevende.. uuh..![]()
Jammerquote:
ja, maar soms moet je een klein beetje verstandig met geld om gaanquote:
Dat is zoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, maar soms moet je een klein beetje verstandig met geld om gaan
WMzquote:
vind ik altijd wel leukquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:59 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
En tijdens de rit kwam ik in heel zwaar weer terecht.
Ik vond het om eerlijk te zijn heel eng. We reden met z'n allen 50 kilometer per uur aangezien je geen hand voor je ogen kon zienquote:
Slaap lekker OA.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:04 schreef OA het volgende:
Batterij laptop is leeg, dus ik ga slapen![]()
A demain!
werk zequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:40 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen deze morgen, veilig beland op kantoor.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen
BX, nu al werken joh!
ik moet dus wel alleen eerst ff snel mijn laatste twee dingen afschrijven en inleverenquote:*![]()
![]()
IK MAG MIJN SCRIPTIE VERDEDIGEN, IK HOEF GEEN LETTER TE VERANDEREN AAN MIJN SCRIPTIE, IN EEN KEER GOED!!!!!!!!!!
![]()
![]()
*
Fritsiequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:42 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemorgen
BX, nu al werken joh!
Haha, kijk maar uit. Voor zoiets heb ik bij mijn vorige baan wat hommeles gehadquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:52 schreef BrandX het volgende:
Wel kneiterdruk hier. wat kunnen mensen domme dingen doen zeg. Tis zo triest dat het superlachwekkend is
Feliquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 07:52 schreef BrandX het volgende:
Wel kneiterdruk hier. wat kunnen mensen domme dingen doen zeg. Tis zo triest dat het superlachwekkend is
Tof man. Dat gaat je waarschijnlijk wat geld schelen, tenzij je huurt en gas/licht inclusief isquote:
Keurig netjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
Vandaag laatste werkdag met mijn Audi
Morgen en zondag even afjakkeren en dan inleveren op maandag
Wat voor auto ga je nu rijden dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:07 schreef Pheno het volgende:
Vandaag laatste werkdag met mijn Audi
Morgen en zondag even afjakkeren en dan inleveren op maandag
Driewieler? of auto? Dat is toch 5 minuten werk om je reserveband er op te donderen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:08 schreef Jo0Lz het volgende:
Oh, en mijn rechterachterband is lek, wie komt hem effe maken.
Die boomknuffelhippy hybridquote:
Ja moet ook maar vanmiddag. En dan met die lekke ff langs de profile.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Driewieler? of auto? Dat is toch 5 minuten werk om je reserveband er op te donderen?
Al twee keer lekke band gehad met mijn auto's, altijd leuk op de snelweg
Oh mên, wat waren ze die auto's laatst aan het afkraken op discovery. alleen als om de fabriek waar ze die accu's maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die boomknuffelhippy hybrid
Omdat het kan en goedkoper voor me is
Het zal me worst wezen. Ik heb de luxe variant met nog lederen bekleding en zo als optie genomen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja moet ook maar vanmiddag. En dan met die lekke ff langs de profile.
[..]
Oh mên, wat waren ze die auto's laatst aan het afkraken op discovery. alleen als om de fabriek waar ze die accu's maken.
alles voor het milieuquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me worst wezen. Ik heb de luxe variant met nog lederen bekleding en zo als optie genomen.
ik wil ook in een vrachtwagen kunnen rijdenquote:
Nee, voor mijn beurs. Hybrides zijn ook niet goe dvoor het milieu, dus laat die brandstofcel maar komen.quote:
Denk het wel ja. Die ik nu heb is al 18 jaar oud...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tof man. Dat gaat je waarschijnlijk wat geld schelen, tenzij je huurt en gas/licht inclusief is.
quote:Top 100 van donderdag 16 oktober 2008
07. 150 Pheno
21. 095 OA
27. 087 cablegunmaster
36. 078 Fha
51. 068 Papierversnipperaar
54. 064 Klonk
57. 062 indahnesia.com
68. 057 Slarioux
76. 053 Dr_Flash
95. 046 Jo0Lz
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:18 schreef Klonk het volgende:
de laatste keer dat ik een lekke band had veroorzaakte ik een file
^^. Hehehe, maar voor boomknuffelaars hoef je het denk ik niet te doen hoor... Die zijn er niet zo heel blij mee, als ik discovery mag geloven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me worst wezen. Ik heb de luxe variant met nog lederen bekleding en zo als optie genomen.
Het terrein in een omtrek van 100 kilometer om de fabriek waar ze die accus maken, wordt gebruikt om ruimtevoertuigen van de NASA te testen. Gewoon omdat alles daar dood is.quote:
Ah, So you knowquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, voor mijn beurs. Hybrides zijn ook niet goe dvoor het milieu, dus laat die brandstofcel maar komen.
quote:
Ik straks ook. Ding kost geloof ik 30k + of zo. Waarom ik dat ding neem: 14% bijtelling, automaat + cruise control, touch screen shizzle japanese gadgets (even kijken of ik een ds emulator erin kan devven) en de optionele lederen bekleding.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
mijn schoonouders hebben een hybride... 't is grappig, maar meer niet
een Prius
Ik rijd 60k+ per jaar, dat gevoel heb ik niet meer zo nodig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb 't niet zo op automaten..
ik rijd liever in een handgeschakelde bak uit 1990 zonder stuurbekrachtigingheb ik tenminste het gevoel dat ik ook echt rijd
Al die josti's hebben altijd wel een aanleiding om niet normaal te rijden...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:01 schreef Pheno het volgende:
Voor mij is rijden tegenwoordig om van A naar B te komen. Met de jostis op de weg (zo'n 90% van de Nederlanders en dan ben ik optimistisch) is er geen zak meer aan. Gaan ze seinen als je met 180 rechts voorbij komt omdat men zo nodig stoer links willen blijven rijden. Paupers
Prijs moet koste wat het kost hoog gehouden worden. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de schatkist wat centen misloopt...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef Frutsel het volgende:
mogguhhh![]()
waarom stijgt de prijs aan de pomp voor benzine direct als de dag ervoor de olieprijs stijgt, maar als de olieprijs bijna gehalveerd is, merken we daar nauwelijks iets van
dat noemen de oliekartels, sorry oliemaatschapijen vast marktwerkingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef Frutsel het volgende:
mogguhhh![]()
waarom stijgt de prijs aan de pomp voor benzine direct als de dag ervoor de olieprijs stijgt, maar als de olieprijs bijna gehalveerd is, merken we daar nauwelijks iets van
om die centen te beleggen in ijsland zekerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Prijs moet koste wat het kost hoog gehouden worden. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de schatkist wat centen misloopt...
Mijn Duitse auto is, als het goed is, in Spanje gefabriceerd...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef Klonk het volgende:
Duitse auto´s
je zou eens moeten weten hoeveel Duitse auto´s niet in Duitsland gemaakt worden
helaas wel ja..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:01 schreef Pheno het volgende:
Voor mij is rijden tegenwoordig om van A naar B te komen. Met de jostis op de weg (zo'n 90% van de Nederlanders en dan ben ik optimistisch) is er geen zak meer aan. Gaan ze seinen als je met 180 rechts voorbij komt omdat men zo nodig stoer links willen blijven rijden. Paupers
Bijvoorbeeld. Of om het in de Betuwelijn te steken ofzoiets...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
om die centen te beleggen in ijsland zeker
ja, zou goed kunnen, Opeltje (Corsa of Zafira) gok ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn Duitse auto is, als het goed is, in Spanje gefabriceerd...
goed projectquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of om het in de Betuwelijn te steken ofzoiets...
Dat is extra winst.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef Frutsel het volgende:
mogguhhh![]()
Corsaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, zou goed kunnen, Opeltje (Corsa of Zafira) gok ik
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of om het in de Betuwelijn te steken ofzoiets...
Lekker gegeten ?quote:
Geen slechte ervaring mee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
maar als ik iets niet koop is het een slopel![]()
You go boiii! :'Dquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
over dagcijfers gesproken..was dinsdag gewoon 2e
Josti's he... dit soort gasten moet je gewoon voor 6 maand opsluiten, rijbewijs voorgoed afnemen en zon geweldige nieuwe belastingcentenkostende nieuwe gedragscursus.quote:Een 20-jarige Enschedëer is woensdag opgepakt voor mishandeling van een vrachtwagenchauffeur en gevaarlijk rijgedrag op de A1.
De vrachtwagenchauffeur moest vol in de remmen door laat invoegen van de Enschedëer. De chauffeur seinde hierop, waarna de Enschedëer vol in de remmen ging, de A1 blokkeerde en met drie andere inzittende uitstapte om vervolgens de chauffeur te mishandelen. Het rijbewijs van de Enschedëer heeft de politie ingenomen.
hopen dat die chauffeur de volgende keer het gaspedaal 'per ongeluk' hard intrapt als er mensen uitstappen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Josti's he... dit soort gasten moet je gewoon voor 6 maand opsluiten, rijbewijs voorgoed afnemen en zon geweldige nieuwe belastingcentenkostende nieuwe gedragscursus.
Ik vind dat vooral de Corsa wel erg vooruit is gegaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind ze qua uiterlijk allemaal nèt niet...
maar goed dat smaken verschillen
zijn ook geen heul lelijke dingen en rijden ook nog lekkerquote:
zelfgemaakte maaltijd, dus niet heel indrukwekkend. Witte en rode rijst met makreel (uit blikquote:
Vis uit blik, terwijl je op een eiland woont...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zelfgemaakte maaltijd, dus niet heel indrukwekkend. Witte en rode rijst met makreel (uit blik), tomaat, eitje, verse lente-uitjes... 10 minuten is zo'n maaltijd klaar, dus mag niet klagen.
hmjah, ik ben gewoon te lui om verse vis te halen, schoon te maken en dan te bakken... zoveel tijd heb ik daar niet voor over. Dan kan ik beter gewoon buiten de deur eten. Mij kennende verpest ik de vis dan ook nog eensquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:21 schreef OA het volgende:
[..]
Vis uit blik, terwijl je op een eiland woont...![]()
Daar ben je vrouw voorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
bij inparkeren écht geen idee hebt als je er niet elke dag in rijdt waar dat kreng eindigt
"geen tijd voor over", je voert daar al geen flikker uit. Behalve fokquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, ik ben gewoon te lui om verse vis te halen, schoon te maken en dan te bakken... zoveel tijd heb ik daar niet voor over. Dan kan ik beter gewoon buiten de deur eten. Mij kennende verpest ik de vis dan ook nog eens
Succes, m'n jongquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:27 schreef cablegunmaster het volgende:
drukte op de vrijdag:)
wens me sterkte ik ga zo op pad naar me noodlot
een open mond operatie om een A-38 behandeling te ondergaan.
wat inhoud het verwijderen van mijn verstands kies.
Whehe, idd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
"geen tijd voor over", je voert daar al geen flikker uit. Behalve fok
he, er loopt hier zoveel vrouwvolk rond dat ik inderdaad geen tijd over heb jeweets..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
"geen tijd voor over", je voert daar al geen flikker uit. Behalve fok
dat zou een optie zijn ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, idd.
Kan je geen gefileerde vis kopen, dan hoef je het alleen maar klaar te maken...
Dankje OA , zal het nodig hebben. blijkt dat je veel verdovende middelen na afloop nodig hebt.quote:
dan sta je fout geparkeerd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heul nie!
Mijn eigen auto's kreeg ik in elk mierenhol geparkeerd![]()
stel me hierbij echt een vreselijke paint voor,quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan sta je fout geparkeerd.
beeldspraakquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan sta je fout geparkeerd.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
stel me hierbij echt een vreselijke paint voor,
waar je een auto in een mieren hol ziet met de tekst eronder
" je staat geparkeerd in een mieren hol mag dat?"
A JA
B NEE
C OMFG HOW DID YOU DO THAT
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
stel me hierbij echt een vreselijke paint voor,
waar je een auto in een mieren hol ziet met de tekst eronder
" je staat geparkeerd in een mieren hol mag dat?"
A JA
B NEE
C OMFG HOW DID YOU DO THAT
Ik kom gelukkig niet overal op fokquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:39 schreef OA het volgende:
Dit topic Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 19
![]()
![]()
![]()
![]()
Visquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:30 schreef motorbloempje het volgende:
vis![]()
![]()
nogmaals..
het is dat we zuinig moeten doen enzo de rest van de maand (verhuizen is duur)
Ja, ik wilde LIF eens doorkijken... Sorryquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom gelukkig niet overal op fok
Visquote:
tip van de dag: kom van die luie reet af en ga kijkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik wil er 1 maar ik weet niet of we schouderham en kaas in huis hebben
zelf maken valt onwijs meequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog nooit sushi op. Het is duuuuuuur en zo.
he bah bewegingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tip van de dag: kom van die luie reet af en ga kijken![]()
*knaagt aan een lekkere braeburn-appel*
zelfgemaakte maaltijd is altijd indrukwekkend als je het zelf maaktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zelfgemaakte maaltijd, dus niet heel indrukwekkend. Witte en rode rijst met makreel (uit blik), tomaat, eitje, verse lente-uitjes... 10 minuten is zo'n maaltijd klaar, dus mag niet klagen.
kweetnie waarom, maar ik vind het leuke wagentjes...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zijn ook geen heul lelijke dingen en rijden ook nog lekker
Mn ouders hebben een Focus Sedan en dat rijdt ook erg fijn, moet ik zeggen. Vind ik alleen een te groot bakbeest én de kont loopt naar boven waardoor je bij inparkeren écht geen idee hebt als je er niet elke dag in rijdt waar dat kreng eindigt
indrukwekkend? Nah, voldoende in ieder geval welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zelfgemaakte maaltijd is altijd indrukwekkend als je het zelf maakt
En wat is daar mis mee?quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:06 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.canadiandriver.com/articles/bm/images/00focus.jpg
coole kleur , heb hem alsnog liever in blauw ^^
quote:Forbidden
You don't have permission to access /articles/bm/images/00focus.jpg on this server.
Apache/2.2.3 (Debian) PHP/4.4.4-8+etch4 Server at www.canadiandriver.com Port 80
Ik zit er in, dus dat zie ik niet.quote:
Ik wel. Ik vind ze ook niet mooi, maar van binnen zijn ze best aardig. Iig niet anders dan andere auto's. beenruimte ok, grote middensteun, automaat zit niet in de weg. Touchscreenquote:
quote mezelf wel ffquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:27 schreef cablegunmaster het volgende:
drukte op de vrijdag:)
wens me sterkte ik ga zo op pad naar me noodlot
een open mond operatie om een A-38 behandeling te ondergaan.
wat inhoud het verwijderen van mijn verstands kies.
dank voor de steunquote:
terechtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:33 schreef cablegunmaster het volgende:
en zo op naar de trein m'n vriendin wilde meegaan.
om me sterkte te wensen.ben wel blij dat ze mee is.:)
ben al een lichtgewichtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:39 schreef motorbloempje het volgende:![]()
[..]
terecht
heb zelf ook een kaakoperatie gehad, wel onder volledige narcose, en dát was ook al niet heul fijn..... je valt wel af, omdat je niets kunt eten ernadát wel
Dat is geluktquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of gewoon op tijd uit bed. Je wordt dan vanzelf eerder moe, zodat je een beter ritme kan krijgen.
quote:
hyvesquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben nu vriendjes met Es op hyves![]()
Hyvesquote:
Popi jopi sitequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hyves![]()
![]()
Gewoon je vrienden lijst maandelijks opschonen, iedereen die ik twee maanden niet heb gesproken gaat er dan uitEn het is geen superdudes ofzo
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
En daar gaan we weer...quote:
bestaat dat nog dat pedo-netwerk?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als je zo gaat redeneren mogen ze het fobo ook wel afschaffenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
bestaat dat nog dat pedo-netwerk?
ik heb 0 vrienden op hyves, ben er niet lid van namelijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Popi jopi site
0 vrienden staat ook zo zielig.
Waaromquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren mogen ze het fobo ook wel afschaffen![]()
@Pinguin, zolang je maar realistisch bent en niet gaat proberen een punguin vrouwtje aan de haak te slaan op hyves vind ik het een leuke profielpagina
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:17 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 16 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 267 GilaMonyet
02. 208 Moozzie
03. 174 tong80
04. 172 rulerofdeath
05. 166 mike_hunt
06. 155 debbie_19
07. 150 Pheno
08. 148 Gellarboy
09. 145 BarraCupraCuda
10. 144 KapiteinGasthof
Ik ben al getrouwd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren mogen ze het fobo ook wel afschaffen![]()
@Pinguin, zolang je maar realistisch bent en niet gaat proberen een punguin vrouwtje aan de haak te slaan op hyves vind ik het een leuke profielpagina
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb 0 vrienden op hyves, ben er niet lid van namelijk.
Ik heb een hekel aan mensen die hyves als datingsite gebruikenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom. Geen vermenging van de soorten
.
zullen we een vriendenclub-website maken voor mensen die geen lid zijn van Hyves? Dan kunnen we daar vriendjes worden!quote:
spamz0rquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* KapiteinGasthof op zoek naar eigen leven gaat
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zullen we een vriendenclub-website maken voor mensen die geen lid zijn van Hyves? Dan kunnen we daar vriendjes worden!
quote:Heb JIJ nog geen profiel op Indahnesia.com? Registreer je snel!
Komt denk ik vooral doordat ik gisternacht nauwelijks geslapen heb, dat wil wel dan hequote:
ja, je was veel aanwezig op onorthodoxe tijden inderdaad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Komt denk ik vooral doordat ik gisternacht nauwelijks geslapen heb, dat wil wel dan he
Ik sta er ook inquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
* KapiteinGasthof op zoek naar eigen leven gaat
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die hyves als datingsite gebruiken![]()
Daarom scherm ik mijn krabbels ook afanders zou ik veel te veel van die spam krijgen
Jij nietquote:
quote:51. 068 Papierversnipperaar
52. 066 Ang3l
53. 065 gers
54. 064 PiRANiA
54. 064 Klonk
Goede keus, hele goede keus.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Duh, je bent mod.quote:
Oh my...quote:
quote:
Ik ben ook net thuis... nu echt weekendquote:
al gedaanquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook net thuis... nu echt weekend.
...en dat begin ik maar eens met boodschappen halen.
Met een gemiddelde van 15 posts per dag hoef je je daar denk ik ook niet druk om te makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel, ik sta niet op de kaart namelijk.
Er zijn periodes geweest dat ik amper postte, misschien hooguit 10 per week... dus ik heb vaak genoeg ook wel in dat lijstje gestaan, met als dieptepunt de eerste plaats met 315 posts op 1 dagquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:18 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met een gemiddelde van 15 posts per dag hoef je je daar denk ik ook niet druk om te maken
Dat kan ik dus echt niet uit staan hahahaquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn periodes geweest dat ik amper postte, misschien hooguit 10 per week... dus ik heb vaak genoeg ook wel in dat lijstje gestaan, met als dieptepunt de eerste plaats met 315 posts op 1 dag.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was je werk/studie/vriendenloos?
Ervan uitgaande dat je toch wel een uur of 5 slaap gehad hebt.. 17,5 posts per uur![]()
Ik blijf wel gewoon toiletrolhouder
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Popi jopi site
0 vrienden staat ook zo zielig.
Mij is het echt egal wat iemand zingt als iemand het echt goed kan heb ik daar echt altijd mad respect voorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet uit staan hahaha
Bay?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:22 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een nieuwe pjoet![]()
Maar ik heb aan de voorkant nog twee lege bay´s over (een 3,5 en een 5.25) en nu zoek ik dingen die ik daar in kan stoppen, iets met lampjes en ledjes ofzo, dus geen kaartlezers of branders (die zitten er logischerwijze al in)
Waarom, omdat het kan
Ja ik vind het wel knap hoor, maar ik krijg er gewoon echt kippenvel van hahahaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mij is het echt egal wat iemand zingt als iemand het echt goed kan heb ik daar echt altijd mad respect voor![]()
Netzoals dat ik altijdop Bryan Adams, tot ik dit zag:
te gek
naabquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:20 schreef DaMart het volgende:
Er zijn periodes geweest dat ik amper postte, misschien hooguit 10 per week... dus ik heb vaak genoeg ook wel in dat lijstje gestaan, met als dieptepunt de eerste plaats met 315 posts op 1 dag.
Getverquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
[ afbeelding ]
De lelijkste dieren hebben soms het lekkerste vleesquote:
Wat is WEz?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |