alles voor het milieuquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me worst wezen. Ik heb de luxe variant met nog lederen bekleding en zo als optie genomen.
ik wil ook in een vrachtwagen kunnen rijdenquote:
Nee, voor mijn beurs. Hybrides zijn ook niet goe dvoor het milieu, dus laat die brandstofcel maar komen.quote:
Denk het wel ja. Die ik nu heb is al 18 jaar oud...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tof man. Dat gaat je waarschijnlijk wat geld schelen, tenzij je huurt en gas/licht inclusief is.
quote:Top 100 van donderdag 16 oktober 2008
07. 150 Pheno
21. 095 OA
27. 087 cablegunmaster
36. 078 Fha
51. 068 Papierversnipperaar
54. 064 Klonk
57. 062 indahnesia.com
68. 057 Slarioux
76. 053 Dr_Flash
95. 046 Jo0Lz
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:18 schreef Klonk het volgende:
de laatste keer dat ik een lekke band had veroorzaakte ik een file
^^. Hehehe, maar voor boomknuffelaars hoef je het denk ik niet te doen hoor... Die zijn er niet zo heel blij mee, als ik discovery mag geloven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal me worst wezen. Ik heb de luxe variant met nog lederen bekleding en zo als optie genomen.
Het terrein in een omtrek van 100 kilometer om de fabriek waar ze die accus maken, wordt gebruikt om ruimtevoertuigen van de NASA te testen. Gewoon omdat alles daar dood is.quote:
Ah, So you knowquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, voor mijn beurs. Hybrides zijn ook niet goe dvoor het milieu, dus laat die brandstofcel maar komen.
quote:
Ik straks ook. Ding kost geloof ik 30k + of zo. Waarom ik dat ding neem: 14% bijtelling, automaat + cruise control, touch screen shizzle japanese gadgets (even kijken of ik een ds emulator erin kan devven) en de optionele lederen bekleding.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:32 schreef motorbloempje het volgende:
mijn schoonouders hebben een hybride... 't is grappig, maar meer niet
een Prius
Ik rijd 60k+ per jaar, dat gevoel heb ik niet meer zo nodig.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb 't niet zo op automaten..
ik rijd liever in een handgeschakelde bak uit 1990 zonder stuurbekrachtigingheb ik tenminste het gevoel dat ik ook echt rijd
Al die josti's hebben altijd wel een aanleiding om niet normaal te rijden...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:01 schreef Pheno het volgende:
Voor mij is rijden tegenwoordig om van A naar B te komen. Met de jostis op de weg (zo'n 90% van de Nederlanders en dan ben ik optimistisch) is er geen zak meer aan. Gaan ze seinen als je met 180 rechts voorbij komt omdat men zo nodig stoer links willen blijven rijden. Paupers
Prijs moet koste wat het kost hoog gehouden worden. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de schatkist wat centen misloopt...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef Frutsel het volgende:
mogguhhh![]()
waarom stijgt de prijs aan de pomp voor benzine direct als de dag ervoor de olieprijs stijgt, maar als de olieprijs bijna gehalveerd is, merken we daar nauwelijks iets van
dat noemen de oliekartels, sorry oliemaatschapijen vast marktwerkingquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef Frutsel het volgende:
mogguhhh![]()
waarom stijgt de prijs aan de pomp voor benzine direct als de dag ervoor de olieprijs stijgt, maar als de olieprijs bijna gehalveerd is, merken we daar nauwelijks iets van
om die centen te beleggen in ijsland zekerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:05 schreef OA het volgende:
[..]
Prijs moet koste wat het kost hoog gehouden worden. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat de schatkist wat centen misloopt...
Mijn Duitse auto is, als het goed is, in Spanje gefabriceerd...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef Klonk het volgende:
Duitse auto´s
je zou eens moeten weten hoeveel Duitse auto´s niet in Duitsland gemaakt worden
helaas wel ja..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:01 schreef Pheno het volgende:
Voor mij is rijden tegenwoordig om van A naar B te komen. Met de jostis op de weg (zo'n 90% van de Nederlanders en dan ben ik optimistisch) is er geen zak meer aan. Gaan ze seinen als je met 180 rechts voorbij komt omdat men zo nodig stoer links willen blijven rijden. Paupers
Bijvoorbeeld. Of om het in de Betuwelijn te steken ofzoiets...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
om die centen te beleggen in ijsland zeker
ja, zou goed kunnen, Opeltje (Corsa of Zafira) gok ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn Duitse auto is, als het goed is, in Spanje gefabriceerd...
goed projectquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of om het in de Betuwelijn te steken ofzoiets...
Dat is extra winst.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:04 schreef Frutsel het volgende:
mogguhhh![]()
Corsaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, zou goed kunnen, Opeltje (Corsa of Zafira) gok ik
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of om het in de Betuwelijn te steken ofzoiets...
Lekker gegeten ?quote:
Geen slechte ervaring mee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
maar als ik iets niet koop is het een slopel![]()
You go boiii! :'Dquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
over dagcijfers gesproken..was dinsdag gewoon 2e
Josti's he... dit soort gasten moet je gewoon voor 6 maand opsluiten, rijbewijs voorgoed afnemen en zon geweldige nieuwe belastingcentenkostende nieuwe gedragscursus.quote:Een 20-jarige Enschedëer is woensdag opgepakt voor mishandeling van een vrachtwagenchauffeur en gevaarlijk rijgedrag op de A1.
De vrachtwagenchauffeur moest vol in de remmen door laat invoegen van de Enschedëer. De chauffeur seinde hierop, waarna de Enschedëer vol in de remmen ging, de A1 blokkeerde en met drie andere inzittende uitstapte om vervolgens de chauffeur te mishandelen. Het rijbewijs van de Enschedëer heeft de politie ingenomen.
hopen dat die chauffeur de volgende keer het gaspedaal 'per ongeluk' hard intrapt als er mensen uitstappen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Josti's he... dit soort gasten moet je gewoon voor 6 maand opsluiten, rijbewijs voorgoed afnemen en zon geweldige nieuwe belastingcentenkostende nieuwe gedragscursus.
Ik vind dat vooral de Corsa wel erg vooruit is gegaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind ze qua uiterlijk allemaal nčt niet...
maar goed dat smaken verschillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |